Gdzie można odczytać nr kluczyka w samochodzie
Strona 1 z 1
Witam w salonie mazdy w niemczech powiedzieli że można znależć nr kluczyka w drzwiach samochodu, gdzie go szukać ? muszę dorobić 2 kluczyk a nie znam nr do zakodowania pozdrawiam
-
Tomasz m
ale poco szukac pinu do kluczyka
Idziesz jesli nie do serwisu to do jakiegoś porzadnegu punktu dorabiania kluczy i ci dorobią
zalezy jakie jest transponder w kluczyku.
Idziesz jesli nie do serwisu to do jakiegoś porzadnegu punktu dorabiania kluczy i ci dorobią
zalezy jakie jest transponder w kluczyku.
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Koleś napisał(a):ale poco szukac pinu do kluczyka
Idziesz jesli nie do serwisu to do jakiegoś porzadnegu punktu dorabiania kluczy i ci dorobią
zalezy jakie jest transponder w kluczyku.
W BJkach i nowszych mazdach nie da się odczytać kodu z immobilizera... Dlatego wszystkie te punkty dorabiające klucze mogą co najwyżej dociąć kluczyk, jednak w nie są w stanie go zakodować. Żeby dorobić kluczyk poza ASO trzeba kupić oryginalny kluczyk z ori transponderem i znać do niego kod immobilizera. Wtedy ktoś poza ASO może go zakodować. Mnie nie udało się zdobyć tego kodu, jak ktoś potrafi to gratuluję.
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
Nie wiem dokładnie jak jest w mazdach powyżej 2002 ale wiekszośc tych kluczyków Powinien zakodować serwis bo kazdy krypto jest duplikowalny
kwestja tego czy serwisowi sie chce i czy ma do tego odpowiedni sprzę a pozatym jesli płacisz serwisowi za kluczyk to jest w ich obowiązku dociąć go a nie kazac klientowi sie szlajać i go docinac jak robi to wiekszość serwisów.
Doświadczenia z Autopsji bo "dorabiam klucze"
kwestja tego czy serwisowi sie chce i czy ma do tego odpowiedni sprzę a pozatym jesli płacisz serwisowi za kluczyk to jest w ich obowiązku dociąć go a nie kazac klientowi sie szlajać i go docinac jak robi to wiekszość serwisów.
Doświadczenia z Autopsji bo "dorabiam klucze"
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Jak dorabiasz klucze to sprawdź sobie w katalogach, że do nowszych mazd nie ma urządzeń kopiujących kody z immoblizerów. Wszyscy, u których byłem to sprawdzali i wszystkim wyszło to samo. A te urządzenia nie rozpoznają w ogóle, że w kluczyku mojej mazdy jest immo. Jeden na 10 miał takie urządzenie które wykryło immo, a dorobić i tak nie mógł i powiedział to co wszyscy, czyli że potrzebuje oryginalny kluczyk i kod do immobilizera, i wtedy może zrobić resztę... Powinieneś to wiedzieć, soro siedzisz w tym zawodzie.
Inna sprawa, że wszystko zrobiłem w ASO, bo docięcie kosztowało tyle samo co w każdym innm punkcie dorabiania kluczy a kodowania i tak nikt b mi nie zrobił, bo nie miałem kodu, którego oni mi nie chcieli podać.
Inna sprawa, że wszystko zrobiłem w ASO, bo docięcie kosztowało tyle samo co w każdym innm punkcie dorabiania kluczy a kodowania i tak nikt b mi nie zrobił, bo nie miałem kodu, którego oni mi nie chcieli podać.
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
Mam ten sam problem – mam tylko jeden kluczyk (nawet nie chce myslec co bym mial zrobic jakbym go zgubil) i problem z dorobieniem + zakodowaniem.
Moze ktos z forumowiczow przerabial ten problem? POMOZCIE
Moze ktos z forumowiczow przerabial ten problem? POMOZCIE
http://multirenowacja.pl/category/avel-skora
http://www.avel.pl
Profesjonalne środki do konserwacji, pielęgnacji i renowacji skóry oraz tekstyliów.
http://www.avel.pl
Profesjonalne środki do konserwacji, pielęgnacji i renowacji skóry oraz tekstyliów.
- Od: 8 lut 2008, 11:59
- Posty: 23
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: Premacy 2.0 DiTD '03
wszystko zalezy jaki model jest immo bilisera jak jest jakis wyzszy model krypto to wiekszosc punktów niemoze zakodowac bo niemoze skopiowac mimo ze miałbyć pin do klucza
mazdy niemam wiec niemam jak sprawdzić.
w warszawie jest wiele punktów które ci to zrobią a serwisy w tym ten w któym pracuje nierobią bo sprzet jest drogi.
A urzadzenia jak najbardziej są bo niby jak ci serwis zakoduje kluczyk.
a u ciebie jaki jest model immo crypto?? ile??
mazdy niemam wiec niemam jak sprawdzić.
w warszawie jest wiele punktów które ci to zrobią a serwisy w tym ten w któym pracuje nierobią bo sprzet jest drogi.
A urzadzenia jak najbardziej są bo niby jak ci serwis zakoduje kluczyk.
a u ciebie jaki jest model immo crypto?? ile??
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Procedura wygląda nastepująca.
Kupuje się w ASO oryginalny kluczyk.
Docina się go wg. oryginału.
Wraca się do ASO. Wpinają koder do kostki pod kierownicą. Resetują ustawienia i kodują oba kluczyki od nowa.
Jeśli poprzedni własciciel zostawił sobie kluczyk, żeby ukraść ci samochód to teraz może sobie nagwizdać.
Kluczyk – 160 zł, kodowanie -180 zł
Ja mam jeszcze trzeci kluczyk, nie zakodowany, do sprawdzania czy immobiliser działa.
Kupuje się w ASO oryginalny kluczyk.
Docina się go wg. oryginału.
Wraca się do ASO. Wpinają koder do kostki pod kierownicą. Resetują ustawienia i kodują oba kluczyki od nowa.
Jeśli poprzedni własciciel zostawił sobie kluczyk, żeby ukraść ci samochód to teraz może sobie nagwizdać.
Kluczyk – 160 zł, kodowanie -180 zł
Ja mam jeszcze trzeci kluczyk, nie zakodowany, do sprawdzania czy immobiliser działa.
procedura wyglkada dokładnie jak YARD napisał
u nas np. do 1999r wszystkie kodujemy poza BMW i Mercedesem mają zmienne kody i niektórymi VW i opel gdzie w 99r już wkładali crypto 40 lub crypto 48
a niektóre auta nawet i 2007r kodujemy
auta ze stanów r.2000 i wyzej najczesciej mają immo takie jak europejczyki od 1995 do 99r
Niektóre auta w oryginale te nowsze znowu mają wkłądane immo w starszych wersjach co jest troche dziwne.ale prawdziwe.
w razie pytań piszcie jak będe potrafił odpowiedzieć na podobne pytania odpowiem i poradze jak i co można zrobić.
Pozdrawiam
u nas np. do 1999r wszystkie kodujemy poza BMW i Mercedesem mają zmienne kody i niektórymi VW i opel gdzie w 99r już wkładali crypto 40 lub crypto 48
a niektóre auta nawet i 2007r kodujemy
auta ze stanów r.2000 i wyzej najczesciej mają immo takie jak europejczyki od 1995 do 99r
Niektóre auta w oryginale te nowsze znowu mają wkłądane immo w starszych wersjach co jest troche dziwne.ale prawdziwe.
w razie pytań piszcie jak będe potrafił odpowiedzieć na podobne pytania odpowiem i poradze jak i co można zrobić.
Pozdrawiam
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość