Problem z elektr. regulacją wys. świateł
Strona 1 z 1
Mój kłopot polega na tym, że do prawego światła regulacja działa ok, ale lewe jest praktycznie nieruchome. Dopiero na najniższym położeniu nieznacznie się opuszcza. Dochodzą stamtąd odgłosy, jakby silniczek chciał, a nie mógł (albo trybiki nie stykały jak trza). Czy ktoś miał/ma podobny problem? Czy może to być tylko kwestia odpowiedniego zamocowania reflektora, czy też kwestia tych silniczków?
-
tomekpap
ja tez tak mam tylko ze prawe jest prawie nieruchome:P czasem działa a czasem nie wydaje mi sie ze cos tam moze nie stykać a lewe czasem świruje i na pozycji 3 lata w dół i w góre ale nie zawsze czasem tylko
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
witam, mam problem z reg. świateł, tzn. niedawno odkryłem że nie działa elek. regulacja świateł, działała az tu któregoś dni próbuje wyregulować podczas jazdy i nic, na postoju przy załączonym zapłonie okazało się że w prawej lamie silniczek działa ale tylko z pozycji 0-1...potem już nic się nie dzieje mimo przestawiania przełącznika w pozycję 3-4. lewy silniczek w ogóle nie pracuje, nic się nie dzieje. ktoś ma pomysł co się mogło stać?
p.s. ktoś może polecić jakieś dobre żarówki? kobieta mi marudzi że nic w nocy nie widzi;)
p.s. ktoś może polecić jakieś dobre żarówki? kobieta mi marudzi że nic w nocy nie widzi;)
a same silniczki dzialaja? u mnie bylo tak. jeden silniczek byl wyskoczywszy z mocowania w reflektorze, dlia tego nie mogle ich ustawic, po wybraniu reflektora i koleinym wstawieniu silniczka wszystko gra
(spostrzezenie-jezeli kiwajac zaruwka w gure w dul reflektor liuznie sie husta jest wielk szansa ze silniczke odpadl
)
- Od: 5 gru 2007, 13:01
- Posty: 22
- Skąd: Wilno
- Auto: Mazda 323c, 1.5 , 96 rok.
jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. nie zebym sie czepiał ale takie błedy to chyba specjalnie?
swoją drogą mam podobny problem. ze po przeskoku z 4 na 0 lewe swiatlo mi lata...i nie moge go obniżyć. trzeba rozkręcić i wypolerować
i zobaczyc reszte
swoją drogą mam podobny problem. ze po przeskoku z 4 na 0 lewe swiatlo mi lata...i nie moge go obniżyć. trzeba rozkręcić i wypolerować
Adamos88 napisał(a):jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. nie zebym sie czepiał ale takie błedy to chyba specjalnie?
swoją drogą mam podobny problem. ze po przeskoku z 4 na 0 lewe swiatlo mi lata...i nie moge go obniżyć. trzeba rozkręcić i wypolerowaći zobaczyc reszte
to samo chce zrobić, wypolerować, kupić markowe żarówki, sprawdzę silniczki i wio
lukasz22i napisał(a):lewy silniczek w ogóle nie pracuje
A prawy działa normalnie, tzn. masz pełną regulacje od 0 do 4?
Jeżeli tak to spróbuj podłączyć lewy silniczek na prawą stronę i wtedy powinno sie wyjaśnić czy silniczek ma dość czy to coś innego.
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
pytanie troche z innej beczki ale też o światła chodzi, czy w waszych 323c też tak często żaróki sie palą, jak zaloże osramy za 20zł/szt to swiecą max 3 miesiace i do kosza, ładowanie jest oki. a takie ze stacji paliw po 6zł to 3 tygodnie dziłają, mowa cały czas o H1.
U siebie miałem tak, że w ciągu tygodnia 3 razy wymieniałem tą samą żarówkę bo miałem z jakichś kompletów z TESCO, a kiedy stwierdziłem że nie chce już mi się odkręcać pokryw lamp kupiłem PHILIPSA jakiegoś +20% czy jakoś tak i jeździ już ponad rok do tego zdecydowanie lepiej świeci niż zwykła żarówka co widać tym bardziej, że w drugiej lampie mam zwykłą żarówkę (notabene od 3 lat). Drugi PHILIPS jeździ w bagażniku ale nie chce mi się wymieniać i bawić później w poziomowanie pokrywy lampy 
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Panowie a czy to możliwe że w mojej 323F 1,8 BA z 1997 r, nie ma regulacji świateł,na konsoli nie ma przełącznika,może ktoś wymontował???? proszę o odpowiedzi jak jest u Was
- Od: 20 maja 2007, 10:25
- Posty: 111
- Skąd: Gorzów Wlkp..
- Auto: Mazda 323F 1997r 1,8/16v BA
Mazda 6 2006r 2,0/16v CITD GG/GH
U mnie było podobnie... regulacja nie działała, a jadący z przeciwka mrugali mi długimi bo myśleli że na drogowych śmigam. Zdenerwowałem się, podniołem klape poruszałem z tyłu lampy delikatnie i wyrównało się... problem w tym że po kilku miesiącach znowu to samo tylko że na odwrót
Z miłości do japonek...
- Od: 22 lut 2009, 13:33
- Posty: 159
- Skąd: Kamieńsk
- Auto: Mazda 323c BA 95' 1.5 16V,
Mazda 3 BK 2005r 1.6 MZR
Witam. Mam problem ze światłami. Regulacja wysokości świateł przestała mi działać. trochę bawiłam się w elektryka i podłączałem sterownik centralnego zamka i boję się, że w jakimś momencie może poszedł jakiś bezpiecznik. sam już nie wiem.
Silniczki świateł działały, teraz już nie. Czy od świateł jest jakiś dodatkowy bezpiecznik? aha i nie mam podświetlonych klawiszy regulacji swiateł i podświetlenia zegarów.
Silniczki świateł działały, teraz już nie. Czy od świateł jest jakiś dodatkowy bezpiecznik? aha i nie mam podświetlonych klawiszy regulacji swiateł i podświetlenia zegarów.
-
Kaczorro
Kaczorro – obwód świateł i centralny zamek to są dwa osobne i niezależne od siebie obwody.
Nie ma dodatkowych bezpieczników od silniczków regulacji wysokości świateł, zasilane one są z bezpiecznika od żarówek.
Użyj wyszukiwarki a znajdziesz w tym dziale opis bezpieczników.
Tak samo znajdziesz tematy związane z brakiem podświetlenia przełączników czy też zegarów.
No i nie zaszkodzi też jak uzupełnisz profil o lokalizację jak i dokładniejszy model auta.
Nie ma dodatkowych bezpieczników od silniczków regulacji wysokości świateł, zasilane one są z bezpiecznika od żarówek.
Użyj wyszukiwarki a znajdziesz w tym dziale opis bezpieczników.
Tak samo znajdziesz tematy związane z brakiem podświetlenia przełączników czy też zegarów.
No i nie zaszkodzi też jak uzupełnisz profil o lokalizację jak i dokładniejszy model auta.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość