Madzia ostatnio trochę przeszła
Wpierw wizyta u mechanika i przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów, wymiana kiiiiiiilku innych rzeczy
– pasek alternatora + klimy GOODYEAR
– pasek pompy WK+ pompy wody GOODYEAR
– poduszka silnika tył nad maglownicą – japonski zamiennik
– poduszka silnika dół "L" – oryginał mazda – )
– końcówki drązków kier. YAMATO -x2
– klocki ham przód NISSINBO
– łożyska napinaczy 6203 FAG
– uszczelki kolektora wydechowego TAKOMA x2
– uszczelki kolektora dolotowego TAKOMA x2
– uszczelki pokryw zaworów oryginał mazda x2
– oring aparatu zapłonowego oryginał mazda
Z pomocą przyszedł jak zwykle Smirnoff
Silniczek dostał mały detal

I całość
Za jakiś czas kolektor dolotowy pójdzie do polerki

Teraz niestety zabrakło czasu na to.
Zaraz po tym korzystając z kilku dni pogody- Madzia została zakonserwowana
Czekała kilka dni pod gołym niebem
Konserwacja z użyciem środków firmy NOXUDOL
Na wiosne jeszcze zostanie nałożona dodatkowa warstwa w trudniej dostępnych miejscach- trzeba conieco rozebrać
Teraz można powiedzieć =lata
Jeszcze w tym tygodniu zostanie zlikwidowana przyczyna stuków(prawdopodobnie sworzeń wahacza) oraz wymiana osłony prawego przegubu.