Moduł na lewym błotniku, pod akumulatorem – co to jest?
Strona 1 z 1
U mnie też są dwa wiatraki, duży z kostką na 4 przewody i mały z podwójną kostką, nie twierdzę że ten moduł nie jest od wentyla, być może, nie chciałem wpinac na pałę.. bo tym jak dostała jest mała rzeźba w instalacji za zderzakiem i nie byłem pewny co to za przewody.
- Od: 30 sty 2007, 21:00
- Posty: 71
- Skąd: Krosno/Kraków
- Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V
delarossa napisał(a):a jak włącz się światła dzienne?
Funkcja DayLight dostępna była w 626 A-Spec (Cronosy) głównie na rynek kanadyjski.
Włącza się praktycznie sama – po zwolnieniu dzwigni ręcznego (przy włączonym zapłonie) zapalają się (połową mocy) żarówki od długich. Czyli zawsze masz światła z przodu
delarossa napisał(a):czy po wymianie reflektorów na EU ta funkcja też jest dostepna?
tak
delarossa napisał(a):a jak włącz się światła dzienne?
Funkcja DayLight dostępna była w 626 A-Spec (Cronosy) głównie na rynek kanadyjski.
Włącza się praktycznie sama – po zwolnieniu dzwigni ręcznego (przy włączonym zapłonie) zapalają się (połową mocy) żarówki od długich. Czyli zawsze masz światła z przodu
delarossa napisał(a):czy po wymianie reflektorów na EU ta funkcja też jest dostepna?
tak
tadziol napisał(a):raczej zapalonym silniku
na jedno wychodzi

delarossa napisał(a):policja sie nie przyczepi do tego?
jak włączysz postojówki to nie ma prawa (będziesz miał wtedy światła również z tyłu)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6