Tuning Renesis Mazda RX-8







RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Tak czytam całe te forum na temat tuningu rexa i muszę powiedzieć ze pewnie taniej by było wysłać go do Japonii i tam założyć wszystkie zabawki w profi zakładzie i pewnie jeszcze by zostało troszkę kaski biorąc pod uwagę kursy walut no i na koniec i tak i tak [b]MegaLoL sprzedaje wszystko hahhaahah dobre.... sam nie wiem co o tym wszystkim sadzic ale i tak jestem pełen podziwu dla MegaLoL ze się nie podawał i dalej dawał z siebie wszystko żeby tylko poprawić jakieś osiągi bo na serio historia jest bardzo długa jego przeróbek brawoooooo.......................
ale czytając całe forum tuningowe rx to muszę powiedzieć ze podpalenie się na wiele spraw i dopiero później myślenie jest tragiczne w skutkach.....
rx z usa spełniają inne normy to znaczy nie sa tak wyśrubowane wszelkimi ograniczeniami co do spalin... tak na serio to w europie czyli w ue i miedzy innymi w Polsce nie powinny być dopuszczone do ruchu drogowego rexy sprowadzone z usa a to dlatego iz emisja spalin jest zbyt wysoka ale mało osób o tym wie i to dlatego wasze komputerki tak skutecznie blokowały wam wszystkie wasze przeróbki bo przecież wiadomo z góry ze jeśli założysz inny dolot albo i wydech to od razu zmieniają się nie tylko parametry w mocy ale te z emisjami spali również natomiast wersja z usa nie ma takowej blokady kompa no i odpowiedz jest prosta dlaczego mapy się nie zgadzają pomiędzy Europą a stanami.....
ale czytając całe forum tuningowe rx to muszę powiedzieć ze podpalenie się na wiele spraw i dopiero później myślenie jest tragiczne w skutkach.....
rx z usa spełniają inne normy to znaczy nie sa tak wyśrubowane wszelkimi ograniczeniami co do spalin... tak na serio to w europie czyli w ue i miedzy innymi w Polsce nie powinny być dopuszczone do ruchu drogowego rexy sprowadzone z usa a to dlatego iz emisja spalin jest zbyt wysoka ale mało osób o tym wie i to dlatego wasze komputerki tak skutecznie blokowały wam wszystkie wasze przeróbki bo przecież wiadomo z góry ze jeśli założysz inny dolot albo i wydech to od razu zmieniają się nie tylko parametry w mocy ale te z emisjami spali również natomiast wersja z usa nie ma takowej blokady kompa no i odpowiedz jest prosta dlaczego mapy się nie zgadzają pomiędzy Europą a stanami.....
- Od: 31 sie 2008, 16:48
- Posty: 9
- Skąd: Oslo
Z tego co się orientuję to w usa obowiązują normy emisji spalin o wiele bardziej restrykcyjne od tych z eu. Przenosi się to na wiele aspektów – zaczynając on norm lekkobieżnych smarowideł 5w20 czy 0w20 kończąc na podwójnych katalizatorach.
W Eu oliwa 5w20 jest szokiem technologicznym i wszyscy gotowi są lać do takich silników 10w40 bo siła "zakotwiczenia" im tak podpowiada. Prawda jest taka że zaczynając z lekkobieżnym olejem mamy mniejsze tarcie co przekłada się na emisję spalin. Usa i EU to jeszcze dwa różne światy – my dopiero ich gonimy.
W Eu oliwa 5w20 jest szokiem technologicznym i wszyscy gotowi są lać do takich silników 10w40 bo siła "zakotwiczenia" im tak podpowiada. Prawda jest taka że zaczynając z lekkobieżnym olejem mamy mniejsze tarcie co przekłada się na emisję spalin. Usa i EU to jeszcze dwa różne światy – my dopiero ich gonimy.
- Od: 9 cze 2008, 09:25
- Posty: 74
- Auto: Audi S4
No i tutaj się mylisz właśnie się dowiedziałem dlaczego na polski rynek nie trafi CX-9 a to ze względu właśnie na emisje spalin która jest zbyt wysoka i nie spełnia nawet normy euro3 gdzie w stanach jest normalnie w sprzedaży i nikt się nie pluje o spaliny......
- Od: 31 sie 2008, 16:48
- Posty: 9
- Skąd: Oslo
z tuningiem mozesz sie pobawic ale automat zawsze bedzie wolniejszy w tym modelu niestety. Ale ogolnie bardzo fajnie to jezdzi.
Moim zdaniem najtanszy i najlatwiejszy tuning w tym samochodzie to podtlenek. Oczywiscie zalezy od tego do czego chcesz to wykorzystac, ale przy podtlenku poczulbys znaczny przyrost mocy
Moim zdaniem najtanszy i najlatwiejszy tuning w tym samochodzie to podtlenek. Oczywiscie zalezy od tego do czego chcesz to wykorzystac, ale przy podtlenku poczulbys znaczny przyrost mocy
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
hteb – wyśrubowane normy emisji dla nowych samochodów są tylko w CA, reszta stanów to, że się tak wyrażę nie słyszała o normach emisji spalin 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
darekk86 napisał(a):z tuningiem mozesz sie pobawic ale automat zawsze bedzie wolniejszy w tym modelu niestety. Ale ogolnie bardzo fajnie to jezdzi.
Moim zdaniem najtanszy i najlatwiejszy tuning w tym samochodzie to podtlenek. Oczywiscie zalezy od tego do czego chcesz to wykorzystac, ale przy podtlenku poczulbys znaczny przyrost mocy
To jaki samochód byś mi radził kupić w granicach tej ceny do tuningu?
- Od: 14 paź 2008, 22:03
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda rx8
wszystko zalezy o jakim tuningu mowisz. Mechaniczny, optyczny? I ile koni masz miec docelowo. Bo najlepiej jest kupic tani samochod i cala pozostala kase wpakowac w tuning, wtedy cos sensownego z tego moze byc. A mozna kupic cos w tej cenie co bedzie mialo juz sporo koni i tylko co najwyzej lekkie zmiany wprowadzic. Wszystko zalezy od przeznaczenia, ilosci kasy no i wlasnych upodoban.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):wszystko zalezy o jakim tuningu mowisz. Mechaniczny, optyczny? I ile koni masz miec docelowo. Bo najlepiej jest kupic tani samochod i cala pozostala kase wpakowac w tuning, wtedy cos sensownego z tego moze byc. A mozna kupic cos w tej cenie co bedzie mialo juz sporo koni i tylko co najwyzej lekkie zmiany wprowadzic. Wszystko zalezy od przeznaczenia, ilosci kasy no i wlasnych upodoban.
Chodzi mi o tuning mechaniczny i o taki samochód który by miał ok 5 sek do 100km/h. podoba mi sie rx7 albo supra ale wiesz w jakich cenach są fajne egzemplarze.
- Od: 14 paź 2008, 22:03
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda rx8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje