Jaki kupić płyn hamulcowy i ile go trzeba?
		
				1, 2
			
	
	
	podjeć do jakiegoś serwisu, 30 zł i Ci wymienią w całym układzie i odpowietrzą ... a co do płynu to dot 3 bodajże ... 
pozdrawiam
			
			pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url]  || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url]  || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
		
 
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Tak, DOT-42 buteleczki z tego co pamiętam
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		powinna – ta ze spożywczego dla mechanika.nemi napisał(a):butelka wystarczy?
Co masz zamiar nemi zrobić? wymienić płyn ham?
jeżeli miałeś zmieniany tak jak mazda przykazała co 2 lata to bardzo dobrze, wymieniaj. Jeżeli natomiast jak to zawsze bywa, w układzie stoi jeszcze oryginalny od lat dziesięciu, to wyluzuj. Nic nie osiągniesz a może nowy płyn za dużo trochę wypłukać z zacisków i problem finansowy dopadnie cię nieodwracalnie.
Przyjmij do wiadomości, że masz płyn z obniżoną temp wrzenia i... hamuj z głową.
 
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Też miałbym problem. U mnie było tak, że po trzech miesiącach po wymianie płynu zaczęły się wycieki z tylnych, moim zdaniem bardziej narażonych na korozję zacisków. Płyn DOT4, 1 dm3 żeby dobrze przepłukać. Nie zapomnij o wyprzęgniku – tan sam zbiornik płynu. Powodzenia, może nie jest za późno.nemi napisał(a):Teraz nie wiem co robić
 
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Chcialbym odswiezyc temat
Panowie jak to w koncu jest z tym plynem hamulcowym, a dokladnie jakie sa roznice miedzy DOT-3 a DOT 4? Moja 626 GE FP ma zalecany (na nakretce zbiornczka i w instrukcji) DOT-3. Ostatnio wymienialem plyn i wszyscy ktorych pytalem tzn sprzedwca w sklepie, mechanik zachecali do zalania DOT-4. Dalem sie namowic. Teraz zastanawiam sie czy dobrze zrobilem? Czy w 95r.(r. prod. mojej 626) nie bylo jeszcze DOT-4? Nie daje mi tez spokoju ten napis na nakretce zbiornika plynu "tylko DOT-3".Mam zmienic z powrotem na DOT-3?
Pozdrawiam
			
			
		Panowie jak to w koncu jest z tym plynem hamulcowym, a dokladnie jakie sa roznice miedzy DOT-3 a DOT 4? Moja 626 GE FP ma zalecany (na nakretce zbiornczka i w instrukcji) DOT-3. Ostatnio wymienialem plyn i wszyscy ktorych pytalem tzn sprzedwca w sklepie, mechanik zachecali do zalania DOT-4. Dalem sie namowic. Teraz zastanawiam sie czy dobrze zrobilem? Czy w 95r.(r. prod. mojej 626) nie bylo jeszcze DOT-4? Nie daje mi tez spokoju ten napis na nakretce zbiornika plynu "tylko DOT-3".Mam zmienic z powrotem na DOT-3?
Pozdrawiam
 
- Od: 14 lip 2004, 19:54
- Posty: 66
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: 626 GF FS 115 KM, 01r.
wszystko o plynach hamulcowych oraz o tym jak dzialają i dlaczego nalezy je wymieniać.... 
http://www.mototechnika.republika.pl/pl ... nyham.html
z czego wynika że im wyzszy DOT tym lepiej (drozej)
			
			
		http://www.mototechnika.republika.pl/pl ... nyham.html
z czego wynika że im wyzszy DOT tym lepiej (drozej)
 
- Od: 23 gru 2008, 22:29
- Posty: 4
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE IV 2.0 16V
Rafi, zostaw tak jak jest – też mam DOT-4.
			
