Klekotanie zaraz po odpaleniu i przez kilka pierwszych kilometrów.
te 400 euro
za wtrysk ale trzeba pewnie oddac stary do tego
plus koszt przesyłki
no i podatek w UK.?
E.
za wtrysk ale trzeba pewnie oddac stary do tego
plus koszt przesyłki
no i podatek w UK.?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jezeli chodzi o podatek od towarów z inportu to chyda juz nie placimy od towarów importowanych z UE
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
witam
z przerażeniem zauważam, że mam podobny, kaszlący na zimnym silniku problem... czy – jeśli rzeczywiście są to wtryski – kalibrację mogę zrobic u "zwykłego" mechanika czy raczej w ASO?
jeśli wystarczy "zwykły" mechanik – czy znacie jakiegoś dobrego fachowca od diesli Mazda 6 w Krakowie lub okolicach?
błagam pomóżcie bo mój mechanik posłuchał po czym powiedział że co prawda słyszy klekotanie silnika i jakiś taki pomruk po jego lewej stronie, ale to jeszcze za ciche i on nie może zdiagnozowac co nawala!!!! super fachura!!!! a ja myślałem że koleś jest dobry...
z przerażeniem zauważam, że mam podobny, kaszlący na zimnym silniku problem... czy – jeśli rzeczywiście są to wtryski – kalibrację mogę zrobic u "zwykłego" mechanika czy raczej w ASO?
jeśli wystarczy "zwykły" mechanik – czy znacie jakiegoś dobrego fachowca od diesli Mazda 6 w Krakowie lub okolicach?
błagam pomóżcie bo mój mechanik posłuchał po czym powiedział że co prawda słyszy klekotanie silnika i jakiś taki pomruk po jego lewej stronie, ale to jeszcze za ciche i on nie może zdiagnozowac co nawala!!!! super fachura!!!! a ja myślałem że koleś jest dobry...
- Od: 29 wrz 2008, 21:42
- Posty: 10
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 121kM
....nie posiada IDS-a wiec nie zrobi kalibracji, taka usługę zrobisz w ASO lub w serwisie takiego typu jak my....pawelwik napisał(a):"zwykły" mechanik
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
to prawda,
co kolega powyzej potwierdzil
i raczej nie czekaj zbyt dlugo z tym testem....
aby pozniej ten mechanik nie musial ciebie unikac,
jak motor padnie; przez np. uszkodzony wtrysk!!!
no chyba ze partycypuje w ewent. kosztach naprawy!!!
w co mocno watpie!
pomyslnych wiatrow!
E.
co kolega powyzej potwierdzil
i raczej nie czekaj zbyt dlugo z tym testem....
aby pozniej ten mechanik nie musial ciebie unikac,
jak motor padnie; przez np. uszkodzony wtrysk!!!
no chyba ze partycypuje w ewent. kosztach naprawy!!!
w co mocno watpie!
pomyslnych wiatrow!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
a tak przy okazji – wiem że to trochę nie ten wątek ale... mam problem z zaciskającymi się szczękami tylnego koła – nie bardzo się chcą luzowac – a mój mechanik cos tam pogmeral, powiedzial ze poprawil, ze to jakies tloczki nie chcą się cofac i ze jak pojezdze to sie jakos dotrze i bedzie ok... ale jest juz 1000km od jego diagnozy i nie jest ok... czy to sie naprawia czy trzeba bedzie wymienic szczeki???
- Od: 29 wrz 2008, 21:42
- Posty: 10
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD GY 121kM
Wszystko sie naprawia , trzeba wymontowac tylny /e zacisk/i rozebrac ,oczyscic i złozyc ..... nie wiem czy Twój mechanik poradzi sobie , znam ASO w którym nie potrafia tego zrobicczy to sie naprawia czy trzeba bedzie wymienic szczeki?
P.S. W szóstkch z tyłu masz klocki a nie szczeki
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
eeee tam.... jak bedziesz czytac ze zrozumieniem forum to myslę ze za rok otwierasz serwis mazdypawelwik napisał(a):ale się wygłupiłem

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
witam
Panowie mam podobny problem z klekotaniem silnika na zimnym. Nie objawia się to zawsze ale czasami 2-3 sekundy mam wrażenie, że nie pracuję na 1 cylindrze oczywiście to wszystko podczas odpalania samochodu. Tylko mam jedną sprzeczość. Owe zachowanie obserwuję mniej więcej od 3 miesięcy na tomiast 23-08-08 będąc w serwisie Odyssey W-wa (francuska) poprosiłem o sprawdzenie wtrysków i kalibrację. Przeprowadzono mi jakiś tam test cyt: maemco 000, consul test, i niby wszystko jest oki. Poprosiłem o wydruk ale z jakiś tam przyczyn nie udostępnili zapewniając,że przy najbliższej wizycie takowy wydruk otrzymam. Mam pytanie co to jest za test i czy faktycznie dotyczy skontrowania wtryskiwaczy. A najbardziej mnie martwi, że właśnie czasami przy odpalaniu silnikiem aż zatrzęsie no i zregóły ma wówczas leciutkie falowanie na obrotach
Panowie mam podobny problem z klekotaniem silnika na zimnym. Nie objawia się to zawsze ale czasami 2-3 sekundy mam wrażenie, że nie pracuję na 1 cylindrze oczywiście to wszystko podczas odpalania samochodu. Tylko mam jedną sprzeczość. Owe zachowanie obserwuję mniej więcej od 3 miesięcy na tomiast 23-08-08 będąc w serwisie Odyssey W-wa (francuska) poprosiłem o sprawdzenie wtrysków i kalibrację. Przeprowadzono mi jakiś tam test cyt: maemco 000, consul test, i niby wszystko jest oki. Poprosiłem o wydruk ale z jakiś tam przyczyn nie udostępnili zapewniając,że przy najbliższej wizycie takowy wydruk otrzymam. Mam pytanie co to jest za test i czy faktycznie dotyczy skontrowania wtryskiwaczy. A najbardziej mnie martwi, że właśnie czasami przy odpalaniu silnikiem aż zatrzęsie no i zregóły ma wówczas leciutkie falowanie na obrotach
- Od: 29 cze 2008, 00:46
- Posty: 12
- Auto: 2005/ 6sport kombi ex. GG/GY
Co to jest za test ? fabryczny tester to IDSZZMM napisał(a): maemco 000, consul test
ZZMM napisał(a): Odyssey W-wa (francuska)
Chyba Górczewska...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
nie mam pojęcia co to jest za test jutro zadzwonię do nich i się wypytam. Troszkę mnie to zaniepokoiło ale dokładnie mam opis na fakturz
kod
MAEMCO0001
NAZWA PKWIU
CONSUL TEST
A CO TO JEST NIE WIEM
ALE NA ZLECENIU NAPISANE JEST SPR SILNIKA (TEST KOMPUTEREM + REGULACJA WTRYSKÓW +SPRAWDZENIE
WIDZISZ JAK TO JEST JAK SIĘ NIE ZNA CZŁOWIEK
kod
MAEMCO0001
NAZWA PKWIU
CONSUL TEST
A CO TO JEST NIE WIEM
ALE NA ZLECENIU NAPISANE JEST SPR SILNIKA (TEST KOMPUTEREM + REGULACJA WTRYSKÓW +SPRAWDZENIE
WIDZISZ JAK TO JEST JAK SIĘ NIE ZNA CZŁOWIEK
- Od: 29 cze 2008, 00:46
- Posty: 12
- Auto: 2005/ 6sport kombi ex. GG/GY
Ostatnio trochę pobiegałem po internecie i wpadł mi w ręce taki oto zakład Werner regeneracja wtryskiwaczy.
http://www.wtryskiwacze.pl/wtryskiwacze_diesla.html
ciekawi mnie czy był już ktoś u nich.
http://www.wtryskiwacze.pl/wtryskiwacze_diesla.html
ciekawi mnie czy był już ktoś u nich.
- Od: 19 kwi 2008, 13:17
- Posty: 6
- Skąd: Marki
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD
Witam,
Ja powoli też zaczynam żałować, że wybrałem diesla (wczesniej zawsze jeżdziłem dieslami i nigdy nie miałem z nimi poważnych problemów, teraz jestem przerażony ewentualnymi kosztami).
Zaczęło się z gaśnieciem na wolnych obrotach, pojechałem na kompa- oczywiście nic nie pokazał, ale wykonano mi kalibracje wtrysków (gaść mi powiedział że to dobrze, bo jeśli padnięty SCV to nie udawało mu się kalibracji wykonać). dwa dni spokoju i znów zgasł ze trzy razy i teraz kolejne dni całkowity spokój (w serwisie straszą mnie pompa jeśli to nie bedzie SCV -jeszcze nie wymieniłem), ale nie o to chodzi.
Jaksa napisaleś że nie wolno robić kalibracji "z trasy", mi niestety tak zrobiono (no 10- 15 min po przyjechaniu)– jakie są tego konsekwencje?– na czuja to wydaje mi się to dziwne wymaganie, bo kalibracja na postoju (niby te 20 min) bardzo szybko i tak rozgrzeje silnik.
Drugie to niestety po kalibracji nie odczułęm żadnych pozytywnych efektów wręcz przeciwnie. Czasem, nie zależy to od temperatury: na wolnych obrotach słysze wyrażne stuki (chyba wtryskiwacza) po prawej stronie- odgłos mocno niepokojacy. Czasem jest (na przykład w korku to wyrażnie słysze), na drugi dzień wszystko normalnie- dziś cisza, wczoraj byłem przerażony. Dziwnie moim zdaniem zachowuja sie obroty – po tej kalibracji wolne wydają sie jakby za wolne (silnik wydaje się mieć problem z pracą nie wiem jak to opisać ale na wskazówce jest ok 800), ale też nie zawsze... za to czasem (to było i przed kalibracja) utrzymuje obroty prawie 1000.
Nic już nie rozumiem.
Ja powoli też zaczynam żałować, że wybrałem diesla (wczesniej zawsze jeżdziłem dieslami i nigdy nie miałem z nimi poważnych problemów, teraz jestem przerażony ewentualnymi kosztami).
Zaczęło się z gaśnieciem na wolnych obrotach, pojechałem na kompa- oczywiście nic nie pokazał, ale wykonano mi kalibracje wtrysków (gaść mi powiedział że to dobrze, bo jeśli padnięty SCV to nie udawało mu się kalibracji wykonać). dwa dni spokoju i znów zgasł ze trzy razy i teraz kolejne dni całkowity spokój (w serwisie straszą mnie pompa jeśli to nie bedzie SCV -jeszcze nie wymieniłem), ale nie o to chodzi.
Jaksa napisaleś że nie wolno robić kalibracji "z trasy", mi niestety tak zrobiono (no 10- 15 min po przyjechaniu)– jakie są tego konsekwencje?– na czuja to wydaje mi się to dziwne wymaganie, bo kalibracja na postoju (niby te 20 min) bardzo szybko i tak rozgrzeje silnik.
Drugie to niestety po kalibracji nie odczułęm żadnych pozytywnych efektów wręcz przeciwnie. Czasem, nie zależy to od temperatury: na wolnych obrotach słysze wyrażne stuki (chyba wtryskiwacza) po prawej stronie- odgłos mocno niepokojacy. Czasem jest (na przykład w korku to wyrażnie słysze), na drugi dzień wszystko normalnie- dziś cisza, wczoraj byłem przerażony. Dziwnie moim zdaniem zachowuja sie obroty – po tej kalibracji wolne wydają sie jakby za wolne (silnik wydaje się mieć problem z pracą nie wiem jak to opisać ale na wskazówce jest ok 800), ale też nie zawsze... za to czasem (to było i przed kalibracja) utrzymuje obroty prawie 1000.
Nic już nie rozumiem.
hajdar napisał(a):nie wolno robić kalibracji "z trasy",
Dlaczego nie wolno? Tester IDS wymaga temperatury silnika od 65 do bodajze 92 stopni i wylaczonych wszystkich odbiornikow pradu radio; klima. Przy kalibracji przeplywomierza ma byc 80 stopni
To jest prawidlowe zjawiskohajdar napisał(a):za to czasem (to było i przed kalibracja) utrzymuje obroty prawie 1000.
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
maxkls napisał(a):Dlaczego nie wolno? Tester IDS wymaga temperatury silnika od 65 do bodajze 92 stopni i wylaczonych wszystkich odbiornikow pradu radio; klima. Przy kalibracji przeplywomierza ma byc 80 stopni
Pytałem Jaksy o to bo wcześniej tak napisał, ze zdrogi nie wolno bo silnik musi mieć 65 stopni
maxkls napisał(a):za to czasem (to było i przed kalibracja) utrzymuje obroty prawie 1000.
To jest prawidlowe zjawisko
To że obroty niezależnie chyba od wszystkiego (żadnego z wiązku z tym czy silnik zimny czy ciepły, czy pracuje klima czy nie) te obroty moga sobie być raz (najczęściej) ok 800, a czasem ok 1000
Teraz mam, po kalibracji (wcześniej tego nie bylo, ale to może przypadek) że jak się rozgrzeje to zdaży mu się wachnięcie obrotów w dół poniżej 800 (ale nie gaśnie) i po czymś takim zaczyna chodzić jak traktor, coś zaczyna nap... nie wiem czy to stuki od zaworów czy wtryskiwacze (nie jestem tak obcykany), jak jakiś stary klekot, wachniecia te są cykliczne co jakiś czas (podobnie jak załączanie się sprężarki klimy, ale przy wyłaczonej klimie jest to samo, wiec nie ma zwiazku), a wydaje mi się że silnik zaczyna "brzydko" pracować po takim pierwszym wachnięciu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6