FD a FD3S
Strona 1 z 1
FD3S to nie jest wersja po liftingu? Różnic w poszczególnych wersjach była masa, chociażby tutaj zobacz:
http://www.rx7.net.nz/fd-jp-models.html
oraz info z wikipedii:
http://www.rx7.net.nz/fd-jp-models.html
oraz info z wikipedii:
The third and final generation of the RX-7, FD (with FD3S for the JDM and JM1FD for the USA VIN)
Najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto ma do czynienia z takim autem na co dzień, np. Piotruś 
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
FD3S to określenie japońskiej (J-Spec, nie mylić z angielską) wersji RX-7 FD. Jest to także początek VIN'u takich modeli. VIN'y europejskie zaczynają się od JMZFD..., amerykańskie od JM1FD. Lifting nadwozia ma znaczenie o tyle, że poliftingowe wersje RX-7 to tylko auta przeznaczone na wewnętrzny rynek japoński, a więc FD3S. Moja jest przypadkiem przedliftowej FD3S.


Gibsong napisał(a):J-spec czyli była przekładka robiona? Bo raczej by Ci nie dali polskiego dowodu na LHD.
W Polsce można wszystko

Gibsong napisał(a):J-spec czyli była przekładka robiona? Bo raczej by Ci nie dali polskiego dowodu na LHD.
Kierownicę oczywiście przełożyłem.
Adaś napisał(a):W Polsce można wszystko
Zależy kto ile może i z kim wódkę pija
Piotruś napisał(a):Moja jest przypadkiem przedliftowej FD3S.
fajny masz ten vin... krótki i łatwy do zapamiętania
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
loockas napisał(a):fajny masz ten vin... krótki i łatwy do zapamiętaniaale ja Ci zazdroszczę tego samochodu
z niecierpliwością czekam na odpowiedni temat w NM
Dzięki loockas
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości