Mam dwa wykresy.... w tym przebieg doładowania. Na pierwszym program drogowy, niestety auto nie odwiedziło jeszcze hamowni na mocniejszym programie (szybka możliwość zmiany)
Nie chcę więc strzelać jaką maksymalną moc uzyskuje ale czuć jeszcze większy przypływ kucyków.. co ciekawe.. nawet wtedy nie dymi nadmiernie.
Na początku modyfikacji takie wartości GFka już uzyskiwała, jednak bez "ruszenia" turbiny auto nadmiernie dymiło więc jeździła tylko trochę lepiej od zdrowej serii
W Borsku (kto był ten pamięta) miałem zaledwie 92KM i 199NM (poniższy wykres to pokazuje) także z tamtych czasów jestem zadowolony jak na moc która auto wtedy posiadało.
Nie mierzyłem czasów 0-100km/h (tego raczej nigdy nie zmierzę) i 80-120km/h ale v-max kształtuje się teraz na poziomie 210km/h. Elastyczność na moje oko ok. 11s. Spalanie bez zmian...
Proszę zwrócić uwagę na liczbę prób na hamowni.. łącznie ich było 24.. tu wydrukował mi się test 19.. jeden z lepszych. Różnica w stosunku do innych +/– 1-2KM i 4-5NM.
Tak dla porównania.. zaraz po zakupie.. spalała nieznacznie więcej, 80-120km/h ok. 20s, v-max 183km/h..
Kiedyś turbina dmuchała 0,8, obecnie jak widać i na razie na tym zostaje..