Zimny szarpie, nierówno pracuje...po zalaniu słabego paliwa
Strona 1 z 1
Na początek witam wszystkich! Mam problem , wiem że są podobne tematy na forum ale kazdy przypadek jest inny. Po odpaleniu zaczyna nierówno pracować, podczas jazdy szarpie jakby się dławił, objaw szarpania znika po przekroczeni ok 2000 obr ale nie da się tak jeździć . Po rozgrzaniu silnika niemal wszystko wraca do normy- zostawia za sobą widoczną chmurkę. Od poprzedniego właściciela dowiedziałem się że że zaczęło to się po tym jak zatankował gdzies na "mazuracch" w jakiejs stacji prawdopodobnie chrzczonego paliwa, wlewał później płyn do czyszczenia wtrysków, pomogło ale na krótko, wszystko wróciło. Podobno dzwonił do serwisu i powiedzieli że to wygląda na walnięty wtrysk, czy to może być to? Zastanawiam sie nad pojechaniem do serwisy, co jest kosztowne , ale jak patrze na tutejszycch mechaników to aż włosy dęba mi stają! Prosze o rade co to może być i jak to naprawić.
- Od: 19 lis 2008, 22:53
- Posty: 22
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW
Witam!Teraz masz wlane dobre paliwo?Filtr paliwa został wymieniony?
Tu jest na temat wtrysków: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ryskiwacze
Sprawdziłeś czy w pamięci komputera są zapisane jakieś błędy?
Tu jest na temat wtrysków: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ryskiwacze
Sprawdziłeś czy w pamięci komputera są zapisane jakieś błędy?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Miałem ten sam problem. Diagnoza komputerowa nic nie wykazała. Po zalaniu dobrego paliwa objawy przeszły ale powróciły po około 5k km znowu po zatankowania lichego paliwa. Mój samochód nie lubi BP ultimate ze stacji w Biłgoraju :/.
Tym razem wymieniłem filrty paliwa (poprzedni właściciel zamontował dodatkowy filtr przepływowy zaraz przed właściwym filtrem), prawie wszystko wróciło do normy (na luzie i na zimnym silniku potrafi czasami nagle warknąć (1-2 sek) i wszystko wraca do normy. Przy najbliżej okazji zaleje Xeramica a pod koniec grudnia przeczyszczę kolektor i być może przez kompa popatrze na ustawienia silnika.
Tym razem wymieniłem filrty paliwa (poprzedni właściciel zamontował dodatkowy filtr przepływowy zaraz przed właściwym filtrem), prawie wszystko wróciło do normy (na luzie i na zimnym silniku potrafi czasami nagle warknąć (1-2 sek) i wszystko wraca do normy. Przy najbliżej okazji zaleje Xeramica a pod koniec grudnia przeczyszczę kolektor i być może przez kompa popatrze na ustawienia silnika.
- Od: 19 kwi 2008, 21:26
- Posty: 164
- Skąd: Sanok/Rzeszów
- Auto: 323F 2000 DITD 101KM
pablitzo napisał(a): Jutro też spróbuje podpiąć autko i sprawdzić błędy w kompie.
Błędy możesz sprawdzić sam, instrukcja jest na stronie klubowej.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Filtry wymieniłem i nic, żadnej poprawy!:( Chciałem sprawdzić kody błędów ale znalazłem do modelu GD opis tylko (być może nieznalazłem) , a w moim GW jest duża szara kostka diagnostyczna i niewiem co i jak , jeśli ktoś wie jak się z nią obchdzi to prosze o instrukcje.....
- Od: 19 lis 2008, 22:53
- Posty: 22
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW
Witam!Instrukcja jest w poradniku dotyczącym silników diesla w dziale diesel.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
W poniedziałek wieczorem auto odstawiłem do serwisu ( bo rano przy małym mrozie ledwo go odpaliłem) mazdy w Księżynie (pod Białymstokiem), stoi tam już trzeci dzień no i dopiero chyba doszli co jest z nim nie tak. Błędów w komputerze żadnych nie ma , powiedziano mi, że to pompa albo filtr paliwa, a że filtr mam wymieniony to zostaje pompa. Usłyszałem, że pompa podaje za mało paliwa na zimny silnik, spytałem o zawór spv, to odpowiedziano mi ,że może to być on , ale oni nie mają ich oddzielnie , tylko razem z pompą jako całość! Czytałem na forum o podobnych przypadkach i niezawsze był to ten zawór. Jutro odbieram auto z serwisu i czeka mnie kosztowna naprawa niestety! Prawdopodobnie czeka mnie odstawienie auta do Wa-wy!
- Od: 19 lis 2008, 22:53
- Posty: 22
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6