Mazda kopci, pare pytań.

Mazda 323 1994–1998

Postprzez zeusik » 1 paź 2008, 19:05

mariusz_sti napisał(a):
Marcin1990 napisał(a):kurcze ja nie wiem jaki nr. Wpisz w google auto części Łomża tam masz sklepy i nr do nich


To skad wiesz ze za 150zł maja ori??? Sklepów w Łomży wyskakuje pełno, skoro wiesz że 150zł to podaj nazwę sklepu chociaż


moze on mowi o chinskich ktore trzeba wymieniac razem z olejem, wierzycie w takie glupoty, przeciez to bylby hit skoro mowicie ze cena jest dobra.

allegro by bylo zasypane
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 22:34
Posty: 271
Skąd: Łapy
Auto: 323f 96' :)

Postprzez Marcin1990 » 1 paź 2008, 19:30

nie wiem jaka nazwa. Sklep jes na ulicy makowej i tam za orginalne mi krzykneli 150 zł. Tyle że na wysyłe bo na sklepie nie ma.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez Marcin1990 » 1 paź 2008, 19:38

tel/fax: 086/216 24 93 to telefon i\sklep to MarCar ul. Makowa 22 tu pytałem się.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez MariuS » 1 paź 2008, 20:09

jutro do nich dzwonię, ale pewnie chodzi o JC itp, bo 150złza ori to śmieszna cena
ale nie obrażę sie jak po tyle będą
Marcin1990 dzienx za telefon
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Marcin1990 » 1 paź 2008, 20:21

mariusz_sti weź powiedz ja zrobić tak jak ty z tymi zdjęciami przez link i gdzie kupiłeś lotke tylną i za jaką cenę
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez Gość » 1 paź 2008, 20:46

mariusz_sti napisał(a):bo 150złza ori to śmieszna cena
a później problemy że silnik po remoncie znowu pije oliwę :|
ps pierścienie ori do z5 ponad 1000pln kosztują, tak gdzieś widziałem...
Gość
 

Postprzez MariuS » 1 paź 2008, 20:54

KEEL napisał(a):
mariusz_sti napisał(a):bo 150złza ori to śmieszna cena
a później problemy że silnik po remoncie znowu pije oliwę :|
ps pierścienie ori do z5 ponad 1000pln kosztują, tak gdzieś widziałem...



no właśnie o kosztach rzedy tysia słyszałem. ale zadzwonie i zapytam, żadnych JC przecież sie nie opyla i za darmo
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez dragon123 » 1 paź 2008, 23:58

KEEL napisał(a):ps pierścienie ori do z5 ponad 1000pln kosztują, tak gdzieś widziałem...



No nie wiem gdzie widziałeś takie ceny za ori do Z5 ale jak ktoś by mi krzyknoł za same pierścienie to odrazu bym sie rozglądał za jakimś całym silnikiem. Jak ja robiłem remont to za pierscionki zapłaciłem kolo 250 zł za nominalne... (jakiś czas temu)
www.carspped.pl
Jednak spełnianie marzeń jest piękne!!!!

Posiadanie 323F BA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 23:19
Posty: 36
Skąd: Sokołów Młp
Auto: Mazda 323 F BA Z5

Postprzez Artiks » 2 paź 2008, 07:11

Wsadźcie NPR, nie bez powodu seryjnie montuje je Toyota, Honda czy Subaru, a do kupienia u Smirnoffa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Gość » 2 paź 2008, 16:07

dragon123 napisał(a):Jak ja robiłem remont to za pierscionki zapłaciłem kolo 250 zł za nominalne... (jakiś czas temu)
ale chyba nie ori ... ;)



domingez napisał(a):Oto rozpiska cen jaką otrzymałem od jednego z serwisów Mazdy ( oczywiście wszystko ori ) :

pierścienie tłokowe 1100
panewki korbowodowe 440
panewki główne 670
uszczelki 940



te ceny tyczą się silnika 2,0 FS w z5 będzie podobnie...
Gość
 

Postprzez MariuS » 7 paź 2008, 14:20

słyszał ktoś o pierścieniach getz? bo ja nie
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez radomir » 8 paź 2008, 08:42

mariusz_sti napisał(a):słyszał ktoś o pierścieniach getz? bo ja nie

Podobno bardzo dobre, nie wiem jak do japończyków, ale niemcy latają na nich dobrze. Ja jestem po kolejnej wymianie pierścieni, po pierwszym remoncie, po około 3.000km zaczęła mi pić dwa litry oliwki na 1000km <killer> , przed średnio 300ml... :| teraz wrzuciłem (nie sam to robiłem) pierścionki z Carspped NPR – zobaczymy co będzie, na razie przekulałem 250km od poskładania silnika, ubytków brak, ale tak samo miałem przez pierwsze setki km na tamtych pierścionkach. Jak po 3-4 tyś będzie si to dalej inwestuję w madzię, jak nie to <killer>
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 18:18
Posty: 104
Skąd: Poznań
Auto: 323f 1.5 '96r.

Postprzez zaciek » 8 paź 2008, 11:01

Dziwna sprawa mi czasem trochę kopci, ale oleju nie bierze tyle zeby panikowac. Moja mazda przyjechala z DE w czerwcu tego roku, zrobilem rozrzad + paski i olej na Mobil1 polsyntetyk.. po 5 tys km zeszlo z jakies 100ml oleju, tym bardziej ze lubie potrzymac silnik na wyzszych obrotach (dopiego gdy sie nagrzeje / ~20km jazdy)
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez Devo_Y » 8 paź 2008, 11:04

zaciek napisał(a): (dopiego gdy sie nagrzeje / ~20km jazdy)

to coś strasznie dłuuugo ci się nagrzewa :|
mój osiąga właściwą temperaturę po ok. 1,5-2 km, no chyba, że ci się zero po dwójce przypadkiem wcisnęło ;)
póki co, niczego nie szukam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez MariuS » 8 paź 2008, 17:06

radomir napisał(a):teraz wrzuciłem (nie sam to robiłem) pierścionki z Carspped NPR – zobaczymy co będzie, na razie przekulałem 250km od poskładania silnika, ubytków brak, ale tak samo miałem przez pierwsze setki km na tamtych pierścionkach. Jak po 3-4 tyś będzie si to dalej inwestuję w madzię, jak nie to



mam prosbę, zdawaj relacje ja kjeszcz etroche przejedizesz, bo ja na dnaich zmaawiam i wymeiniał pierscienie i uszczelnaicze
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez zaciek » 8 paź 2008, 18:18

Devo_Y napisał(a):
zaciek napisał(a): (dopiego gdy sie nagrzeje / ~20km jazdy)

to coś strasznie dłuuugo ci się nagrzewa :|
mój osiąga właściwą temperaturę po ok. 1,5-2 km, no chyba, że ci się zero po dwójce przypadkiem wcisnęło ;)

tak dokladnie, te 0 to przez przypadek ;)
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez radomir » 9 paź 2008, 18:59

mariusz_sti napisał(a):mam prosbę, zdawaj relacje ja kjeszcz etroche przejedizesz, bo ja na dnaich zmaawiam i wymeiniał pierscienie i uszczelnaicze

nie ma sprawy, ale tym razem nie robię już specjalnie trasy ponad 400km żeby dotrzeć silnik, mam go w du...,
kolejny remont został mi zrobiony w ramach gwarancji, ja tylko dałem olej (ten co miałem na dolewki), poza tym nic nie płaciłem. Jak silnik padnie znowu to albo poszukam nowego silnika albo nowego auta...
jak przekulam więcej to na pewno napisze co i jak. Na pewno to nie będzie wykładnia dla Was, tak naprawdę nie wiem w jakim stanie jest/ był mój silnik, nie wiem, czy robienie remontu było zasadne, czy też nie, nie wiem, czy zrobiono to zgodnie ze sztuką czy nie, tak więc czy się udał czy nie, nie można oceniać tylko na podstawie użytych części... :|
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 18:18
Posty: 104
Skąd: Poznań
Auto: 323f 1.5 '96r.

Postprzez mxx_rs » 19 paź 2008, 23:05

Witam !

No i ja kolejny podpinam się pod temat <uklon>
Miesiąc madzią jeździłem i nic – zero dymu.
Wymieniałem rozrząd (bo wypada) i przy okazji olej...
No i się zaczeło... Na zimnym kita dymu a później spokój.
I tak se myślę czy jeszcze czekać na jakieś objawienie, czy może lać STP'a (ale ile można... ) czy szykować ją na giełde ... ?

Pozdrawiam łącząc się w cierpieniu z innymi właścicielami dymiących Z5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2008, 21:09
Posty: 78 (0/1)
Skąd: W-wa
Auto: Była: 323F '96 1.5 16V
Obecnie: 323F BJ '02 2.0 DiTD

Postprzez Blazej323F » 20 paź 2008, 23:04

To ja troche od drugiej strony tak na uspokojenie:)

– komu dymiaca z rana mazda (zalozmy nie bioraca oleju w ilosci litra na 1000km)
stanela na drodze i nie chciala dalej jechac???

Cos sadze ze wiele aut ma silniki w owiele gorszym stanie tyle ze nie maja tego glupiego objawu kopcenia z rana.
Wiele osob pisze o tym ze mazdy mimo iz kopca zachowuja moc oraz nie biora oleju czyli gdby nie dym to by nie bylo tematu....
Osobscie posidam rowniez Tavrie, silnik tak zjechany ze az skrzypi i piszczy a na koncu tlumika smola i do tego zapch jak z 2-suwa a jednak nie kopci z rana tak jak mazda!!

Teraz jeszcze pytanie i moja konkluzja. Jesli zjechne pierscienie i ogolnie zajechany silnik nie powoduje w wielu przypadkach kopcenia na bialo-niebiesko z rana to moze to jest spowodowane przez hydro-zawory gdyz to ma mazda a niema tavria.

ps dla nie wtajemniczonychTavria to ukrainskie auto marki ZAZ (silnik 4 suwowy, gaznikowy)
YESTERDAY, TODAY TOMORROW MAZDA
Początkujący
 
Od: 8 sie 2007, 21:07
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 323F, 1.5 DOHC 16 V r 95

Postprzez Gość » 20 paź 2008, 23:15

Blazej323F napisał(a):to jest spowodowane przez hydro-zawory gdyz to ma mazda

z5 tego nie ma... :]
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323