krawcu100 napisał(a):Na co Mazda nie ma akcji serwisowej w "6"

Miałem kilka aut, przeróżnych marek od koreańskich, japońskich po niemieckie i przyznam że żadne nie wymagało tyle uwagi co ten właśnie model. Wężyki, intercoolery, zawory, nadkola, śruby, deski rozdzielcze...ściąganie na prawo...
Proponuję przejrzeć Forum innych marek...
Co roku ADAC (i OEAMTC) podawał (chyba wciąż podaje, ale nie pamiętam kiedy, a potem artykuły sa płatne ) spis akcji serwisowych różnych marek, wśród nich Porsche czy Rolls-Royce (albo Bentley, nie pamiętam)...
Kilka ostatnich przykładów akcji:
Mercedes i Smart:
http://www.oeamtc.at/index.php?type=art ... ctive=0168 Honda:
http://www.oeamtc.at/index.php?type=art ... ctive=0168 Mini:
http://www.oeamtc.at/index.php?type=art ... ctive=0168 VW:
http://www.oeamtc.at/index.php?type=art ... ctive=0168 Mitsubishi:
http://www.oeamtc.at/index.php?type=art ... ctive=0168 I już, żeby nie było że extraklasa się nie psuje:
Audi A8 – 5 akcji
Bentley Arnage – 1 akcja
Bentley Continental – 2 akcje
BMW 7 – 5 akcji
Ferrari 360 – 1 akcja
Ferrari 612 Scaglietti – 1 akcja
Honda Accord – 5 akcji
Honda Civic – 10 akcji
Lexus GS – 2 akcje
Lexus LS – 1 akcja
Lexus RX – 32 akcje
Mercedes McLaren SLR – 2 akcje
Mercedes S-Classe – 6 akcji
Porsche 911 – 2 akcje
Porsche Cayenne – 3 akcje
Toyota Avensis – 5 akcji
Toyota Corolla – 3 akcje
VW Golf – 6 akcji
VW Passat – 11 akcji
VW Phaeton – 0 akcji
Oczywiście akcja akcji nie równa, wiadomo też że niektóre modele były oferowane przez kilka lat a inne mogły się załapać na kilka miesięcy... Nie można jednak mówić, że Mazda6 wyróżnia się negatywnie pod względem akcji serwisowych. Chętni niech zobaczą w tej wielkości/cenie auta typu Mercedes C-klasse, BMW3, Toyota Avensis, Nissan Primera i inne...
EDIT: Znalazłem:
http://www.oeamtc.at/search/?currentSta ... ry&query=Rückruf
EDIT2: A tu mozna wyszukiwać akcje serwisowe dla konkretnej marki a nawet modelu:
http://www.oeamtc.at/rueckrufe EDIT3: Dodaję do FAQ akcje serwisowe – jeśli ktoś zna niemiecki, szczególnie techniczny, poproszę o kontakt w celu przetłumaczenia...
krawcu100 napisał(a):Przyznam że zaczyna mnie to drażnić. Swoją drogą zaczyna mnie zastanawiać jak mazda utrzymuje się na tak wysokich pozycjach w rankingach bezawaryjności skoro podejrzewam 80% użytkowników tego modelu wie co to SCV, cieknący IC, padające XENONY o wtryskiwaczach nie wspomnę.
Niektórzy znają to tylko dlatego, że traktorzyści opisują swoje przejścia poza działem "Diesel"... Inaczej mogliby umrzeć w nieświadomości, że takie cuda mogą występować...
Ja, mimo że mam dwie najbardziej lewe ręce w całym Układzie Warszawskim, nie mam z autem większych kłopotów. Od 15miesięcy mam "6". Na 90% mam ściąganie w prawo (10%, to zużyte opony – na wiosne będą nowe, ale to raczej nie opony), mam awarię elektrycznej szyby kierowcy (czasem można ją opuścić, a czasem nie), mam spaloną lewą żarówkę światła pozycyjnego (nie potrafię wymienić – będę musiał kiedyś w końcu do jakiegoś majstra podjechać)... Więcej grzechów nie pamiętam. W ciągu tych 15 miesięcy na usunięcie awarii wydałem 0,00PLN... Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale kupiłem auto o kilka tysięcy złotych droższe niż średnia Allegrowa, a nawet chyba najdroższy egzemplarz z tego rocznika w owym czasie...