Xedos 2.0 V6 (KF) nie odpala po remoncie silnika – pomocy

Postprzez rafal340 » 16 paź 2008, 16:03

Witam Wszystkich Użytkowników forum Mazdy
Pół roku temu kupiłem Xedosa z 2000r o przebiegu 160tys km, jednak co się okazało później silnik był do wymiany lub naprawy gdyż uciekło ciśnienie oleju. Zdecydowałem się jednak na naprawę, wal został przeszlifowany, założyłem komplet panewek, wymieniłem rozrząd itd. Wczoraj udało mi się wszystko poskręcać, chciałem ja zapalić a tu nic, silnik kreci i nic... Ciśnienie na poszczególnych cylindrach waha się miedzy 7.5 a 8 MPa, iska jest, paliwo tez czego brakuje to płynu chłodniczego i podłączenia kilku wężyków podciśnieniowych w okolicy przepustnicy i filtra powietrza.
Dodam również ze akumulator był wyjmowany czy coś mogło się rozkodować, zawiesić?? Czy ma ktoś z was schematy podłączeń podciśnieniowych??
Dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 16 paź 2008, 19:14 przez rafal340, łącznie edytowano 2 razy
rafal340
 

Postprzez maxim_wawa » 16 paź 2008, 17:32

rafal340 napisał(a):podłączenia kilku wężyków podciśnieniowych w okolicy przepustnicy


raczej bez tego nie odpali a tymbardziej jesli map sensor jest odlaczony.. to nei gaznik
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez qbass » 16 paź 2008, 17:59

rafal340, witamy na Forum.

Prosiłbym o przeczytanie i zastosowanie się do Regulaminu tego działu. Nawet nie wiadomo o jakim silniku rozmawiamy. Masz 24h na poprawę, później temat poleci do kosza.
Użyj też opcji szukaj, gdyż podobne tematy były już poruszane.

Podepnij wszystkie podciśnienia, powinien odpalić. Masz immo?[/url]
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Troll Bagienny » 16 paź 2008, 18:05

rafal340 napisał(a):brakuje to płynu chłodniczego i podłączenia kilku wężyków podciśnieniowych w okolicy przepustnicy i filtra powietrza.

Jeśli mowa o V6 to masz odpowiedź. Te silniki są potwornie czułe na jakiekolwiek nieszczelności. Podłącz wszystko i powinien odpalić bez problemu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez rafal340 » 16 paź 2008, 18:24

Dziękuje za odpowiedzi. Czy ma ktoś z Was może schematy połączeń podciśnieniowych??
Pozdrawiam
Rafal
rafal340
 

Postprzez qbass » 16 paź 2008, 18:49

rafal340, jest na Forum schemat od silnika KL, który to jest bardzo podobny do KF'a.

Poza tym,
Regulamin napisał(a):Przykłady prawidłowo zatytułowanych wątków:

TEMAT: Uszkodzony przegub napędowy – wymienić, czy regenerować ?
OPIS: Xedos CA KF
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Wymiana tylnej poduszki silnika – jak to zrobić ?
OPIS: 626 GE FS
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Niewłaściwe działanie układu ABS – metody diagnozowania.
OPIS: MX-6 GD F2
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Wymiana tarczy sprzęgła – porady.
OPIS: 626 GW FP
;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Soluks » 16 paź 2008, 19:31

tu masz schamat połączeń wężyków od podciśnień:

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... at%20podciśnień
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez tomekrvf » 16 paź 2008, 22:28

rafal340 napisał(a):Ciśnienie na poszczególnych cylindrach waha się miedzy 7.5 a 8 MPa

Pewnie nie MPa tylko barów. Tak czy inaczej takie ciśnienie sprężania oznacza śmierć silnika.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez waldii » 16 paź 2008, 22:47

tomekrvf napisał(a): Tak czy inaczej takie ciśnienie sprężania oznacza śmierć silnika.

albo zle zlozony rozrzad ;)
waldii
 

Postprzez Soluks » 16 paź 2008, 23:05

no własnie bo powinien mieć przynajmniej 9 na garze. wystarczy że odkrecisz obudowę rozrzadu i sprawdzisz pkty na kołach od ściany grodziowej koło ma aż 3pkt i wszystkie muszą pasować z tymi na obudowie i na tym od chłodnicy jest tylko jedno oznaczenie no i na wale jest wciecie które musi patrzeć do góry...
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6