Kills on Road & Street
Bardzo miły spocik niestety baliśmy się wracać na cargo z powodu wyżej wymienionych dwóch nysek, dymu nie widziałem, bynajmniej moj dymi na biało (ale tylko nienagrzany).Powiem wam że trochę się obawiałem przegranej ale okazało się że to są jak najbardziej porównywalne fury.
Co do samego wyścigu: Reakcja startowa identyczna, Riki mimo większego momentu wystartował lepiej (pewnie dlatego że z przodu już jadę na ogranicznikach) od 2 biegu dochodzę ale pomalutku na 3b już jestem ciut przed nim i zbliżamy się do autobusu. Różnica na korzyść benzyny jest ale nieduża. Ciekawe jak byłoby na lepszych lakach, z kolei Riki może dowalić mocniejszy program. Mój FS całkowita seria poza przelotem w miejscu kata. Jechałem na benzynie, bo LPG nie ufam jeśli chodzi o wysokie obroty (strojone na postoju).
Adaś – Ja wracałem z mokotowa wisłostradą i haltowali pod mostem jak zwykle potem widziałem jeszcze prującą Foczkę na sygnale w kierunku łomianek.
Co do samego wyścigu: Reakcja startowa identyczna, Riki mimo większego momentu wystartował lepiej (pewnie dlatego że z przodu już jadę na ogranicznikach) od 2 biegu dochodzę ale pomalutku na 3b już jestem ciut przed nim i zbliżamy się do autobusu. Różnica na korzyść benzyny jest ale nieduża. Ciekawe jak byłoby na lepszych lakach, z kolei Riki może dowalić mocniejszy program. Mój FS całkowita seria poza przelotem w miejscu kata. Jechałem na benzynie, bo LPG nie ufam jeśli chodzi o wysokie obroty (strojone na postoju).
Adaś – Ja wracałem z mokotowa wisłostradą i haltowali pod mostem jak zwykle potem widziałem jeszcze prującą Foczkę na sygnale w kierunku łomianek.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Reakcja startowa identyczna
zgadza sie
Gibsong napisał(a):Riki mimo większego momentu wystartował lepiej
Dieslem startujesz zupełnie inaczej niż benzyną...
Gibsong napisał(a):Różnica na korzyść benzyny jest ale nieduża.
Moim zdaniem jadą identycznie... ja powinienem wcześniej zapiąć piąty bieg.. a przeciągnąłem na 4 (pod czerwone pole... to jest dobre ale na 1/4)
Gibsong napisał(a):Riki może dowalić mocniejszy program
"na szybko" coś można było dołożyć..
Czekam na powtórkę....
można spróbować jak się uporam z wahaczami i oponami teraz ruszając z 2 tys, mielę za długo kołami a efekty dźwiękowe w kabinie są takie jakby silnik chciał wyskoczyć przez maskę. Nie wiem czy to wina zawieszenia czy poduszek.
zresztą: patrz podpis, to był wyjątek.
zresztą: patrz podpis, to był wyjątek.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Widelec napisał(a):na gałęzi bym powywieszał tych co wymyślili CRXy killer
to chyba wystarczy w ramach wyjaśnień łoł
chwała tym co wymyślili te piękne szlifierki

pawlak32 napisał(a):Następna ustawka to z CRX-em. Seria 124 konie.. Zobaczymy usmiech
zobaczymy jak Ci pójdzie z serią, bo lekko dłubnięty kosi serie
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
Marek2Mazda323f napisał(a):Widelec napisał:
na gałęzi bym powywieszał tych co wymyślili CRXy killer
to chyba wystarczy w ramach wyjaśnień <łoł>
chwała tym co wymyślili te piękne szlifierki zeby 1.6 killer <diabelek>
powiesić ich
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
co prawda on jechał sam, ja z bratem i świeżo zatankowanym do pełna zbiornikiem, ale faktem jest że ciężko było się utrzymać
- Od: 14 maja 2007, 23:13
- Posty: 560
- Skąd: Gdańsk
Widelec napisał(a):dopiero od połowy trójki się wyrównało, powyżej powolutku ja zaczynałem dojeżdżać...
a to dobre

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
Wczoraj mały spar z Accordem rocznik 2002 w góre. Nie wiem jaki motor ale miał wydechy na obie strony, i wyglądały na seryjne (może ten 2.4 190 koni ?). Naciskały mnie jakiś xenonki. Wiec mu zjechalem ale on nadal nerwowo na zderzaku, ewidentnie chciał spara
Jechalem jakies 40 km/h więc dwójka i czekam na niego. Jak wyskoczył to ja w pedał. Wzial mnie tak że zdałoałem go zablokować na tyle zeby nie mogl zmienić pasa. (dużo lepszy dół miał niż ja
) Potem trójka juz delikatnie zaczynaliśmy sie równać. Następonie taki zakręt ( szykana ) więc wpuscilem go przed siebie i dłuuga prosta wiec ja go dusze na trójce a on śrdokiem drogi 90 km/h i nie chciał mi odjechać
Chyba widzial ze gdyby nie bylo tego zakrętu to by nie wytrzymał. Orientuje sie ktoś w tych accordach jakie to moce miało ? 190 koni nawet jakby byl w automacie to powinien mnie chyba zjeść... 

- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
http://pl.youtube.com/watch?v=ujngDN5HbH0
Integra type R jest Ciamacha (CMQ) pewnie znana kazdemu kto troche siedzi na forach JDMowych ;] a ibiza jest po setapie 290 koni! Szkoda ze oszolom w lagunie tak zamulil
ale na pierwszych 200 metrach widac jaki wynik! mysle ze tj najfajniejszy silnik hondy.
Integra type R jest Ciamacha (CMQ) pewnie znana kazdemu kto troche siedzi na forach JDMowych ;] a ibiza jest po setapie 290 koni! Szkoda ze oszolom w lagunie tak zamulil
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
Adaś napisał(a):A mu już po małej ustawce Warszawskiej.
Po drodze zaliczony kill na Accordzie kombi z głosnym wydechem, który strasznie rzucał się po pasach próbując być szybki![]()
wczoraj jakis urodzaj na Accordy był


Adaś napisał(a):Ale dalej..
Stawiłem sie Ja, Gibsong swoją GE, Riki GFką i pinki MSP.
niestety nie zdarzylem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mnie tylko zastanawia dlaczego Gibsong na ustawki pojechal GE a nie ścierą. Podobno ona taka szybka jest
Nie chcialeś deklasować rywali czy jak to jest?? 
-
Lukasz_zdw
No trochę mnie niebyło
Na początek zebrałem baty od nowej CX7, najpierw byłem w szoku że taki suw dał mi radę.. ale sekunde temu spojżałem w statystykę... 8s do setki, więc wszystko w mojej maździnie gra![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Na początek zebrałem baty od nowej CX7, najpierw byłem w szoku że taki suw dał mi radę.. ale sekunde temu spojżałem w statystykę... 8s do setki, więc wszystko w mojej maździnie gra
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Dokładnie chodziło o wyścig między FS a DITD. sierra jest szybka jak na 120 KM które ma, a raczej których już pewnie niestety niema. W zimę coś z nią powalczę, narazie pogoda mnie bardziej nastraja do ćwiczenia boków.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Marek2Mazda323f napisał(a):Widelec napisał(a):dopiero od połowy trójki się wyrównało, powyżej powolutku ja zaczynałem dojeżdżać...
a to dobrebo już ściągnął nogę z gazu
moce porównywalne, a różnica w masie 300kg
nie ściagnął mądralo
- Od: 14 maja 2007, 23:13
- Posty: 560
- Skąd: Gdańsk
ok ale nie napisałeś co to był za crx z jakim silnikiem itp
jak był to del sol 125KM to się nie dziwie że przy wyższych prędkościach go wziąłeś
K20 też lans
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– też tak myślęnoucamp napisał(a):mysle ze tj najfajniejszy silnik hondy

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– 2.4l 190KM 0-100 7.9sek. vmax 227km/hpawlak32 napisał(a):Orientuje sie ktoś w tych accordach jakie to moce miało ?
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
No to coś o killach, ostatnio jest tutaj dyskusja o mocach i mało konkretów w temacie.
Czwartek wieczór, późny wieczór, czas wracać do siebie po pracy, jakieś 40 km, jadę sobie z szybkością patrolową ok. 90-100. Na wysokości Bielan dopadł mnie wściekły Focus, wyprzedził na podwójnej, ja rura za nim i o mało nie miałem dzwona; kierownik wjechał w zakręt ze 120km/h, ja za nim i on rozpoczął nagłe hamowanie w zakręcie'; odstęp miałem jakieś 25-30 metrów i to mnie pewnie uratowało.Jak można hamować w zakręcie do 60-70 , gdy można go przejechać (miatką) przy 120." Lekka" kontra i byłem w domu, ale tego co powiedziałem w tamtej chwili na temat kierownika Focusa żadne forum nie przyjmie.
Pierwsza myśl po ochłonięciu, goń go, druga -odpuść, odpuściłem.
Nie koniec z tym Focusem.
Wjeżdżam do Kraka od strony mostu Zwierzynieckiego, widzę, toż to ten sam Ford, dojazd do ronda, światła, no teraz zobaczymy; i zobaczyłem, koleś piłowanie silnika na starcie ale gdy przyszło do konkretów to został dobre 50 metrów z tyłu; albo miał dość i nie ścigał się.
Drugi kill był na Fabii,1.2, ale to już było kopanie leżącego
Odwoziłem wtedy moją asystentkę do domu; no nie mogłem sobie pozwolić na "coś takiego
, Skoda objeżdża MX-5
, .
Czwartek wieczór, późny wieczór, czas wracać do siebie po pracy, jakieś 40 km, jadę sobie z szybkością patrolową ok. 90-100. Na wysokości Bielan dopadł mnie wściekły Focus, wyprzedził na podwójnej, ja rura za nim i o mało nie miałem dzwona; kierownik wjechał w zakręt ze 120km/h, ja za nim i on rozpoczął nagłe hamowanie w zakręcie'; odstęp miałem jakieś 25-30 metrów i to mnie pewnie uratowało.Jak można hamować w zakręcie do 60-70 , gdy można go przejechać (miatką) przy 120." Lekka" kontra i byłem w domu, ale tego co powiedziałem w tamtej chwili na temat kierownika Focusa żadne forum nie przyjmie.
Pierwsza myśl po ochłonięciu, goń go, druga -odpuść, odpuściłem.
Nie koniec z tym Focusem.
Wjeżdżam do Kraka od strony mostu Zwierzynieckiego, widzę, toż to ten sam Ford, dojazd do ronda, światła, no teraz zobaczymy; i zobaczyłem, koleś piłowanie silnika na starcie ale gdy przyszło do konkretów to został dobre 50 metrów z tyłu; albo miał dość i nie ścigał się.
Drugi kill był na Fabii,1.2, ale to już było kopanie leżącego
Odwoziłem wtedy moją asystentkę do domu; no nie mogłem sobie pozwolić na "coś takiego
Ostatnio edytowano 4 paź 2008, 19:14 przez andi68, łącznie edytowano 1 raz
Ludzie nie są stworzeni do pracy ponieważ męczą się w niej.
- Od: 31 maja 2006, 21:43
- Posty: 77
- Skąd: Kraków
- Auto: MX5 1.8 Miracle , Honda Civic Sport
Marek2Mazda323f napisał(a):ok ale nie napisałeś co to był za crx z jakim silnikiem itp
powiem Ci szczerze że pytanie się przez otwartą szybę >150kmph co ma pod maską jest odrobinę niewygodne, strasznie po uszach wieje, dlatego zaprzestałem takich praktyk

Marek2Mazda323f napisał(a):jak był to del sol
nie był. to było stare poczciwe żelazko
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 14 maja 2007, 23:13
- Posty: 560
- Skąd: Gdańsk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje