Jakie przebiegi osiągacie w Mazdach?
Pogratulowac...
oby tak dalej...tylko zeby tego paliwka mniej lać
oby tak dalej...tylko zeby tego paliwka mniej lać
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)
626 Cronos 2.5i V6 24V '95 – 61000 mil (97600 km). W chwili kupna 42 tys. mil.
ASB wlasnie sie naprawia. Brak innych awarii.
Pierwsza Mazda, 626 GC 2.0D '87, miala 233k km przy kupnie, 270k przy sprzedazy. 323 BG 1.7D '91 133 i 163 bodajze.
ASB wlasnie sie naprawia. Brak innych awarii.
Pierwsza Mazda, 626 GC 2.0D '87, miala 233k km przy kupnie, 270k przy sprzedazy. 323 BG 1.7D '91 133 i 163 bodajze.
Moja 323f 1.8 BG Obecnie jest na liczniku 154tys
ale w zeszłym roku jak byl gaz montowany to na liczniku miała ponad 200 tys
Licze ze ma okolo 250tys ale kto wie????
ale w zeszłym roku jak byl gaz montowany to na liczniku miała ponad 200 tys
Licze ze ma okolo 250tys ale kto wie????
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Myslenie, a stan faktyczny – subtelna roznica
Swoja droga, w Polsce raczej przebieg auta jest sprowadzany do roli drugorzednej. Moim zdaniem ma bardzo duzy udzial w rzeczywistym stanie auta; na przyklad w USA jego wplyw na cene auta jest znaczacy pomimo lepszych serwisow i drog niz u nas (hmmm, "lepszych" to zle slowo). Wystarczy zreszta wyobrazic sobie – 100, a 200 tys. km – jedna cyferka – a ile przez taki dystans moze sie zdarzyc z autem. W Polsce korekta wartosci przy niskim przebiegu wnosi maksymalnie kilka procent.
626 GE 350 tysięcy jak sprzedawałem (znaczy miała 250 ale wiem że licznik ktoś kręcił, teraz ma tylko 150 hehe)
Xedos 6 jak kupiłem w lipcu miał 119 teraz 152 tysiące.
Xedos 6 jak kupiłem w lipcu miał 119 teraz 152 tysiące.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
??
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
W obecnej 626 GE 1.8 '92 mam 253 tyś. Kiedy kupowałem dwa lata temu było 166 tyś, a w dokumentacji z 1998 roku ma już wpisany przegląd przy przebiegu 153 tyś.
Wcześniej 323 BF B6 1.6 '87, kupiony z przebiegiem 147 tyś, teraz 239 tyś i zimuje w garażu.
Wcześniej 323 BF B6 1.6 '87, kupiony z przebiegiem 147 tyś, teraz 239 tyś i zimuje w garażu.
Pozdrawiam
- Od: 10 lut 2004, 17:14
- Posty: 44
- Skąd: Kraków/Rzeszów
- Auto: 626 GE 1992
mx-3 '95r – 166tyś
F-ka V6 '95r – 144tyś (pytanko do PatrykKa-jak myślisz czy w naszych V6 jest to oryginalny przebieg?)
U Siebie sądzę na 90 %, że mam oryginalny przebieg, a co do twojego auta to nie powiem, bo nie widziałem go na własne oczy, ale myślę że ten przebieg może być realny.
Morder napisał(a):patyk jak na gazie to trzeba przebieg liczyć x2<lol><lol>
A świstak siedzi i zawija .....

Powiem wujasowi, ze w swojej GE ma nie 300000km tylko 600000km bo od początku na LPG, a wedle najnowszej mysli inzynierskiej powstał najnowszy algorytm naliczania przebiegu

Pozdro
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Ja mam u siebie na liczniku 214tys. i myślę że to jest prawdziwy przebieg (MX-3 V6 z 93r.). Daje to ok 20tys rocznie.
Ale mam silnik z 95r. prawdopodobnie ok 150tys.
Moim zdaniem szacować czy ma się prawdziwy przebieg trzeba wg klasy auta.
Np. logiczne że nikt sobie nie kupuje 323 do częstego jeżdzenia po trasach 3-4 tys. km w miesiącu, taki ktoś raczej będzie jeździł większym autem np 626 lub Xedosami
Więc nigdy nie uwierzę że np. 626 z 92 roku będzie miała 150tys km
Małe auta oraz sportowe w niemczech (skąd przyjechały) były najczęściej 2 autem w domu, więc z niego nie zawsze się korzystało, i czasami magą mieć prawdziwe, niskie przebiegi
Mój ojciec ma Mondeo i od pół roku przejeździł 20tys głównie po mieście, za 10 lat będzie miał 400 tys. Skręci na 200 i sprzeda w dobrym stanie z niedużym przebiegiem. Żartuje oczywiście ale w Polsce tak się ma sprawa niestety
Sprzedawcy szukają
Kiedyś miałem poloneza z 88r, sprzedany w 98 z przebiegiem 500tys za 500PLN, nie jest więc dziwne że 10-latki mają duże przebiegi
Ale mam silnik z 95r. prawdopodobnie ok 150tys.
Moim zdaniem szacować czy ma się prawdziwy przebieg trzeba wg klasy auta.
Np. logiczne że nikt sobie nie kupuje 323 do częstego jeżdzenia po trasach 3-4 tys. km w miesiącu, taki ktoś raczej będzie jeździł większym autem np 626 lub Xedosami
Więc nigdy nie uwierzę że np. 626 z 92 roku będzie miała 150tys km
Małe auta oraz sportowe w niemczech (skąd przyjechały) były najczęściej 2 autem w domu, więc z niego nie zawsze się korzystało, i czasami magą mieć prawdziwe, niskie przebiegi
Mój ojciec ma Mondeo i od pół roku przejeździł 20tys głównie po mieście, za 10 lat będzie miał 400 tys. Skręci na 200 i sprzeda w dobrym stanie z niedużym przebiegiem. Żartuje oczywiście ale w Polsce tak się ma sprawa niestety
Sprzedawcy szukają

Kiedyś miałem poloneza z 88r, sprzedany w 98 z przebiegiem 500tys za 500PLN, nie jest więc dziwne że 10-latki mają duże przebiegi
Np. logiczne że nikt sobie nie kupuje 323 do częstego jeżdzenia po trasach 3-4 tys. km w miesiącu, taki ktoś raczej będzie jeździł większym autem np 626 lub Xedosami
Różni ludzie mają różne potrzeby poruszania się autami, a jak ci powiem że od lipca 2003 roku od kiedy to kupiłem xedosa zrobiłem nim niecałe 3.5 tys km ? Moim zdaniem zawsze jest możliwość trafienia auta bardzo mało jeżdżonego i z minimalnymi przebiegami. Klasa auta ma tu pewnie jakiś mały udział, ale napewno nie jest głównym wyznacznikiem przebiegów.
Moim zdaniem zawsze jest możliwość trafienia auta bardzo mało jeżdżonego i z minimalnymi przebiegami.
Masz rcję, ale są to wyjątki. Ja miałem na myśli przedewszystkim rynek niemiecki, gdzie nie reklamują fiata pandy jako samochodu rodzinnego

Ale najczęściej przebieg można poznać po stanie technicznym. Oczywiście zależy to też od dbania o samochód.
nono i potem sie przez kilka miesiecy nie mozna naczyscic tapicerki a niektore elementy trza wymienic i tyle...
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości