2 akumulatory na standardowym alternatorze?
Strona 1 z 1
Witam!
Chce w mojej Madzi 2 akumulator podpiac i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy nie bedzie tak na standardowym alternatorze, ze ktorys, albo oba akumulatory beda niedoladowane??
Chce w mojej Madzi 2 akumulator podpiac i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy nie bedzie tak na standardowym alternatorze, ze ktorys, albo oba akumulatory beda niedoladowane??
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
- Od: 10 mar 2007, 01:38
- Posty: 1306
- Skąd: Chorzów
- Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D
Ache napisał(a):Witam!
Chce w mojej Madzi 2 akumulator podpiac i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy nie bedzie tak na standardowym alternatorze, ze ktorys, albo oba akumulatory beda niedoladowane??
car audio??? Dwa aku to kiepski pomysł – jak wejdzie to jeden na max ~70Ah
Ache kup porzadny aku,taki stosowany w ciezarowkach.One maja o wiele wiekszy prad rozruchowy a co za tym idze nie bedzie spadkow przy wielkim poborze.Mysle,ze 75Ah styknie.Wejdzie Ci w ori miejsce.Jedyna wada to cena,bo jakies 1000zl musisz wyrzucic
-
waldii
ja u Siebie mialem przez jakis czas alternator 120A – od mazdy jakiejs z silnikiem 2.2 pasuje idealnie jest ten sam tylko ma inny zestaw ladujacy w srodku
pozdrawiam
a odnosnie dwoch akumulatorow – moim zdaniem wogole nie ma sensu bo skoro na nie daje rady ladowac jednego akumulatora (m.in. mruganie swiatel itp...) to na pewno nei da rady z dwoma... Kup Sobie DOBRY (naprawde DOBRY) akumualtor z wysoką wartością PRĄDU startowego, zmien kabel od alternatora do akumulatora, oraz dołóż minus od akumulatora na budę... bo jeden ktory jest seryjnie to dla car audio za malo...
a odnosnie dwoch akumulatorow – moim zdaniem wogole nie ma sensu bo skoro na nie daje rady ladowac jednego akumulatora (m.in. mruganie swiatel itp...) to na pewno nei da rady z dwoma... Kup Sobie DOBRY (naprawde DOBRY) akumualtor z wysoką wartością PRĄDU startowego, zmien kabel od alternatora do akumulatora, oraz dołóż minus od akumulatora na budę... bo jeden ktory jest seryjnie to dla car audio za malo...
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
Kable mam porzadne.. Zasilanie i masa 25*2, do wooferow 2,5*5 i do tweeterow 1,5*2.. Kondensatora narazie nie mam, bo po co do takiej malej mocy.. To jet w porywach 300 W RMSu.. Poprostu moj akumulator juz powoli odchodzi pewnie i tyle.. Kupie narazie jakiegos wlasnie kole 65 Ah i mam nadzieje, ze wytrzymie on rozbudowe systemu.
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
- Od: 10 mar 2007, 01:38
- Posty: 1306
- Skąd: Chorzów
- Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D
jak ma byc dobry aku to Optima yellow 55ah prad rozruchu powyżej 700A cena coś koło 799zł super zel do CA tylko żółtą bo czerwone są lipne
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
jak do caraudio do akumulator nie zelowy tylko suchy –> stinger'a najlepiej oto jego dane (przykladowe):
maksymalny prąd zwarcia w impulsie: 2500 A
maksymalny prąd przez 5 sekund (PHCA): 1050 A
maksymalny prąd rozruchu w temperaturze -18 ºC (CCA): 875 A
nominalna pojemność (C/20): 70 Ah
cena 900zl
hgehehehhee
maksymalny prąd zwarcia w impulsie: 2500 A
maksymalny prąd przez 5 sekund (PHCA): 1050 A
maksymalny prąd rozruchu w temperaturze -18 ºC (CCA): 875 A
nominalna pojemność (C/20): 70 Ah
cena 900zl
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
Ache –> ja u Siebie w starym aucie mialem 6000w rms, na dwoch monoblokach
(: i to podpiete pod normalny aku za 200 zl
tylko alternator z 75A seryjnie byl zamieniony na 150A ;> i pradu na bass testach bylo ponad 13V
:D:D podpowiem tylko ze przed zmiana alternatora prad schodzil do 10V 
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
djArias a jaki to był sprzęt moze coś wiecej powiesz bo jakoś mi sie niechce wiezyć ze na jednym aku standardowym i nawet altku 150A miałeś na basie 13v
znajomy ma w 206 altek 120A i aku kupione niedawno wiekszy niz standard i przy basie mu pada do 11v a ma tylko zaledwie 1,2 kw
A co do autora to na axtona "mojego" to porządny aku powinien styknąć
znajomy ma w 206 altek 120A i aku kupione niedawno wiekszy niz standard i przy basie mu pada do 11v a ma tylko zaledwie 1,2 kw
A co do autora to na axtona "mojego" to porządny aku powinien styknąć
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje