padł silnik-na jaki mogę zamienić

Postprzez ruskizg » 28 paź 2008, 19:55

mam 626 z 1993r poj 2.0 16v czy mogę zmienić na inny jak tak to na jaki i od czego
Ostatnio edytowano 29 paź 2008, 19:45 przez ruskizg, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 18:03
Posty: 6
Skąd: legnica
Auto: mazda 626 2.0 16v 1993r GE FS

Postprzez spike325 » 28 paź 2008, 21:12

ruskizg napisał(a):mam 626 z 1993r poj 2.0 16v czy mogę zmienić na inny jak tak to na jaki i od czego


ale o co chodzi koledze?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 11:55
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda mx-6; 1988 rok; 2,2 12V

Postprzez STEffAN » 28 paź 2008, 23:35

Pewnie silnik padł.

Możesz jeszcze 1.8 16V wsadzić jeśli nie chcesz rzeźbić.

A jak chcesz rzeźbić, to możesz probowac nawet V12 od Mercedesa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 12:02
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)


Postprzez qbass » 29 paź 2008, 11:53

ruskizg, przeczytaj proszę Regulamin i dostosuj do niego swój temat (tytuł).

Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed
Masz na to 24h.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez ruskizg » 29 paź 2008, 19:42

postaram się znowu nie zamotać <glupek2>
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 18:03
Posty: 6
Skąd: legnica
Auto: mazda 626 2.0 16v 1993r GE FS

Postprzez ruskizg » 29 paź 2008, 19:52

STEFFAN –(chyba jesteś jasnowidzem)-już prawie ledwo dyszy oliwka wali nawet przez świece i kable są zafajdane .W poniedziałek stawiam na warsztat i zobaczymy jaka będzie djagnoza.A czy od 1.8 wszystkie kable i podłączenia będą pasować
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 18:03
Posty: 6
Skąd: legnica
Auto: mazda 626 2.0 16v 1993r GE FS

Postprzez qlesh » 29 paź 2008, 19:54

ruskizg, silnik do sprzedania ma podobno jakiś kolega w dziale "sprzedam".
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez ruskizg » 29 paź 2008, 20:37

dzieńki za wiadomość już sprawdzam
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 18:03
Posty: 6
Skąd: legnica
Auto: mazda 626 2.0 16v 1993r GE FS

Postprzez ruskizg » 30 paź 2008, 13:34

A czy każda 2 litrówka z626 podejdzie do GE
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 18:03
Posty: 6
Skąd: legnica
Auto: mazda 626 2.0 16v 1993r GE FS

Postprzez ruskizg » 30 paź 2008, 14:05

Ile by wyniosły części jak chciałbym zrobić kapitalkę :( :(
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 18:03
Posty: 6
Skąd: legnica
Auto: mazda 626 2.0 16v 1993r GE FS

Postprzez Grzyby » 30 paź 2008, 16:20

ruskizg napisał(a):A czy każda 2 litrówka z626 podejdzie do GE

tylko z GE (czyli taka sama).

Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania są na forum ....
A to że wali przez świece to raczej nie jest winą złego stanu silnika ......
Świece to w ogóle masz dokręcone? Uszczelki całe? To że jest usyfiony w oleju to wina uszczelek i niczego więcej.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6