Malowanie zacisków
Chciałem sie dowiedziec czegos o malowaniu zaciskow tarcz.
Przede wszystkim na jakim poziomie wtajemniczenia w mechanike samochodowa tzreba byc zeby tego dokkonac. Ile mmoze potrwac taka impreza, gdy robic to bedzie laik.
Jakie narzedzia do toego potrzeba. Odnosnie kosztów to chyba nie sa one wielkie (zakup lakieru do ok 20-30 zł)
Przede wszystkim na jakim poziomie wtajemniczenia w mechanike samochodowa tzreba byc zeby tego dokkonac. Ile mmoze potrwac taka impreza, gdy robic to bedzie laik.
Jakie narzedzia do toego potrzeba. Odnosnie kosztów to chyba nie sa one wielkie (zakup lakieru do ok 20-30 zł)
- Od: 17 paź 2004, 17:45
- Posty: 32
- Skąd: mazowieckie
- Auto: 323 F 1,8 91'
Żeby zrobić to jak należy, musisz odkręcić zaciski od przewodów hamulcowch i robić na warsztacie, nie na samochodzie, więc czeka cie potem odpowietrzanie hamulców.
Ja bym to zrobił tak:
Wyjmuje zacisk, zabezpieczam porządnie dzure po przeodzie hamulcowym, np wkręcając tam jakąś śróbe co by niegajboże syfu do środka nie naleciało. Zdejmujesz wszystkie gumowe elementy co by ich farbą nie pobrudzić, bo ulegną szybkiej destrukcji, wkręcam zacisk w imadło i czyszczenie. Najpierw szczota druciana, co by ze wszelakiego syfu obczyścić, potem ze dwa rodzaje papieru ściernego, np 80, a potem 150, potem mycie benzyną ekstrakcyjną co by odtłuścić, zabezpieczenie tłoczka przed farbą, np taśmą lakierniczą. No i najprzyjemniejsza część malowanie. Tylko nie wiem czy pod te farby stosuje sie jakieś podkłady, ale pewnie nie.
Po wyschnięciu montaż odwrotny do demontażu i odpowietrzanie hamowników.
U mnie były zaciski pomalowane na samochodzie. Wygląda to beznadziejnoie, bo przy okazji gość popryskał wszystko do okoła(przewody hamulcowe, gumy, tarcze tu i tam), a przy tym dobrze nie oczyścił w zakamarkach i wszystko poobłaziło.
Więc o malowaniu na samochodzie nie mam mowy, chyba że za pół roku znowu chcesz to robić.
ufffffffffffffffffffffffffffffff starczy
Ja bym to zrobił tak:
Wyjmuje zacisk, zabezpieczam porządnie dzure po przeodzie hamulcowym, np wkręcając tam jakąś śróbe co by niegajboże syfu do środka nie naleciało. Zdejmujesz wszystkie gumowe elementy co by ich farbą nie pobrudzić, bo ulegną szybkiej destrukcji, wkręcam zacisk w imadło i czyszczenie. Najpierw szczota druciana, co by ze wszelakiego syfu obczyścić, potem ze dwa rodzaje papieru ściernego, np 80, a potem 150, potem mycie benzyną ekstrakcyjną co by odtłuścić, zabezpieczenie tłoczka przed farbą, np taśmą lakierniczą. No i najprzyjemniejsza część malowanie. Tylko nie wiem czy pod te farby stosuje sie jakieś podkłady, ale pewnie nie.
Po wyschnięciu montaż odwrotny do demontażu i odpowietrzanie hamowników.
U mnie były zaciski pomalowane na samochodzie. Wygląda to beznadziejnoie, bo przy okazji gość popryskał wszystko do okoła(przewody hamulcowe, gumy, tarcze tu i tam), a przy tym dobrze nie oczyścił w zakamarkach i wszystko poobłaziło.
Więc o malowaniu na samochodzie nie mam mowy, chyba że za pół roku znowu chcesz to robić.
ufffffffffffffffffffffffffffffff starczy
no należało by je właściwie odłączyć ale jak to nie mam pojęcia bo nie mam ABS-u
Zostają na zwrotnicy. Podobno chcesz malowac zaciski a nie czujnikiMR napisał(a):A co z czujkami od ABS?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A w puszce ile
a ile wytrzyma taka farba na zaciskach??
ile taka puszka?? i ile Ci to schlo??
pozdrawiam
ja malowałem HAMMERITEm w puszce (farba do metalu)
ile taka puszka?? i ile Ci to schlo??
pozdrawiam
- Od: 20 lut 2005, 00:00
- Posty: 392
- Skąd: Pyrzyce
- Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95
z farb termoodoprnych hammerite robi:
barbecue paint – czarną
high heat paint – czarną
radiator enamel – białą
najprostrze rozwiązanie to zwykła srebrzanka
instrukcje
http://www.motolpg.friko.pl/zaciski1.htm
http://www.ktp.pl/?YSVyMTY2JHZ7Y2Q2OH42IDBzd2ByKikuamd2
barbecue paint – czarną
high heat paint – czarną
radiator enamel – białą
najprostrze rozwiązanie to zwykła srebrzanka
instrukcje
http://www.motolpg.friko.pl/zaciski1.htm
http://www.ktp.pl/?YSVyMTY2JHZ7Y2Q2OH42IDBzd2ByKikuamd2
Co to za frajda pomalować na czarno Tylko czerwona prawda Morda
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje