Polecane warsztaty ASO Mazda 2008
ASO Mazda Impex mogę polecić z czystym sumieniem. Kompetentna załoga, ceny umiarkowane, obsługa na poziomie. Mam 80 km ale jeżdżę bo jak na razie nie miałem żadnych niemiłych przygód. Ale to tylko moja opinia.
A ja odradzam ASO IMPEX w Lublinie. Wszystko ładnie pięknie...i na ładnych słowach się kończy. Tłumaczenie że pewne aspekty Mazdy 6 (chodzi tu o ściąganie na prawo) to wada fabryczna "i tak ma być", błędy w dokumentowaniu przeglądu (wbili mi go do książki ale już nie do elektronicznego systemu Mazdy) itd.
- Od: 6 lip 2008, 14:01
- Posty: 27
Drugim autoryzowanych serwisem i Dealerem w Krakowie jest Emil Frey
nie polecam – tylko by kasę zedrzeć chcieli zamiast udzielić jakichkolwiek informacji – zadzwoniłem do "Dygi" w Katowicach i się dowiedziałem wszystkiego w 3 minuty
jak sie tak czyta te wszystkie opinie to coraz mocniej zastanawiam sie nad tym http://autotip.mazdadealer.cz/
mam tyle co do Opola i troche dalej niz do Katowic
byl ktos moze?
mam tyle co do Opola i troche dalej niz do Katowic
byl ktos moze?
Akurat tam nie byłem, ale kiedyś z innym czeskim ASO kontaktowałem się @ ws. akcesoriów. W odróżnieniu od naszych od razu mi podali ceny i zaproponowali wysyłkę tych części jeśli im wpłacę kasę. Poza tym u nich Mazda jest dłużej, więc pewnie mają większe doświadczenie od większości naszych ASO.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
no wlasnie.przykro to mowic ale jest to zupelnie inny narod niz Polacy ktorzy tylko mysla jak tu wykiwac drugiego.mr_t napisał(a):Akurat tam nie byłem, ale kiedyś z innym czeskim ASO kontaktowałem się @ ws. akcesoriów. W odróżnieniu od naszych od razu mi podali ceny i zaproponowali wysyłkę tych części jeśli im wpłacę kasę. Poza tym u nich Mazda jest dłużej, więc pewnie mają większe doświadczenie od większości naszych ASO.
podzwonie popytam i gdy sie zdecyduje gdzie jechac opinia jaka by nie byla sie pojawi
Mija pierwszy rok jazdy moją M6 i chciałbym zrobić tzw. "przegląd gwarancyjny".
Czy ktoś z czystym sumieniem moze polecić warsztat (dobry na teraz i na przyszłość) na Śląsku (Katowice i okolice).
Widziałem, że na Rzepakowej w Katowicach (koło hondy???) pojawił sie autoryzowany serwis, podobnie w Dąbrowie Górniczej (koło suzuki???). Czy ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie?
pozdrawiam
Czy ktoś z czystym sumieniem moze polecić warsztat (dobry na teraz i na przyszłość) na Śląsku (Katowice i okolice).
Widziałem, że na Rzepakowej w Katowicach (koło hondy???) pojawił sie autoryzowany serwis, podobnie w Dąbrowie Górniczej (koło suzuki???). Czy ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie?
pozdrawiam
Mr Smith
- Od: 17 wrz 2007, 15:49
- Posty: 17
- Auto: Mazda6 Kombi 2.0MZR-CD
Ja na razie nastawiam się na DG. Boroń ma Citroena z którego usług kilka lat korzystam i jestem zadowolony. W Maździe u nich byłem kilka razy, chociaż chciałem wydać trochę kasy to jeszcze mi się nie udało;) To centralny system nie działa, to nie ma człowieka w Warszawie ech... no ale na razie wygląda mi to na problemy Mazda Polska, a nie ich niechęć.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
Dutch napisał(a):Tłumaczenie że pewne aspekty Mazdy 6 (chodzi tu o ściąganie na prawo) to wada fabryczna "i tak ma być"
Czyli lepiej byłoby gdybym dał nadzieję? o to chodzi?
Praktyka warsztatowa niestety dowodzi, że nie ma działającego remedium na problem lekkiego ściągania 6-ki i każdy, kto ma kontakt z samochodami i dokumentacją techniczną/serwisową Mazdy to potwierdzi.
Wszystkie działania zalecane przez Mazdę w przypadku ściągania dają efekt krótkotrwały bądź żaden.
I to usłyszałeś osobiście ode mnie.
Dutch napisał(a):błędy w dokumentowaniu przeglądu (wbili mi go do książki ale już nie do elektronicznego systemu Mazdy)
Po pierwsze nie Tobie "wbili", tylko pierwszemu Właścicielowi, który na marginesie oczywiście nie widział w aucie żadnego problemu, mimo że znał je od nowości i przejechał nim wielokrotnie więcej niż Ty – vide powyższe. Ponadto, skoro auta sprzedane w krajach byłego Związku Radzieckiego mają tradycyjne książki gwarancyjne ("na pieczątki") potwierdzenie wykonanej obsługi poza tą książką nie jest wymagane.
Mimo to na Twoje życzenie uzupełniliśmy DSR i stosowny dokument otrzymałeś pocztą elektroniczną. Ale to jak widać bez znaczenia...
Dutch napisał(a):itd
A co to znaczy? Było coś więcej, o czym nie wiem?
O witamy na forum! W końcu jednak ktoś z Mazdy Lublin zabrał głos
Nie chodzi o nadzieje tylko o poważne potraktowanie klienta. Tłumaczenie że samochód "tak ma" niestety do poważnych nie należy. Na moje pytanie o to czy da się coś zrobić więcej..nie było odpowiedzi.
Osoba która serwisowała u Was auto niestety nie była pierwszym właścicielem tylko jego synem i autem nie jeździła na tyle długo by ten efekt zauważyć.
Też tam myślałem dopóki nie porozmawiałem z serwisem Mazdy w stolicy gdzie kulturalnie mi wyjaśniono że brak numeru DSR dyskwalifikuje auto z gwarancji. Na nic się zdały moje zapewnienia że mam przegląd wbity w książkę.
Dlaczego w innym serwisie Mazdy, po obejrzeniu samochody, po założeniu innych opon, po zrobieniu geometrii (czego w Lublinie nie zrobiono) zaproponowano mi w ramach gwarancji wymianę wahaczy?
Chodzi mi o czysto ludzkie podejście do klienta. Tylko tyle.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Czyli lepiej byłoby gdybym dał nadzieję? o to chodzi?
Nie chodzi o nadzieje tylko o poważne potraktowanie klienta. Tłumaczenie że samochód "tak ma" niestety do poważnych nie należy. Na moje pytanie o to czy da się coś zrobić więcej..nie było odpowiedzi.
Po pierwsze nie Tobie "wbili", tylko pierwszemu Właścicielowi, który na marginesie oczywiście nie widział w aucie żadnego problemu
Osoba która serwisowała u Was auto niestety nie była pierwszym właścicielem tylko jego synem i autem nie jeździła na tyle długo by ten efekt zauważyć.
Ponadto, skoro auta sprzedane w krajach byłego Związku Radzieckiego mają tradycyjne książki gwarancyjne ("na pieczątki") potwierdzenie wykonanej obsługi poza tą książką nie jest wymagane.
Też tam myślałem dopóki nie porozmawiałem z serwisem Mazdy w stolicy gdzie kulturalnie mi wyjaśniono że brak numeru DSR dyskwalifikuje auto z gwarancji. Na nic się zdały moje zapewnienia że mam przegląd wbity w książkę.
Tak, zgadza się ale ile czasu upłynęło od owego przeglądu zanim został wprowadzony?Mimo to na Twoje życzenie uzupełniliśmy DSR..
Dlaczego w innym serwisie Mazdy, po obejrzeniu samochody, po założeniu innych opon, po zrobieniu geometrii (czego w Lublinie nie zrobiono) zaproponowano mi w ramach gwarancji wymianę wahaczy?
Chodzi mi o czysto ludzkie podejście do klienta. Tylko tyle.
- Od: 6 lip 2008, 14:01
- Posty: 27
Dutch napisał(a):O witamy na forum! W końcu jednak ktoś z Mazdy Lublin zabrał głos
Ta kurtuazja jest śmieszna, szczególnie w kontekście mojego stażu na tym Forum, który jest o bez mała 5 lat dłuższy niż Twój.
Dutch napisał(a):Nie chodzi o nadzieje tylko o poważne potraktowanie klienta. Tłumaczenie że samochód "tak ma" niestety do poważnych nie należy. Na moje pytanie o to czy da się coś zrobić więcej..nie było odpowiedzi.
Odpowiedź jest wyżej, ale skoro nie znalazłeś cytuję:
newbie napisał(a):Praktyka warsztatowa niestety dowodzi, że nie ma działającego remedium na problem lekkiego ściągania 6-ki i każdy, kto ma kontakt z samochodami i dokumentacją techniczną/serwisową Mazdy to potwierdzi.
Wszystkie działania zalecane przez Mazdę w przypadku ściągania dają efekt krótkotrwały bądź żaden.
Dutch napisał(a):Też tam myślałem dopóki nie porozmawiałem z serwisem Mazdy w stolicy gdzie kulturalnie mi wyjaśniono że brak numeru DSR dyskwalifikuje auto z gwarancji. Na nic się zdały moje zapewnienia że mam przegląd wbity w książkę.
To kwestia wiarygodności. Ja widocznie jej nie miałem, mimo że:
auta sprzedane w krajach byłego Związku Radzieckiego mają tradycyjne książki gwarancyjne ("na pieczątki") potwierdzenie wykonanej obsługi poza tą książką nie jest wymagane
Będąc na ścianie wschodniej mamy wielu Klientów z Ukrainy, Litwy i Rosji i spotykamy się często z równolegle prowadzonym DSR i książką tradycyjną. Im dalej na zachód tym mniej kontaktu z takimi przypadkami. Chcesz potwierdzenia? Zadzwoń do MMPOLu!
Dutch napisał(a):Dlaczego w innym serwisie Mazdy, po obejrzeniu samochody, po założeniu innych opon, po zrobieniu geometrii (czego w Lublinie nie zrobiono) zaproponowano mi w ramach gwarancji wymianę wahaczy?
Zapytaj Serwisanta czy da Ci gwarancję/wysokie prawdopodobieństwo, że po tych wszystkich działaniach problem minie definitywnie.
Dutch napisał(a):Chodzi mi o czysto ludzkie podejście do klienta. Tylko tyle.
Wydaje mi się, że inaczej definiujemy czysto_ludzkie_podejście_do _klienta.
Czekam na rozwinięcie tajemniczego 'itd.'
Wydaje mi się, że inaczej definiujemy czysto_ludzkie_podejście_do _klienta.
Z tym się muszę zgodzić. Co do dalszej dyskusji to sądzę że nie dojdziemy do konsensusu.
Czekam na rozwinięcie tajemniczego 'itd.'
Chodziło mi tu o moją wizytę u Was na początku sierpnia kiedy to nosiłem się z zakupem nowej Mazdy 3. Niestety zostałem potraktowany jako "klient= zło konieczne" (nadmienię tu że to nie przez Ciebie "newbie" tylko przez inną osobę która wtedy była w salonie i udzielała mi "wyczerpujących odpowiedzi").
Po prostu się zraziłem i kropka. Tak bywa w życiu.
- Od: 6 lip 2008, 14:01
- Posty: 27
Dokładnie tak , pomaga tylko wymiana / zainstalowanie łozyska od wersji poliftowej – przerabiałem to w swojej szóstce – pomogło. ( dotyczy samochodów przed liftowych )newbie napisał(a):Praktyka warsztatowa niestety dowodzi, że nie ma działającego remedium na problem lekkiego ściągania 6-ki i każdy, kto ma kontakt z samochodami i dokumentacją techniczną/serwisową Mazdy to potwierdzi.
Ostatnio edytowano 27 paź 2008, 20:13 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Polecam ASO Mazda Ksieżyno – Białystok. Serwis jest OK.Napraw nie robiłem – wyłacznie eksploatacyjne tematy ,ale jestem zadowolony i z czystym sumieniem polecam.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
Z racji tego ze mam jeszcze gwarancje ( ja nie moge tego wykonac ) byłem w ASO na Dęblinskiej( auto2000 tel. 022 424 2002 ) , mozesz tam zajechac ewentualnie AZ Auto na Pulawskiej 022 648 40 61 reszta to młodzież w tej dziedzinie ( jak chodzi o stolicę )Marcellus napisał(a):Zbliża mi się termin przeglądu, a że mam auto jeszcze na gwarancji chciałbym zrobić przegląd w ASO. Czy ktoś może polecić jakąś stację w Warszawie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):ewentualnie AZ Auto na Pulawskiej
Jaksa napisał(a):reszta to młodzież w tej dziedzinie ( jak chodzi o stolicę )
nie wiem czemu, ale w AZ AUTO to właśnie tam potrkatowali mnie i telefonicznie i będąc osobiście jakby tam pracowała młodzież i to na dodatek z małą wiedzą o maździe (ale mazda nie ma silników 136 km

Jak narazie, najlepsze sypamtyczne plusy zebrało ode mnie ASO IMPEX Lublin (ale tylko po telefonicznej rozmowie, bo z Mazdą u nich jeszcze nie byłem)
oczywiscie nie pomijając a'la ASO JAKSA
Ostatnio edytowano 17 lis 2008, 10:37 przez damian27, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 paź 2008, 23:25
- Posty: 11
- Skąd: Kąkolewnica / Lubelskie
- Auto: prawdopodobnie Mazda 6, 2005
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki