Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
Jezu moja łyka 1l na 800 km ale takiego dymu to na pewno nie ma nawet na zimnym
- Od: 3 mar 2008, 12:45
- Posty: 167
- Skąd: Lubin
- Auto: ______________
Al napisał(a):Brudny Harry napisał(a):Po wymianie zrobiłem już trochę ponad dwieście kilometrów i stan jaki był taki jest. Aktualny przebieg (licznikowy) 207932 km.
Dzięki, że pamiętałeś. Fajnie by było jakbyś jeszcze napisał jak jest po 1000km przejechanych. U mnie co prawda inny silnik, ale przebieg podobny (204000) i jak u Ciebie będzie OK to podążę Twoim śladem...
Nie ma sprawy, dam znać.
Odnoszę wrażenie, że ciszej pracuje na 6100 w porównaniu do 4100 (w szczególności łańcuszek na wałkach).
Słuchajcie, tak jak napisałem wcześniej kumpel ma HRV z przebiegiem ok. 140 tysięcy i patrząc po aucie mamy prawo sądzić, że tyle właśnie ma. I co? Wpie*dala olej aż miło, a to dlatego, że auto kupił sprowadzone z Włoch i zamiast oleju była smoła ;]
- Od: 25 mar 2008, 13:20
- Posty: 123
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F BA 1.5 ,1996 ,218tkm
słuchajcie- słyszał ktoś/miał kontakt z pierścieniami getz? bo za 80zł/sztuka mogę je mieć tylko ja kompletnie firmy nie znam
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Po przejechaniu 300 km nic się nie zmieniło dymi nadal i może jeszcze gorzej. Już zamówiłem nowe części – uszczelke pod mise, uszczelke pod głowice i śruby. Wyczytałem na forum ze w sklepie -HIPOL- można kupić takie jak orginalne były montowane. Tam są własnie bo już dzwoniłem. Pierścienie firmy -RIK- cena 281 zł kpl. Co o tym myslicie 
- Od: 5 paź 2008, 19:20
- Posty: 29
- Skąd: Bielsk Podlaski
- Auto: Mazda 6, 2.0 D. 136km, rok: 2005
GETZ to fima niemiecka tak mi się wydaje. Robi Paski rozrządu i inne części. Miałem dużo części GETZA do PASSATA kiedyś- były ok. Pierscienie jednak lepiej bierz te najdroższe jakie są. Ja jutro zamawiam RIK'a podobno były montowane przy produkcji – to są orginałki.
- Od: 5 paź 2008, 19:20
- Posty: 29
- Skąd: Bielsk Podlaski
- Auto: Mazda 6, 2.0 D. 136km, rok: 2005
Goetze niby dobra firma.Jest jeszcze "Victor Reinz" "Elring" "Ayusa".
Ta pierwsza firma to właśnie bardziej pod Niemce
Ta pierwsza firma to właśnie bardziej pod Niemce
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
bo sie zastanawiam czy lepiej dołozyc do tych goetze (komplet 320zł) czy lepiej sprawdzone NPR za 240zł
RIK podobno juz nie ma – o tym hipolu słyszałem i podobno przysłali NPR zamiast RIK
a CTI warto?– komplet 120zł
RIK podobno juz nie ma – o tym hipolu słyszałem i podobno przysłali NPR zamiast RIK
a CTI warto?– komplet 120zł
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Masz racje przysłali NPR zamiast RIK, no nic zobaczymy jak bedzie, podobno też są dobre. Dziś ją rozebrałem w mak, nie wiedziąłem ze ma tak miskę olejową beznadziejnie skonstruowaną, musiałem się namęczyć żeby ją odkręcić. Mam juz wyjęte tłoki na pierscieniach jest troche nagaru. Mam nadzieje ze złoże jutro do kupy to wszytsko no i że przestanie kopcić.
- Od: 5 paź 2008, 19:20
- Posty: 29
- Skąd: Bielsk Podlaski
- Auto: Mazda 6, 2.0 D. 136km, rok: 2005
artur105 napisał(a):Masz racje przysłali NPR zamiast RIK, no nic zobaczymy jak bedzie, podobno też są dobre. Dziś ją rozebrałem w mak, nie wiedziąłem ze ma tak miskę olejową beznadziejnie skonstruowaną, musiałem się namęczyć żeby ją odkręcić. Mam juz wyjęte tłoki na pierscieniach jest troche nagaru. Mam nadzieje ze złoże jutro do kupy to wszytsko no i że przestanie kopcić.
mam taka sama nadzieję- w carspeed móiwą ż ewszystkie Z5 robione na ich częściach-pierścieniach NPr przestały kopcic i łykać olej. Oby tka było i u mnie.
artur105– daj znać czy kopci jak zmienisz i pojeździsz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mixR napisał(a):Mówić to mogą,a ciekawe jaka jest prawda. Daj znać,a w niedziele nic nie rób bo przynosi pecha
no wszystko też zależy od kondycji pozostałych zespołow- trzeba gładize cylindrów pomierzyć itd, bo czasem nie ma sensu remontować...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Tego nie mierzyłem bo nie mam czym zmierzyć, jak już rozebrane to złoże do kupy, nie ma progu na cylindrach, a pierścień dobrze się zamyka w cylindrze. Efekt i tak będzie po złożeniu. Jak to nic nie da to zaleję doktorka i mineralny lotos, a jak nadal nic, to wtedy ten CERAMIZER wleje. Także jeszcze będzie trochę rzeczy do przetestowania
. I tak będe ją sprzedawać bo chce zakupić mazde 6
.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 5 paź 2008, 19:20
- Posty: 29
- Skąd: Bielsk Podlaski
- Auto: Mazda 6, 2.0 D. 136km, rok: 2005
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości