Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)

Postprzez edith » 7 wrz 2008, 21:06

tak jestem kobietą, świece wymieniłam na nowe , a jeśli chodzi o alarm jest pilocik, ale nie działa a poprzedni właściciel nie wie o co chodzi i nie wie o odcieńciu zapłonu czy tym podobnym
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2008, 16:22
Posty: 4
Skąd: Derby
Auto: mazda 323f 1,5 rok 96

Postprzez bazyl wspaniały » 7 wrz 2008, 21:41

edith uzupełnij profil bo nawet nie wiadomo skąd jesteś, może ktoś zna mechaniora w twojej okolicy (gdziekolwiek to jest). pozostaje obadać iskrę, kiedy włączasz zapłon (nie silnik) powinno być słychać ciche buczenie pompy paliwa, sprawdź to. może jakaś durna wtyczka skądś spadła. ciężko cokolwiek powiedzieć, takie objawy mogą mieć wiele przyczyn, równie poważnych co błachych
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez abdul » 7 wrz 2008, 21:43

bazyl wspaniały napisał(a):słychać ciche buczenie pompy paliwa



może bezpiecznik się przepalił z pompy właśnie nie podaje paliwa i dupa zbita
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez edith » 7 wrz 2008, 22:03

ok uzupełnię, ale mieszkam w Derby UK więc ciężko o dobrego mechanika i jeszcze w dostępnej cenie dzięki za wszystkie podpowiedzi sprawdzam na bierzaco jak znajdę przyczynę od razu napisze co się działo
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2008, 16:22
Posty: 4
Skąd: Derby
Auto: mazda 323f 1,5 rok 96

Postprzez bazyl wspaniały » 7 wrz 2008, 22:12

edith napisał(a):Derby UK

no to kawałek faktycznie :|
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez PASJA » 14 wrz 2008, 18:17

A wiesz moze co sie teraz moglo stac z moim autem :/znowu przeplywomierz ??????
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez kubi2410 » 14 wrz 2008, 19:08

nie odpowiem ci na to pytanie wszystko przez to że największy błąd ktoś zrobił założył gaz nie sekwencyjny do tej mazdy mam rade może ci sie nie spodoba wymontuj ta instalację i będziesz miał problemy z głowy bo jeśli dalej na niej będziesz jeździł to może być tak że i jeszcze 3 przepływomierze wymienisz właśnie przed tym mnie ostrzegł mój gazownik i wolałem dołożyć parę stówek do sekwencji bo i tak koszt wymiany co jakiś czas przepławek by tą różnice w tańszej instalacji wyrównał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2007, 16:51
Posty: 432
Skąd: Lubartów
Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport

Postprzez PASJA » 14 wrz 2008, 21:00

Dzieki za rade moze z niej skorzystam nie jestem zbytno ogarniety jesli chodzi o instalacje gazowa ale 3000 kola to chyba nie najtaniej wiem ze zwyla instalka kosztuje 1800 :|
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez kubi2410 » 14 wrz 2008, 21:57

PASJA napisał(a):3000

trochę przesadziłeś sekwencja do323c 1.3 16V kosztuje 2400zł wiem bo sam zapłaciłem (9 miesięcy temu tyle) jeśli ktoś chce więcej to zdziera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2007, 16:51
Posty: 432
Skąd: Lubartów
Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport

Postprzez kiepaz » 15 wrz 2008, 09:01

Nie chce być złośliwym ale tak to już jest jak się ma inst gazową z tego co mi wiadomo z netu i od znajomych gaz nie sprawdza się w japońcach . ale wracając do temaciku z tego co pamiętam mając golfa i miałem takie same objawy co ty i wymienili mi jakis filtr w parowniku czy czyms tam i przewody od swiec bo ponoc co 20 tys kim trzeba je wymieniac jak sie ma auto na gazie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 10:42
Posty: 165
Skąd: W-M Susz
Auto: mazda 323 f 1.8 dohc. 96 r.

Postprzez PASJA » 15 wrz 2008, 14:07

tak bylem dzis u gazownikow i stwierdzili ze zaloza mi jakas blokade anty wybuchowa i podstawa dobre kable np Bosha a ja mialem jakies [cenzura] zwykle :/ i faktycznie nie mam sekwencji mam 2 generacje ;/ moze ta blokada cos pomoze zobaczymy ale znowu musze kupic przeplywomierz :D hehehe zbankrutuje :)
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez Gość » 26 wrz 2008, 14:38

Witam wszyskich.Mam taki mały problemik(właściwie mi to nie przszkadza ale jakby sie dało coś z tym zrobić to prosze o rady),mianowicie gdy moja madzia postoi dlużej(np.przez noc) to zanim odpali kreci jakieś 3-4sekundy,jak uż odpali to potem odpala od kopa-dopóki sie jej nie zostawi na dłużej.Czy jest jakieś rozwiązanie żeby autko paliło odrazu albo chociaż paliło w krótszym czasie?Prosze o porady i opinie.pozdrawiam

PS.dodam że planuje niedługo załozyć pompe paliwa walbro 255 i może jakiś regulator ciśnienia paliwa-co o tym myslicie odnośnie tego co napisałem wyżej?
Gość
 

Postprzez waldii » 28 wrz 2008, 01:31

Tonsil4 napisał(a):dodam że planuje niedługo załozyć pompe paliwa walbro 255 i może jakiś regulator ciśnienia paliwa-co o tym myslicie odnośnie tego co napisałem wyżej?

nooo moze miec zwiazek.U mnie jak mam mniej paliwa tez ciezej odpala a jak powyzej pierwszej kreski to po ok.1 sek
waldii
 

Postprzez konrad278 » 28 wrz 2008, 02:13

Mam identycznie jak waldii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez marcus_87 » 28 wrz 2008, 02:21

a ja mam identycznie jak Tonsil4, zalaczenie na krotko pompy przed zaplonem nie pomaga, takze raczej to nie jej wina ani spadajacego w ukladzie cisnienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Postprzez ssym » 28 wrz 2008, 07:28

przylaczam sie do pytania glownego, mi tez kreci ale dopiero po 2 sekundach pali, wymienilem aku i bez zmian (no moze na zimnym troche lepiej, ale wciaz nieidealnie)
Początkujący
 
Od: 27 kwi 2008, 00:38
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA '97 1.8 (BP:)

Postprzez Gość » 17 paź 2008, 17:39

ma ktoś jakieś pomysły jak zwalczyć tą irytującą (wade?) usterkę?

Ps.dodam że kreci tyle samo czasu niezaleznie ile jest paliwa-tzn jak jest rezerwa i jak jest ponad pół baku to jest ten sam problem. prosze o rady.
Gość
 

Postprzez Hazu » 17 paź 2008, 18:08

Ja miałem cos podobnego ale spowodowane było to nie domykającym się wtryskiwaczem gazu
Po wyłączeniu silnika gaz z przwodów wędrował powoli do kolektora.


Może wtryski benzynowe też moga się niedomykać/

Lub silnik zasysa lewe powietrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Gość » 17 paź 2008, 22:16

w poniedziałek zmieniam kable wn,kopułke,palec,kompletny dolot ze stożkiem ,wiec jak dalej bedzie problem z odpalaniem to nie bedzie wina tych rzeczy.

ps.napisze wszystko co i jak.
Gość
 

Postprzez marcus_87 » 18 paź 2008, 01:10

nie pociesze Cie. mam nowe swiece i przewody ngk, palec i kopulke, aparat zaplonowy zalakierowany porzadnie wg instrukcji z forum, niestety jak jest wilgotno ciezej odpala, ostanio po 2 kreceniu :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323