Problem z odpalaniem na mrozie. Rozwiązanie na str.1, foto s

Postprzez Tommy_007 » 23 gru 2007, 13:21

Mazda626 napisał(a):dalej jest to samo

sprecyzuj dokładniej – czyli jak ??
wówczas może ktoś coś poradzi ;)

Mazda626 napisał(a):a moze pozbyc sie auta

Dobrych aut – czyli comprexów się nie sprzedaje :D
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)

Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2005, 20:21
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r

Postprzez Mazda626 » 23 gru 2007, 19:03

dokładnie to samo czyli musze go długo pokrecic,i juz prawie odpala i zachwile gasnie i po kilku krotnym kreceniu dopiero odpala ale puszcza duzo czarnej chmury
Początkujący
 
Od: 1 lip 2006, 20:10
Posty: 20
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 D comprex 92'

Postprzez Tommy_007 » 24 gru 2007, 11:32

A odpalasz "na słuch" tak jak wcześniej opisałem, czy palisz od razu jak zgaśnie lampka świec na desce ??
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)

Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2005, 20:21
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r

Postprzez Mazda626 » 24 gru 2007, 16:23

odrazu jak zgasnie lampka ze swiec to odrazu krece
Początkujący
 
Od: 1 lip 2006, 20:10
Posty: 20
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 D comprex 92'

Postprzez Mazda626 » 24 gru 2007, 16:27

"U mnie są 3 cykle włączania/wyłączania świec i natychmiast po 3 wyłączeniu się świec natychmiast odpalam auto."


czyli mam tylko właczyc zapłon i tekac na 3 cykniecia?
Początkujący
 
Od: 1 lip 2006, 20:10
Posty: 20
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 D comprex 92'

Postprzez Tommy_007 » 25 gru 2007, 14:18

U mnie jest tak:
po ok 5 sek. 1 cyk – wyłączenie świec (rozjaśniają się kontrolki)
po chwili 2 cyk – włączenie ponowne świec (przygasają kontrolki)
3 cyk – wyłączenie
4 cyk – włączenie
5 cyk – wyłączenie
I TERAZ DOPIERO ODPALAM :D

A jeśli to nie poskutkuje to znaczy, że mamy większy problem :(
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)

Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2005, 20:21
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r

Postprzez dx5 » 17 lis 2008, 16:48

no dobrze ale jak odpowietrzyc uklad po wymianie takiego filterka z CPNu. i po drugie czy podpompowanie ta pompka w zime da jakis rezultat? mam jeszcze jedna prośbę napiszcie do mnie na dx5@o2.pl jak mam znowu odnależć to miejsce na forum?
chusaria
Avatar użytkownika
 
Od: 19 lut 2008, 16:37
Posty: 7

Postprzez dx5 » 19 lis 2008, 13:53

kupiłem ten filterek do diesla, polskiej firmy FILTRON za 4,5zł, wszystko pasuje nawet grubośc końcówek 9spoko0 i nawet nie musiałem odpowietrzać
chusaria
Avatar użytkownika
 
Od: 19 lut 2008, 16:37
Posty: 7

Postprzez Tommy_007 » 19 lis 2008, 14:03

Dokładnie tak.
Odpowietrza się samo :)
Życzę owocnego odpalania w zimie.
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)

Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2005, 20:21
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r

Postprzez dx5 » 19 lis 2008, 14:16

ale wiesz co, postaramsię dopasować inny filtr zn. od innego samochodu bo ten filterek na dłuzszą mete to za mało
chusaria
Avatar użytkownika
 
Od: 19 lut 2008, 16:37
Posty: 7

Postprzez Tommy_007 » 19 lis 2008, 14:21

e tam
jeździłem na jednym ponad rok i nic się nie wydarzyło :)
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)

Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2005, 20:21
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r

Postprzez dx5 » 24 lis 2008, 17:46

WYMIENIŁEM FILTR ALE NIEWIELE TO DAŁO , NO MOŻE TROSZKĘ, NALEŻY JESZCZE SPRAWDZIĆ ZAWÓR STARTOWY CZYLI TEN BRĄZOWY Z NAPISEM COMPREX BLISKO FILTRA – ALE NIE WIEM JAK LUB MOŻE BYĆ ZABRUDZONY INTERCOOLER W ŚRODKU I TRZEBA GO ZALAĆ WODĄ Z KRETEM NA NOC.
chusaria
Avatar użytkownika
 
Od: 19 lut 2008, 16:37
Posty: 7

Postprzez marek63hd » 24 lis 2008, 18:45

Kret dosyc dobrze reaguje z aluminium,dlatego rano możesz miec sito w IC :D A zawór startowy warto rozebrac i wyczyścic bo pewnie jest tam gruba warstwa sadzy.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez malkolm » 24 lis 2008, 19:57

do czyszczenia ic bardzo dobrze nadaje się benzyna ekstrakcyjna albo rozpuszczalnik (trzeba później dobrze wysuszyć i przepłukać wodą z ludwikiem aby oparów benzyny nie zostało za wiele, mogą uszkodzić silnik, jest o tym na forum), kiedyś chłodnice z kamienia czyściliśmy sodą kaustyczną ale do ic nie polecam, za drogi bajer
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez dx5 » 24 lis 2008, 22:18

ok , dzieki a trzeba wymontowac , czy mozna to zrobic na aucie?
chusaria
Avatar użytkownika
 
Od: 19 lut 2008, 16:37
Posty: 7

Postprzez malkolm » 24 lis 2008, 22:47

trzeba wymontować i wymoczyć kilka godzin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez marek63hd » 24 lis 2008, 23:10

Benzyna czy rozpuszczalnik są kiepskie do tego celu,bo sam testowałem i po kilkunastu godzinach moczenia IC nadal był brudny.Najlepszy jest Kret ale nie na całą noc tylko góra 15 min.Potem trzeba wypłukac silnym strumieniem wody.I tak jak malkolm napisał trzeba IC zdemontowac.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez jck2008 » 25 lis 2008, 20:50

mogę dodać że , zamiast filtra z pompka zastosowałem filtr Sędziszów PDS 7.3 – koszt 35 zł
http://www.wf-sedziszow.pl/katalog_onli ... r&filtr=76
jck2008
 

Postprzez malkolm » 25 lis 2008, 22:00

ten filterek przynajmniej trochę lepiej wygląda od tego małego na wężyk, i na pewno jest do diesla
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez dx5 » 26 lis 2008, 01:46

co to za Sędziszów ,trzeba kupowac polski towar – to się chwali, ale od jakiego to auta? <jupi>
chusaria
Avatar użytkownika
 
Od: 19 lut 2008, 16:37
Posty: 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6