

www.mazdaspeed.pl
Pyton162 napisał(a):renaut talia 1.4 16v
Gibsong napisał(a):ja też ganiam z5 bez problemu, 90 konnego Civa zjadam na śniadanie właściwie od startu odchodząc, do civica da się upchnąć chyba każde poprzeczne 4-cyl hondy łącznie z H22 i K24 (chociaż tu lepiej zrobić frankensteina K24 dół / K20 głowa). A 10 sek do paki to raczej 1.5 VTEC-E 114 KM.
Gibsong napisał(a):Adaś na światłach na łabiszyńskiej? to chyba jedyne miejsce gdzie można dać killa na TT
Riki napisał(a):Gibsong napisał(a):diesle się do tego nadają fakt, potem na światłach prawda wychodzi.
ano wychodzi..
Kosmetyka na rynek niemiecki, wywalasz zwężkę w dolocie i masz 90 KM. Kolektor, dolot, wydech i spokojnie ok 110 KM, w Z5 pomarzyć o takiej modyfikalności.MadziaForever napisał(a):Były silniki 1,4 75KM
Te klekoty praktycznie nigdy nie mają mocy poniżej serii, a często wręcz odwrotnie, bonusy +10-15 KM nie dziwią.Adaś napisał(a):TDi 105KM
palik napisał(a):Kryształ właśnie mocniejsza 231 KM
Honda to: 225.5KM i 219.3Nm
palik napisał(a):objechana została RX-8 przez Hondę Civic Si Coupe (2.0 i-VTEC DOHC K20Z3)
Gibsong napisał(a):z tym że takie opony pomagają spaprać start który też jest ważny. Jak masz 140 KM 2.0 n/a a ja 115 KM 2.0 n/a i zepsujesz start to ja wygram
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje