Automatyczna skrzynia LA4A-EL (CD4E) – pytania, problemy
Jestem szczęśliwym posiadaczem kolejnej Mazdy.Przerabiałem nawet już asb CD4E(wygrałem!) i od roku mam spokój.Ale teraz mam gwożdzia.Od jakiegoś czasu zapala się bez żadnego powodu kontrolka check engine(kody sprawdzone).Auto jeżdzi normalnie,bez żadnych objawow zmian.Kontrolka zaświeca się i gasnie bez sensu.Próbowałem sprawdzać instalację. przyspieszać hamować,włączać rózne przełączniki itd.Żadnego efektu.Ozekam na niezawodnie dobre rady i pomysły mazdowiczów.Pozdrawiam
- Od: 12 lut 2005, 13:32
- Posty: 13
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 626 cronos 1995 2.0 16V
Jak dla mnie na którymś wtryskiwaczu jest syf i w pewnym momencie system zgłasza zbyt bogatą mieszankę. miałem podobny problem w JE-ZE, po czyszczeniu wtryskiwaczy spokój.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
Ja na moje nieszczęście też mam fordowską (klękła) i z tego co się dowiedziałem to taka zamiana jest praktycznie niemożliwa (nieopłacalna). W Rzeszowie jest warsztat który za 1300 zł. daje skrzynie regenerowaną, starą musisz oddać. Co do jakości tego warsztatu nie mogę się wypowiedzieć z powodu odległości (550km.) nie skorzystałem z jego usług. Jeśli będziesz go szukał skrzynie wystawione są na allegro.
- Od: 6 paź 2008, 16:19
- Posty: 5
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 Cronos 1996 2,0 16V Automa
a masz jakieś namiary na ten warsztat? Drugą sprawą jest to że poważnie zastanawiam się czy przyczyną całego zamieszania nie jest konwertor, jakie są objawy jego zuzycia? skąd może pochodzić gwizd podobny do dźwięku turbiny? pojawia się powyzej 3000obr/min, zarówno na D,N czy P.. około 2200obr pojawia się krótki metaliczny dźwięk, taki blaszany, początkowo wydawało mi się że to cos z wydechem ale teraz myślę że dobiega on ze skrzyni.. Ostatnie pytanie, jaki powinien być "luz" na konwertorze? u mnie czasami to nawet 1000rpm.. np tocząc się 30km/h na 3 biegu mam około 1200rpm, po lekkim dodaniu gazu obroty, obroty wzrastają do 2200 i dopiero ciagnie, czy to normalne?
- Od: 30 sty 2007, 21:00
- Posty: 71
- Skąd: Krosno/Kraków
- Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V
Tu masz jego ogłoszenie: http://www.allegro.pl/item543141362_aut ... 4_2_q.html
- Od: 6 paź 2008, 16:19
- Posty: 5
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 Cronos 1996 2,0 16V Automa
Masz gwizd Mi też gwizdało... w efekcie któregoś deszczowego dnia moja narzeczona zatrzymała się na skrzyżowaniu i dalej jużnie pojechała. Normalnie żadnej reakcji. Skrzynia padła całkiem. Zaczęło się od azarpania biegami, potem inne objawy, na potem gwizd a na końcu – TO ))))))))00 oczywiście wcześniej byy dwie inne skrzynie i żadna nie sprawdziła się ) Rada Jeśli zależy Ci na aucie bo jest naprawdę ładne, to załóż manuala. Problemy znikną kosztem wygody )))))) niestety, cośza coś )))
Ps:
Twój CRONOS to ten złoty z Krosna??
Pozdrawiam:))
Ps:
Twój CRONOS to ten złoty z Krosna??
Pozdrawiam:))
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
w krośnie bywa często ale jest biały:) na aucie zależy mi cholernie, to jest chemia.. na manual się już nie przesiądę, sprzedać i oszukac bym nie potrafił.. wyjście jest jedno – remont, koles z babicy(bylem u niego w sobotę) chce 2500 za remont + wymiana konwertora, chyba się zdecyduję.
- Od: 30 sty 2007, 21:00
- Posty: 71
- Skąd: Krosno/Kraków
- Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V
Dziś na trasie Bielsko –> Kraków zapaliła mi się kontrolka Check Engine więc ja i zatrzymuje auto, gasze , przekręcam kluczyk do pozycji zanim włączy się silnik – jest ok, parę sekund świeci potem gaśnie, odpalam auto i ok.Jadę parę kilometrów-jest ok,auto zachowuje się normalnie, ma kopa, hamulce hamuja(na szczęście) żadnych "dziwnych"dźwięków a tu znów Check...myślę !@#$%^&* co jest...zatrzymuje, otwieram maskę i sprawdzam na ile umiem czy coś się nie poluzowało,nie wyskoczył jakiś przewód skądś...odpalam, kontrolka gaśnie jadę kolejne parę km i znów Check.Więc nie zatrzymałem się, jadę dalej i kontrolka zgasła...potem znów się świeci,potem gaśnie...Mniej więcej wygląda to tak,że kontrolka świeci jakieś 10 minut, potem gaśnie,mija jakiś czas i znów się świeci...Czy ktoś z was miał taki przypadek ? Auto jeździ tylko na PB (brak gazu i nigdy nie było) oraz MT...
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Sprawdź kod błędu diodą 12V.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
W Cronosie wystarczy zmostkować TEN i GMB, obczaj opis w dziale Warsztat na stronie klubowej. Przede wszystkim mogło to się zdarzyć od paliwa, błąd jest w pamięci – odłącz minusową klemę na minutę i wciśnij w tym czasie pedał hamulca na 30 sekund. W ten sposób zresetujesz komputer. Jeśli błąd znów się pojawi, zrób test i dalej będziemy myśleć.
Dzisiaj jechałem do pracy i ani raz się nie zaświecił Check...zobaczę w drodze do domu i tak jak pisze Globy zrobię tylko mam pytanie; czy jak zmostkuję TEN i GMB to nie spalę auta albo coś w tym stylu ? Mam już dość z nim problemów
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6