Problem z elektr. regulacją wys. świateł

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tomekpap » 3 sty 2008, 21:03

Mój kłopot polega na tym, że do prawego światła regulacja działa ok, ale lewe jest praktycznie nieruchome. Dopiero na najniższym położeniu nieznacznie się opuszcza. Dochodzą stamtąd odgłosy, jakby silniczek chciał, a nie mógł (albo trybiki nie stykały jak trza). Czy ktoś miał/ma podobny problem? Czy może to być tylko kwestia odpowiedniego zamocowania reflektora, czy też kwestia tych silniczków?
tomekpap
 

Postprzez grodek » 4 sty 2008, 10:40

ja tez tak mam tylko ze prawe jest prawie nieruchome:P czasem działa a czasem nie wydaje mi sie ze cos tam moze nie stykać a lewe czasem świruje i na pozycji 3 lata w dół i w góre ale nie zawsze czasem tylko
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez lukasz22i » 12 lis 2008, 16:12

witam, mam problem z reg. świateł, tzn. niedawno odkryłem że nie działa elek. regulacja świateł, działała az tu któregoś dni próbuje wyregulować podczas jazdy i nic, na postoju przy załączonym zapłonie okazało się że w prawej lamie silniczek działa ale tylko z pozycji 0-1...potem już nic się nie dzieje mimo przestawiania przełącznika w pozycję 3-4. lewy silniczek w ogóle nie pracuje, nic się nie dzieje. ktoś ma pomysł co się mogło stać?

p.s. ktoś może polecić jakieś dobre żarówki? kobieta mi marudzi że nic w nocy nie widzi;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2008, 09:23
Posty: 51 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: M3 1.6 MZ-CD

była 323c (żonki)

Postprzez jarutis » 12 lis 2008, 16:57

a same silniczki dzialaja? u mnie bylo tak. jeden silniczek byl wyskoczywszy z mocowania w reflektorze, dlia tego nie mogle ich ustawic, po wybraniu reflektora i koleinym wstawieniu silniczka wszystko gra :) (spostrzezenie-jezeli kiwajac zaruwka w gure w dul reflektor liuznie sie husta jest wielk szansa ze silniczke odpadl :) )
Początkujący
 
Od: 5 gru 2007, 13:01
Posty: 22
Skąd: Wilno
Auto: Mazda 323c, 1.5 , 96 rok.

Postprzez Adamos » 12 lis 2008, 17:01

jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. nie zebym sie czepiał ale takie błedy to chyba specjalnie?

swoją drogą mam podobny problem. ze po przeskoku z 4 na 0 lewe swiatlo mi lata...i nie moge go obniżyć. trzeba rozkręcić i wypolerować :) i zobaczyc reszte
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez lukasz22i » 12 lis 2008, 17:06

Adamos88 napisał(a):jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. nie zebym sie czepiał ale takie błedy to chyba specjalnie?

swoją drogą mam podobny problem. ze po przeskoku z 4 na 0 lewe swiatlo mi lata...i nie moge go obniżyć. trzeba rozkręcić i wypolerować :) i zobaczyc reszte


to samo chce zrobić, wypolerować, kupić markowe żarówki, sprawdzę silniczki i wio ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2008, 09:23
Posty: 51 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: M3 1.6 MZ-CD

była 323c (żonki)

Postprzez melkhior » 12 lis 2008, 17:22

lukasz22i napisał(a):lewy silniczek w ogóle nie pracuje


A prawy działa normalnie, tzn. masz pełną regulacje od 0 do 4?

Jeżeli tak to spróbuj podłączyć lewy silniczek na prawą stronę i wtedy powinno sie wyjaśnić czy silniczek ma dość czy to coś innego.
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2008, 17:46
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID

Postprzez jarutis » 13 lis 2008, 08:15

"Adamos88
PostWysłany: 12 Lis 2008 | 17:01 Temat postu:
jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. "
przepraszam za bledy ale jestem z litwy i w pracy niemam na klawiaturze polskiego :(
Początkujący
 
Od: 5 gru 2007, 13:01
Posty: 22
Skąd: Wilno
Auto: Mazda 323c, 1.5 , 96 rok.

Postprzez Adamos » 13 lis 2008, 10:20

jarutis a to sorry :) nie ma co przepraszać :) ale juz lepiej dać dol niż dul :) nie ważne :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez k3b » 13 lis 2008, 12:11

pytanie troche z innej beczki ale też o światła chodzi, czy w waszych 323c też tak często żaróki sie palą, jak zaloże osramy za 20zł/szt to swiecą max 3 miesiace i do kosza, ładowanie jest oki. a takie ze stacji paliw po 6zł to 3 tygodnie dziłają, mowa cały czas o H1.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Postprzez jarutis » 13 lis 2008, 17:23

hm, u mnie osramy night braker dzialaja juz z pul roku. duzo kto nazeka na jakosc osramuw, ale u mnie wszystko ok :)
Początkujący
 
Od: 5 gru 2007, 13:01
Posty: 22
Skąd: Wilno
Auto: Mazda 323c, 1.5 , 96 rok.

Postprzez TALREP » 14 lis 2008, 09:32

U siebie miałem tak, że w ciągu tygodnia 3 razy wymieniałem tą samą żarówkę bo miałem z jakichś kompletów z TESCO, a kiedy stwierdziłem że nie chce już mi się odkręcać pokryw lamp kupiłem PHILIPSA jakiegoś +20% czy jakoś tak i jeździ już ponad rok do tego zdecydowanie lepiej świeci niż zwykła żarówka co widać tym bardziej, że w drugiej lampie mam zwykłą żarówkę (notabene od 3 lat). Drugi PHILIPS jeździ w bagażniku ale nie chce mi się wymieniać i bawić później w poziomowanie pokrywy lampy :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez zieba1982 » 23 lis 2008, 21:56

Panowie a czy to możliwe że w mojej 323F 1,8 BA z 1997 r, nie ma regulacji świateł,na konsoli nie ma przełącznika,może ktoś wymontował???? proszę o odpowiedzi jak jest u Was
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2007, 10:25
Posty: 111
Skąd: Gorzów Wlkp..
Auto: Mazda 323F 1997r 1,8/16v BA
Mazda 6 2006r 2,0/16v CITD GG/GH

Postprzez qbass » 25 lis 2008, 01:04

Łączę z podobnym tematem, a Ciebie lukasz22i proszę o lekturę regulaminu oraz używanie opcji szukaj.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez rafalST » 23 lut 2009, 21:34

U mnie było podobnie... regulacja nie działała, a jadący z przeciwka mrugali mi długimi bo myśleli że na drogowych śmigam. Zdenerwowałem się, podniołem klape poruszałem z tyłu lampy delikatnie i wyrównało się... problem w tym że po kilku miesiącach znowu to samo tylko że na odwrót
Z miłości do japonek...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:33
Posty: 159
Skąd: Kamieńsk
Auto: Mazda 323c BA 95' 1.5 16V,
Mazda 3 BK 2005r 1.6 MZR

Postprzez Kaczorro » 29 wrz 2013, 17:20

Witam. Mam problem ze światłami. Regulacja wysokości świateł przestała mi działać. trochę bawiłam się w elektryka i podłączałem sterownik centralnego zamka i boję się, że w jakimś momencie może poszedł jakiś bezpiecznik. sam już nie wiem.
Silniczki świateł działały, teraz już nie. Czy od świateł jest jakiś dodatkowy bezpiecznik? aha i nie mam podświetlonych klawiszy regulacji swiateł i podświetlenia zegarów.
Kaczorro
 

Postprzez Marek 161BD081 » 30 wrz 2013, 11:07

Kaczorro – obwód świateł i centralny zamek to są dwa osobne i niezależne od siebie obwody.
Nie ma dodatkowych bezpieczników od silniczków regulacji wysokości świateł, zasilane one są z bezpiecznika od żarówek.
Użyj wyszukiwarki a znajdziesz w tym dziale opis bezpieczników.
Tak samo znajdziesz tematy związane z brakiem podświetlenia przełączników czy też zegarów.

No i nie zaszkodzi też jak uzupełnisz profil o lokalizację jak i dokładniejszy model auta.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323