Problem z tylnym zawieszeniem, simerbloki, wahacze, stabilizatory ?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez mizex » 29 paź 2008, 19:43

Witam. Od jakiegos czasu podczas jazdy po drobnych nierownosciach ( nie dotyczy glebokich dolow, bo na tych jest cicho ) slysze z tylu stukanie, tak jakby sie cos przewalalo w prawej czesci bagaznika. Powyjmowalem wszystko lecz halas nie ustapil. W dniu dzisiejszym sprawdzalem zawieszenie z tylu ale amortyzatory wygladaja na ok, stabilizator ok, gumy laczace stabilizator z nadwoziem sztywne ale podejrzanie wygladal simerblok. jakby mial delikatny luz. Czy ktos ma doswiadczenie i moze podpowiedzic jak upewnic sie czy to jest ta czesc ktora nalezy wymienic? Czy mozna wymienic sam simerblok czy raczej kompletny wahacz wzdluzny?
Mazda 626 '00r. DiTD sedan.
Ostatnio edytowano 29 paź 2008, 22:55 przez mizex, łącznie edytowano 2 razy
Rysiek Ochodzki
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2008, 21:37
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GF 2.0 DITD 101 KM 2000r.

Postprzez Redoo » 30 paź 2008, 00:56

mizex stawiam na simerblok MIałem podobnie.(Ale nie jestem w 100% pewien)

Porek a sie kolega na pracuje <lol>
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez mizex » 30 paź 2008, 17:59

Problem zdiagnozowany, okazalo sie ze to luz na zacisku od hamulca recznego. Jutro odkrece kolo i sprawdze czy winna jest np. wyrobiona sruba czy moze wyrobila sie prowadnica w zacisku.
Rysiek Ochodzki
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2008, 21:37
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GF 2.0 DITD 101 KM 2000r.

Postprzez mizex » 10 lis 2008, 09:10

Moze sie komus przyda:

Pojechalem do zupelnie innego warsztatu i okazalo sie, ze owszem jest luz na zacisku ale nieistotny. Stuki szly od klockow hamulcowych, bo jakis gamoń w Niemczech nie zalozyl sprezynki i dodatkowo zeszlifowal ranty klockow bo mu ciasno wchodzily. To one tak lataly i stukaly. W tej chwili po wymianie klockow cichutenko :–)
Pozdrawiam tych pseudomechanikow w Niemczech i tych "specjalistow " w Polsce, u ktorych bylem i ktorzy odsylali mnie do serwisow Mazdy, zebym naprawial zaciski i wahacze bo zadnemu nie woadlo do łba, zeby sprawdzic klocki.
Rysiek Ochodzki
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2008, 21:37
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GF 2.0 DITD 101 KM 2000r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6