Kills on Road & Street

Postprzez Siw-y » 2 paź 2008, 23:22

Gibsong napisał(a):wszyscy gremialnie skillujemy KL Siwego

Się nie dam :P

Mnie też Tico skilowało, ale w tedy SMS'a pisałem <lol>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Riki » 2 paź 2008, 23:22

Siw-y masz czas jutro wieczorem? :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Siw-y » 2 paź 2008, 23:23

Riki napisał(a):Siw-y masz czas jutro wieczorem? :P


Nie, wyjeżdżam :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Adaś » 2 paź 2008, 23:27

Gibsong napisał(a):a może następny spot wtorkowy na spalarni? i wszyscy gremialnie skillujemy KL Siwego :)

Dobry pomysł, można by ożywić mazowieckiego ducha motoryzacji ;) Zresztą w końcu cos nowego, może i Mareczek by się przytargał :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Sokool » 2 paź 2008, 23:59

Siw-y napisał(a):Mnie też Tico skilowało

A to kogo jeszcze skillowało?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Widelec » 3 paź 2008, 00:46

na gałęzi bym powywieszał tych co wymyślili CRXy <killer>
to chyba wystarczy w ramach wyjaśnień <lol>
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez pawlak32 » 3 paź 2008, 11:09

Widelec napisał(a):na gałęzi bym powywieszał tych co wymyślili CRXy

Do mnie tez jeden kumpel tym wynalazkiem szumi, ale narazie jest w trakcie opłat rejestracyjnych :)
Probe 2.2 turbo syczało na moją mazde ale juz nie syknie.. <lol> Zobaczymy jak z CRX-em. Nie moge sie doczekać <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez 8dyb8 » 3 paź 2008, 13:39

lol :> jak nie objezdzasz KL'ki (a chyba tak nie jest) to nie wiem jakim cudem zbiles probe 2.2t, ale nvm. moze kierownik sie nie scigal albo ma samochod 2 dni i nie umie jezdzic autem uturbionym ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez pawlak32 » 3 paź 2008, 13:43

Sapał ze dostane baty, wiec sie wzielismy z miejsca od 0 do 180. Wyglądał tak: <jelen> A czy umiał jeździc to nie wiem bo nie jechalem z nim. Refleks miał dobry bo na jedynce o pol dlugosci wyszedl :D Droga to nie katalog, jak to ktoś powiedział. I różne wyniko mogą być :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez 8dyb8 » 3 paź 2008, 13:46

nie chodzi o katalog :)
poprostu nie wyobrazam sobie jak mocniejsze uturbione auto moze przegrac ze slabszym N/A, tymbardziej ze 'syczal na mnie' wywnioskoawlem ze ma BOV, a jak ma BOV to znaczy ze auto bylo cos dlubane, a jak bylo dlubane to napewno posiadalo zwezke za 10zl i jakies 170 koni. kierownik dupa i na tym zostanmy :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez pawlak32 » 3 paź 2008, 13:49

Syczało w sensie ze szumiała suszarka. BOV-a nie miał bo auto 100% seria. Pewnie zmęczona, jak wiele egzemplarzy. Chodziło mi tylko o to ze zawsze trzeba sie brać. Mimo ze ktoś powiedzialby ze szkoda mojego paliwa to jakoś dałem rade, z czego sie ciesze. Następna ustawka to z CRX-em. Seria 124 konie.. Zobaczymy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 3 paź 2008, 13:54

zwężka dodaje 23 KM? jakiś patent z WRC?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 3 paź 2008, 14:29

zwiekszenie cisnienia z 15 koni moze dodac, myslalem ze seria ma 155 ;<
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Jacek176 » 3 paź 2008, 14:51

pawlak32 napisał(a):Syczało w sensie ze szumiała suszarka.

Jak było słychać szum turbiny, to pewnie miał nieszczelny układ dolotowy i ciśnienie uciekało bokiem.
To jest problem 90% leciwych aut z turbo, przy których nikt nigdy nic nie ruszał a kierwca dziwi się że auto mu nie idzie <lol>

P.S.: Zawsze myślałem, że zwężka służy do ograniczenia mocy a nie do jej podniesienia :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez pawlak32 » 3 paź 2008, 16:29

Oj no benzyniaki z turbiną mają taki charakterystyczny dzięk, juz sie nie czepiać :P Też myslalem ze auta typu WRC mają zwężkę dlatego zeby miały wymagane 300 koni, bo bez niej byłoby grubo ponad 300. Mylę się ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pyton162 » 3 paź 2008, 18:17

pawlak opisz streeta z crx bo jestem bardzo ciekaw
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 3 paź 2008, 20:31

A mu już po małej ustawce Warszawskiej.

Po drodze zaliczony kill na Accordzie kombi z głosnym wydechem, który strasznie rzucał się po pasach próbując być szybki <lol>

Ale dalej..
Stawiłem sie Ja, Gibsong swoją GE, Riki GFką i pinki MSP.

Niestety całą zabawę popsuły 2 pojazdy koloru niebieskiego
Obrazek
które stały na parkingu Cargo wyładowane ludem pracującym, a raczej sie opieprzającym zamiast patrolować osiedla <lol>

Postanowiliśmy zrobić szybka akcję i pojchac w 2 rundach, na pierwszy rzut pojechał Riki i Gibsong zostawiając za sobą wieeeelką zasłonę czarnego dymu <lol> chyba był remis z tego co mówili.

Dalej ja pojechałem z MSP, na pierwszych dwóch biegach wysunąłem się do przodu, bo MSP szukał trakcji, ale on po wrzuceniu trojki w końcu ja załapał, a mi trójka nie weszła i pojeeechał <lol>

Przy drugim naszym podejściu pinki napotkał przeszkodę na swoim pasie w postaci
Obrazek

Ginsong jak wracałem Toruńską, to a zakrętami tam gdzie zjeżdza się na właściwy pas ruchu stała gotowa do startu złota Vectra ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 3 paź 2008, 20:47

Adaś ta elka popsuła wszystko, myślę że drugi przejazd byłby bardziej miarodajny. Ale spotkanie miłe :D Nie wiem czy widziałeś po drodze na żwirkach mijaliśmy Filipina ze streetracing.pl w swojej suprze: http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=18737&hl=supra.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez yiabol » 3 paź 2008, 20:53

a jutro gdzie śmigacie ?? :>
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Riki » 3 paź 2008, 21:11

Noo było dokładnie tak jak mówią przedmówcy..

Adaś napisał(a):na pierwszy rzut pojechał Riki i Gibsong zostawiając za sobą wieeeelką zasłonę czarnego dymu łoł chyba był remis z tego co mówili.


Ano.... ale jechałem na najsłabszym programie.. w nocy za dużo widać :P

Adaś napisał(a):chyba był remis z tego co mówili.


nooo można tak powiedzieć... bardzo wyrównany pojedynek.. :P
Chętnie stanął bym z Gibsongiem raz jeszcze :]

pinky napisał(a):Ale spotkanie miłe

dokładnie :)

yiabol napisał(a):a jutro gdzie śmigacie


jutro szkoła <lol> ale wieczorem ;>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje