Klekotanie zaraz po odpaleniu i przez kilka pierwszych kilometrów.

Postprzez Enduro » 19 wrz 2008, 23:29

te 400 euro
za wtrysk ale trzeba pewnie oddac stary do tego
plus koszt przesyłki
no i podatek w UK.?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez radekbialy » 19 wrz 2008, 23:34

jezeli chodzi o podatek od towarów z inportu to chyda juz nie placimy od towarów importowanych z UE
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez pawelwik » 30 wrz 2008, 21:15

witam

z przerażeniem zauważam, że mam podobny, kaszlący na zimnym silniku problem... czy – jeśli rzeczywiście są to wtryski – kalibrację mogę zrobic u "zwykłego" mechanika czy raczej w ASO?
jeśli wystarczy "zwykły" mechanik – czy znacie jakiegoś dobrego fachowca od diesli Mazda 6 w Krakowie lub okolicach?

błagam pomóżcie bo mój mechanik posłuchał po czym powiedział że co prawda słyszy klekotanie silnika i jakiś taki pomruk po jego lewej stronie, ale to jeszcze za ciche i on nie może zdiagnozowac co nawala!!!! super fachura!!!! a ja myślałem że koleś jest dobry... :(
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 21:42
Posty: 10
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 121kM

Postprzez Jaksa » 30 wrz 2008, 21:32

pawelwik napisał(a):"zwykły" mechanik
....nie posiada IDS-a wiec nie zrobi kalibracji, taka usługę zrobisz w ASO lub w serwisie takiego typu jak my.... :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 30 wrz 2008, 21:37

to prawda,
co kolega powyzej potwierdzil
i raczej nie czekaj zbyt dlugo z tym testem....
aby pozniej ten mechanik nie musial ciebie unikac,
jak motor padnie; przez np. uszkodzony wtrysk!!!
no chyba ze partycypuje w ewent. kosztach naprawy!!!
w co mocno watpie!
pomyslnych wiatrow!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez pawelwik » 30 wrz 2008, 21:44

dzięki, ale do Wawy troche daleko – chyba będę musiał zaryzykowa i do ASO podjechac – chyba że ktoś mi poleci jakiegoś "super fachowca" za przyzwoitą cenę w Krakowie (tak na przyszłośc)...
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 21:42
Posty: 10
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 121kM

Postprzez pawelwik » 30 wrz 2008, 21:53

a tak przy okazji – wiem że to trochę nie ten wątek ale... mam problem z zaciskającymi się szczękami tylnego koła – nie bardzo się chcą luzowac – a mój mechanik cos tam pogmeral, powiedzial ze poprawil, ze to jakies tloczki nie chcą się cofac i ze jak pojezdze to sie jakos dotrze i bedzie ok... ale jest juz 1000km od jego diagnozy i nie jest ok... czy to sie naprawia czy trzeba bedzie wymienic szczeki???
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 21:42
Posty: 10
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 121kM

Postprzez Jaksa » 30 wrz 2008, 22:37

czy to sie naprawia czy trzeba bedzie wymienic szczeki?
Wszystko sie naprawia , trzeba wymontowac tylny /e zacisk/i rozebrac ,oczyscic i złozyc ..... nie wiem czy Twój mechanik poradzi sobie , znam ASO w którym nie potrafia tego zrobic :P

P.S. W szóstkch z tyłu masz klocki a nie szczeki :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez pawelwik » 30 wrz 2008, 23:06

hehehe dzięki <glupek2> ale się wygłupiłem hihihi...
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2008, 21:42
Posty: 10
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 121kM

Postprzez Jaksa » 30 wrz 2008, 23:32

pawelwik napisał(a):ale się wygłupiłem
eeee tam.... jak bedziesz czytac ze zrozumieniem forum to myslę ze za rok otwierasz serwis mazdy <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez ZZMM » 1 paź 2008, 00:27

witam
Panowie mam podobny problem z klekotaniem silnika na zimnym. Nie objawia się to zawsze ale czasami 2-3 sekundy mam wrażenie, że nie pracuję na 1 cylindrze oczywiście to wszystko podczas odpalania samochodu. Tylko mam jedną sprzeczość. Owe zachowanie obserwuję mniej więcej od 3 miesięcy na tomiast 23-08-08 będąc w serwisie Odyssey W-wa (francuska) poprosiłem o sprawdzenie wtrysków i kalibrację. Przeprowadzono mi jakiś tam test cyt: maemco 000, consul test, i niby wszystko jest oki. Poprosiłem o wydruk ale z jakiś tam przyczyn nie udostępnili zapewniając,że przy najbliższej wizycie takowy wydruk otrzymam. Mam pytanie co to jest za test i czy faktycznie dotyczy skontrowania wtryskiwaczy. A najbardziej mnie martwi, że właśnie czasami przy odpalaniu silnikiem aż zatrzęsie no i zregóły ma wówczas leciutkie falowanie na obrotach
Początkujący
 
Od: 29 cze 2008, 00:46
Posty: 12
Auto: 2005/ 6sport kombi ex. GG/GY

Postprzez ZZMM » 1 paź 2008, 00:30

sory za byka :D
Początkujący
 
Od: 29 cze 2008, 00:46
Posty: 12
Auto: 2005/ 6sport kombi ex. GG/GY

Postprzez Jaksa » 1 paź 2008, 09:08

ZZMM napisał(a): maemco 000, consul test
Co to jest za test ? fabryczny tester to IDS
ZZMM napisał(a): Odyssey W-wa (francuska)

Chyba Górczewska...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez ZZMM » 1 paź 2008, 23:08

nie mam pojęcia co to jest za test jutro zadzwonię do nich i się wypytam. Troszkę mnie to zaniepokoiło ale dokładnie mam opis na fakturz

kod
MAEMCO0001

NAZWA PKWIU
CONSUL TEST
A CO TO JEST NIE WIEM
ALE NA ZLECENIU NAPISANE JEST SPR SILNIKA (TEST KOMPUTEREM + REGULACJA WTRYSKÓW +SPRAWDZENIE
WIDZISZ JAK TO JEST JAK SIĘ NIE ZNA CZŁOWIEK
Początkujący
 
Od: 29 cze 2008, 00:46
Posty: 12
Auto: 2005/ 6sport kombi ex. GG/GY

Postprzez Stilgar » 6 paź 2008, 22:15

Ostatnio trochę pobiegałem po internecie i wpadł mi w ręce taki oto zakład Werner regeneracja wtryskiwaczy.
http://www.wtryskiwacze.pl/wtryskiwacze_diesla.html
ciekawi mnie czy był już ktoś u nich.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2008, 13:17
Posty: 6
Skąd: Marki
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD

Postprzez hajdar » 8 paź 2008, 08:13

Witam,
Ja powoli też zaczynam żałować, że wybrałem diesla (wczesniej zawsze jeżdziłem dieslami i nigdy nie miałem z nimi poważnych problemów, teraz jestem przerażony ewentualnymi kosztami).
Zaczęło się z gaśnieciem na wolnych obrotach, pojechałem na kompa- oczywiście nic nie pokazał, ale wykonano mi kalibracje wtrysków (gaść mi powiedział że to dobrze, bo jeśli padnięty SCV to nie udawało mu się kalibracji wykonać). dwa dni spokoju i znów zgasł ze trzy razy i teraz kolejne dni całkowity spokój (w serwisie straszą mnie pompa jeśli to nie bedzie SCV -jeszcze nie wymieniłem), ale nie o to chodzi.
Jaksa napisaleś że nie wolno robić kalibracji "z trasy", mi niestety tak zrobiono (no 10- 15 min po przyjechaniu)– jakie są tego konsekwencje?– na czuja to wydaje mi się to dziwne wymaganie, bo kalibracja na postoju (niby te 20 min) bardzo szybko i tak rozgrzeje silnik.
Drugie to niestety po kalibracji nie odczułęm żadnych pozytywnych efektów wręcz przeciwnie. Czasem, nie zależy to od temperatury: na wolnych obrotach słysze wyrażne stuki (chyba wtryskiwacza) po prawej stronie- odgłos mocno niepokojacy. Czasem jest (na przykład w korku to wyrażnie słysze), na drugi dzień wszystko normalnie- dziś cisza, wczoraj byłem przerażony. Dziwnie moim zdaniem zachowuja sie obroty – po tej kalibracji wolne wydają sie jakby za wolne (silnik wydaje się mieć problem z pracą nie wiem jak to opisać ale na wskazówce jest ok 800), ale też nie zawsze... za to czasem (to było i przed kalibracja) utrzymuje obroty prawie 1000.
Nic już nie rozumiem.
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Postprzez MAZVAGTECH » 9 paź 2008, 01:47

hajdar napisał(a):nie wolno robić kalibracji "z trasy",

Dlaczego nie wolno? Tester IDS wymaga temperatury silnika od 65 do bodajze 92 stopni i wylaczonych wszystkich odbiornikow pradu radio; klima. Przy kalibracji przeplywomierza ma byc 80 stopni
hajdar napisał(a):za to czasem (to było i przed kalibracja) utrzymuje obroty prawie 1000.
To jest prawidlowe zjawisko
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez hajdar » 9 paź 2008, 07:55

maxkls napisał(a):Dlaczego nie wolno? Tester IDS wymaga temperatury silnika od 65 do bodajze 92 stopni i wylaczonych wszystkich odbiornikow pradu radio; klima. Przy kalibracji przeplywomierza ma byc 80 stopni

Pytałem Jaksy o to bo wcześniej tak napisał, ze zdrogi nie wolno bo silnik musi mieć 65 stopni


maxkls napisał(a):za to czasem (to było i przed kalibracja) utrzymuje obroty prawie 1000.
To jest prawidlowe zjawisko


To że obroty niezależnie chyba od wszystkiego (żadnego z wiązku z tym czy silnik zimny czy ciepły, czy pracuje klima czy nie) te obroty moga sobie być raz (najczęściej) ok 800, a czasem ok 1000 ???

Teraz mam, po kalibracji (wcześniej tego nie bylo, ale to może przypadek) że jak się rozgrzeje to zdaży mu się wachnięcie obrotów w dół poniżej 800 (ale nie gaśnie) i po czymś takim zaczyna chodzić jak traktor, coś zaczyna nap... nie wiem czy to stuki od zaworów czy wtryskiwacze (nie jestem tak obcykany), jak jakiś stary klekot, wachniecia te są cykliczne co jakiś czas (podobnie jak załączanie się sprężarki klimy, ale przy wyłaczonej klimie jest to samo, wiec nie ma zwiazku), a wydaje mi się że silnik zaczyna "brzydko" pracować po takim pierwszym wachnięciu.
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Postprzez Prusiak » 9 paź 2008, 08:23

Moze masz przypadek podobny do kolegi ktoremu falowal luzno pasek rozrzadu? Mial bardzo podobne objawyr. Poszukaj w niedawnych postach
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez hajdar » 9 paź 2008, 08:40

30 tyś. od wymiany (pasek ori, rolki, hydronapinacz)– raczej chyba nie to – tamten opis czytałem
dzięki
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6