			
		Witam
Zakupiłem zestaw naprawczy do zacisków na tył i jutro się za to zabieram. Tylko mam problem, a mianowicie nie wiem jakiego płynu użyć na dolewkę. W sklepie mi kazano sprawdzić napis na korku no i widnieje tam dot3. Nie mieli go akurat na stanie. Czy mogę go zmieszać z dot4
			
			
		Zakupiłem zestaw naprawczy do zacisków na tył i jutro się za to zabieram. Tylko mam problem, a mianowicie nie wiem jakiego płynu użyć na dolewkę. W sklepie mi kazano sprawdzić napis na korku no i widnieje tam dot3. Nie mieli go akurat na stanie. Czy mogę go zmieszać z dot4
 
- Od: 1 lis 2010, 22:41
- Posty: 17
- Skąd: Redditch UK
- Auto: Mazda 6 TS2 2.0 Diesel (136) Kombi
mieszalny jest jak robiłem zaciski dolałem dot 4 i nic się nie dzieje złego a był wcześnie na dot3 według naklejki serwisowej
			
			Tomcio1972 ;–)
		
 
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
witam. 
Wczoraj wymienialem plyn w Madzi 626 GE 96'.
Na caly uklad hamulcowy razem z wysprzeglikiem potrzeba 1l plynu i jeszcze troche go zostalo po odpowietrzeniu.
Wstepna przejazdzka probna wykazala:
– sprzeglo lzej pracuje
– biegi lepiej wchodza z wlaszcza przy redukcji. np. jadac na trojce zeby wzucic dwojke nie musze tak bardzo wychamowywac samochodu by bieg wskoczyl.
– nie szarpie przy zmianie biegow jak to wczesniej mi sie to zdazalo.
Jesli ktos ma proplemy z biegami i sprzeglem polecam zaczac od wymiany plynu wysprzegliku. u mnie nigdy tego nie robilem a jest znaczna poprawa.
			
			
		Wczoraj wymienialem plyn w Madzi 626 GE 96'.
Na caly uklad hamulcowy razem z wysprzeglikiem potrzeba 1l plynu i jeszcze troche go zostalo po odpowietrzeniu.
Wstepna przejazdzka probna wykazala:
– sprzeglo lzej pracuje
– biegi lepiej wchodza z wlaszcza przy redukcji. np. jadac na trojce zeby wzucic dwojke nie musze tak bardzo wychamowywac samochodu by bieg wskoczyl.
– nie szarpie przy zmianie biegow jak to wczesniej mi sie to zdazalo.
Jesli ktos ma proplemy z biegami i sprzeglem polecam zaczac od wymiany plynu wysprzegliku. u mnie nigdy tego nie robilem a jest znaczna poprawa.
 
- Od: 18 wrz 2011, 12:11
- Posty: 56
- Auto: Mazda 626 GE 96'
 1.8 l 90 KM FP
 Benzyna
ja tez wymienilem w wysprzegliku plyn  tyle ze mi to zajelo 8h
 tyle ze mi to zajelo 8h  przyczyna byla uszkodzona pompka wstepna ta od pedalu
 przyczyna byla uszkodzona pompka wstepna ta od pedalu  wiec regeneracja i walka ze wszystkim
 wiec regeneracja i walka ze wszystkim  przez 2h meczylem sie pompujac pedal i zakrecajac odpowietrznik
 przez 2h meczylem sie pompujac pedal i zakrecajac odpowietrznik  :D  po zregenerowaniu pompki calosc trwala 5 minut
:D  po zregenerowaniu pompki calosc trwala 5 minut  
 
Jeszcze ustawienie glebokosci pompki tam pod noga jest trzpien gdzie mozna wyregulowac sobie wysprzeglik tzn w jakiej pozycji ma pedal sprzegla lapac:)
 tzn w jakiej pozycji ma pedal sprzegla lapac:)
Efekt po wymianie plynu jak mowisz
Pedal lekko biegi jak nowe
  biegi jak nowe  
  
Co do plynu to nic innego niz napisane jest na zbiorniczku a tam jest karteczka DOT 4 to Dot 4 ! bedzie DOT 3 to Dot 3  i tego sie trzymac .
! bedzie DOT 3 to Dot 3  i tego sie trzymac . 
Wiemy ze juz teraz sa Dot 4 , Dot 5 , Dot 5.1 Tyle ze producent zaleca taki to taki to taki lejemy ! Przerabiane wiele razy
			
			
		Jeszcze ustawienie glebokosci pompki tam pod noga jest trzpien gdzie mozna wyregulowac sobie wysprzeglik
Efekt po wymianie plynu jak mowisz
Pedal lekko
Co do plynu to nic innego niz napisane jest na zbiorniczku a tam jest karteczka DOT 4 to Dot 4
 ! bedzie DOT 3 to Dot 3  i tego sie trzymac .
! bedzie DOT 3 to Dot 3  i tego sie trzymac . Wiemy ze juz teraz sa Dot 4 , Dot 5 , Dot 5.1 Tyle ze producent zaleca taki to taki to taki lejemy ! Przerabiane wiele razy
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6














