Jak rozpoznać moc silnika?

Postprzez zezi » 21 paź 2008, 14:31

sprzedający twierdził że 115, w dowodzie (136) i na hamowni(132) tak wiec wierze temu, ale mowie GLE ogólnie rzadko widzi się na ulicach. a co do samoregulatorów pneumatycznych to strasznie klekoczą i już nie jeden mechanik się wypowiadał ze tak jest.
Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 120hp Advance+
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 11:24
Posty: 36
Skąd: Norwegia
Auto: Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 Advance+

Postprzez Grzyby » 21 paź 2008, 14:45

zezi napisał(a):na hamowni(132)

wykres proszę :) Co to za hamownia? Obciążeniowa?

Hydraulika w tym silniku to znany temat. Rozwiązanie też jest proste :)

A GLE Special nie jest żadnym unikatem na drogach. To po prostu zwyczajny Cronos na rynek europejski. Zrobiony w zakładach Forda w Michigan.
I był robiony tylko z silnikiem 115KM.

Więc albo hamownia jakaś "lewa" albo nadzwyczajnie zdrowa jednostka. Bo fabrycznie to powinien mieć 115KM.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zezi » 21 paź 2008, 15:24

to wy tu jesteście fachowcy ja szary żuczek, wrócę z pracy odszukam wykres.
Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 120hp Advance+
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 11:24
Posty: 36
Skąd: Norwegia
Auto: Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 Advance+

Postprzez arabek » 22 paź 2008, 08:58

panowie a czym się różnią te dwie jednostki. chodzi mi oczywiście o FS 115 – 136 KM czy istnieją jakieś wizualne różnice?
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Grzyby » 22 paź 2008, 12:33

FS 136KM nie ma aparatu zapłonowego a cewki (w stosunku do wersji FSa z 626 GE).
To najbardziej rzucająca się w oczy różnica.

Wizualnie jest nie do odróżnienia od FS 115 KM w 626 GF.

Podobnie jak FP (90 i 105 KM) i FS (115 KM) montowane w GE.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zibi626 » 25 lis 2009, 22:14

Troszkę odświeżam temat...Czy FS JDM = FS-ZE ?? <jelen>

http://www.jdmenginesamurai.com/engines ... ine_fs.htm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez makowski1460 » 13 mar 2013, 23:52

Witam wszystkich uzytkownikow, podłącze się pod temat. Ostatnio zostałem szczęśliwym posiadaczem ów Mazdy 626 z lat 90tych z silnikiem 2.0 FS. Generalnie silnik dość dobrze słychać, daje sobie rade na drodze, powiem lepiej aż za dobrze jak na małe 2 litry. Moje pytanie brzmi czy wiecie coś na temat Mazdy 626 2.0 FS w wersji kanadyjskiej? Auto zostalo sprowadzone jakis czas temu wlaśnie z kanady, patrząc na zdjęcia silnikow na all czy tez innych portalach widac pewna roznice jak np w kolektorze ssacym, czy tez w ukladzie odpowiedzialnym za iskre. cos dlawilo, wykrecilem swiece po katalogu NGK nie znalazlem takich jakie byly zamontowane w moim silniku tj denso platinum cos tam. jak bede mial czas podesle jakies zdjęcia z pod maski. Pozdrawiam
makowski1460
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6