Kills on Road & Street
Chyba wiekszy sens maja porownania samochodow o podobnej mocy a nie jakies bezsensowne dywagacje, wg niektorych waszych kryteriow wiekszy sens ma postawienie Mustanga 5.0 i bmw m5, w koncu oba maja ta sama pojemnosc.
nie da sie ukryć że Hondy są szybkie jednakowoż nie wszystkie. Kumpel się przesiadł z Coupe 5gen 1.6 (ale jakiś us spec słabszy ok 115 KM silnik bardzo niski przebieg) do Praleczki 4gen 2.3 i twierdzi że lecą na starcie podobnie. Podobnie Accord 2.0 mimo 130-136 KM jakoś bardzo nie rozwala 626 FS mimo pokaźnej przewagi mocy. Del sol też bardziej wygląda niż jedzie.
btw. dlaczego tak mało popularne są angielskie civiki 1.8 vti?
btw. dlaczego tak mało popularne są angielskie civiki 1.8 vti?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Marek2Mazda323f napisał(a):najlepiej mieć auto z małym silnikiem np 1.6l i killować większe
Dokładnie tak, dlatego ja wciągam prelude 2.0 133 KM
Luki1010 napisał(a):jedną dziurą
Pozdrawiam
-
Lukasz_zdw
i mazde 2.2 NA tez.... dajcie juz spokoj z tym offtopem bo sie to zaczyna robic nudne
ja tam z autopsji mam porownanie silnikow obu w/w marek, ta sama pojemnosc, oba prostej konstrukcji i niewyzylowane, z tych samych lat i swoje wiem
mazda poza rxami nie miala w latach 90tych mocnych silnikow, ktore mialy duzo stosunek moc/l pojemnosci, ale za to sa trwale i bez wiekszych remontow moga przejechac 500000 km, czego raczej o hondach powiedziec nie mozna... ?
ja tam z autopsji mam porownanie silnikow obu w/w marek, ta sama pojemnosc, oba prostej konstrukcji i niewyzylowane, z tych samych lat i swoje wiem
mazda poza rxami nie miala w latach 90tych mocnych silnikow, ktore mialy duzo stosunek moc/l pojemnosci, ale za to sa trwale i bez wiekszych remontow moga przejechac 500000 km, czego raczej o hondach powiedziec nie mozna... ?
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
8dyb8 napisał(a):mazda poza rxami nie miala w latach 90tych mocnych silnikow, ktore mialy duzo stosunek moc/l pojemnosci, ale za to sa trwale i bez wiekszych remontow moga przejechac 500000 km, czego raczej o hondach powiedziec nie mozna... ?
Bo ja wiem czy silniki Mazdy są trwałe? Mają problemy z trzymaniem mocy i braniem oleju.
Osobiście nie miałem Hondy ale z tego co czytałem na forach to raczej trzymają moc.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
chyba jeszcze nie spotkalem mazdy ktora by nie kopcila na niebiesko , a najlspiej bylo to widac w borsku jak badano głośność wydechów i jak mazdy wchodziły na obroty 

-
Pyton162
Lukasz_zdw napisał(a):Dokładnie tak, dlatego ja wciągam prelude 2.0 133 KM
a Ciebie wciąga CRX

Ostatnio edytowano 30 wrz 2008, 21:47 przez check, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 cze 2006, 14:29
- Posty: 753
Pyton162 napisał(a):chyba jeszcze nie spotkalem mazdy ktora by nie kopcila na niebiesko , a najlspiej bylo to widac w borsku jak badano głośność wydechów i jak mazdy wchodziły na obroty łoł
Zagladasz w złe dziurki.
Wracajcie mi prosze do nurtu tematu bo bedzie pacyfikacja.
Less roof, more fun


kamilgt napisał(a):Niestety mazdowskie silniki pod względem osiągów wypadają kiepsko w porównaniu do hondowskich jednostek. Taka jest prawda.
Masz kolego racje i w tym temacie nie ma co dyskutowac. Silniki V6 mazdy poza dzwiekiem nie mają nic bo jak na te pojemnosci i mase moce w KM powinny byc duzo wieksze. K8 z uwagi na to ze to widlasty 6 cylindrowy silnik powinien miec chociaż tą moc co KL a KL-ZE min 250KM. Ale tak sobie nasi mali koledzy z japonii wymyślili i tak musi zostac. Pozostalo sie nam rozkoszować dzwiękiem bo z mocą słabiutko
-
Lukasz_zdw
brii napisał(a):Sprawdź – zdziwisz się oczko
Jutro sprawdzę w katalogu wagę jednego i drugiego
Grzyby napisał(a):phi – takie to nawet ja swoimi 1540kg (+ 110 ja) w kombi objeżdżam zeby
hehe po Tym jak śmigałeś w Borku to ja z Twoim klekocikiem nie startuje
Chłopcy, kiedy wreszcie zrozumiecie, że nie ma co porównywać Mazdy i Hondy?
Jedyne co mają wspólne, to to, że żółtki je produkują.
Poza tym, to zupełnie totalnie, zupełnie, całkowicie inne firmy, inne założenia, cele!
Honda ma doświadczenie w sportach, tworzą silniki w motocyklach które sie kręcą do ~15k rpm i przy okazji mają kosmiczne moce (600ccm ma 115KM....)
Mazda, to taki europejski odpowiednik Mercedesa, Audi.... prestiż, komfort!
Wypuścili trochę pseudo sportowych modeli, no cóż...
Albo ta ich śmieszna RX8.... Deklarowane 250KM, potem 231KM, a w praktyce jeszcze mniej...
Ja tam się nie wtrącam, dalej przerzucajcie sie swoimi argumentami, miłej zabawy
Jak powszechnie wiadomo, racja jest jak du**, każdy ma swoją
PS. Pytoniku, spójrz w swój post 30 Wrz 2008 21:34 i powiedz, jak on się ma do mojej mazdy?
Od ~45kkm zmieniłem tylko raz olej, wlałem pełen syntetyk Lotosa
Młody jestem, katam silnik często do odcinki i bierze minimalne ilości oleju, na dodatek mam gaz który morduje silniki!
I jakoś nikt mi nigdy nie powiedział, że mi kopci, z rana też nic nie widzę, szlag, może mam zajeb***** fiata a nie mazde
A może dlatego, ze trzymam się kilku zasad, których trzymał się poprzedni użytkownik mojego wozu... Zimny silnik, <2,5k rpm, ciepły silnik 4k rpm, po minimum 20km albo 20 minutach dopiero w palnik do końca.... Wskaźnik na szafie to jedno, a skrzynia i reszta swoją drogą....
PPS. żeby nie było, że offtopic: bez szczególnych problemów, mimo moich usilnych starań, znajomy swoim 1.8T w S13 psiknął na mnie BOVem i odjechał w siną dal, skopał mnie nieludzko po jajkach, przyspieszeniem i elastycznością....
Jedyne co mają wspólne, to to, że żółtki je produkują.
Poza tym, to zupełnie totalnie, zupełnie, całkowicie inne firmy, inne założenia, cele!
Honda ma doświadczenie w sportach, tworzą silniki w motocyklach które sie kręcą do ~15k rpm i przy okazji mają kosmiczne moce (600ccm ma 115KM....)
Mazda, to taki europejski odpowiednik Mercedesa, Audi.... prestiż, komfort!
Wypuścili trochę pseudo sportowych modeli, no cóż...
Albo ta ich śmieszna RX8.... Deklarowane 250KM, potem 231KM, a w praktyce jeszcze mniej...
Ja tam się nie wtrącam, dalej przerzucajcie sie swoimi argumentami, miłej zabawy
Jak powszechnie wiadomo, racja jest jak du**, każdy ma swoją
PS. Pytoniku, spójrz w swój post 30 Wrz 2008 21:34 i powiedz, jak on się ma do mojej mazdy?
Od ~45kkm zmieniłem tylko raz olej, wlałem pełen syntetyk Lotosa


PPS. żeby nie było, że offtopic: bez szczególnych problemów, mimo moich usilnych starań, znajomy swoim 1.8T w S13 psiknął na mnie BOVem i odjechał w siną dal, skopał mnie nieludzko po jajkach, przyspieszeniem i elastycznością....
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
ogurrek napisał(a):S13 psiknął na mnie BOVem i odjechał w siną dal, skopał mnie nieludzko po jajkach, przyspieszeniem i elastycznością....
We mnie też dziś s13 syknęło BOV'em. Myślę, że już nie będzie sykał na Mx3

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Luki1010 napisał(a):We mnie też dziś s13 syknęło BOV'em. Myślę, że już nie będzie sykał na Mx3 łoł
gratki
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje