Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)
edith uzupełnij profil bo nawet nie wiadomo skąd jesteś, może ktoś zna mechaniora w twojej okolicy (gdziekolwiek to jest). pozostaje obadać iskrę, kiedy włączasz zapłon (nie silnik) powinno być słychać ciche buczenie pompy paliwa, sprawdź to. może jakaś durna wtyczka skądś spadła. ciężko cokolwiek powiedzieć, takie objawy mogą mieć wiele przyczyn, równie poważnych co błachych

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
edith napisał(a):Derby UK
no to kawałek faktycznie

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
nie odpowiem ci na to pytanie wszystko przez to że największy błąd ktoś zrobił założył gaz nie sekwencyjny do tej mazdy mam rade może ci sie nie spodoba wymontuj ta instalację i będziesz miał problemy z głowy bo jeśli dalej na niej będziesz jeździł to może być tak że i jeszcze 3 przepływomierze wymienisz właśnie przed tym mnie ostrzegł mój gazownik i wolałem dołożyć parę stówek do sekwencji bo i tak koszt wymiany co jakiś czas przepławek by tą różnice w tańszej instalacji wyrównał
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
PASJA napisał(a):3000
trochę przesadziłeś sekwencja do323c 1.3 16V kosztuje 2400zł wiem bo sam zapłaciłem (9 miesięcy temu tyle) jeśli ktoś chce więcej to zdziera
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Nie chce być złośliwym ale tak to już jest jak się ma inst gazową z tego co mi wiadomo z netu i od znajomych gaz nie sprawdza się w japońcach . ale wracając do temaciku z tego co pamiętam mając golfa i miałem takie same objawy co ty i wymienili mi jakis filtr w parowniku czy czyms tam i przewody od swiec bo ponoc co 20 tys kim trzeba je wymieniac jak sie ma auto na gazie
- Od: 5 lis 2007, 10:42
- Posty: 165
- Skąd: W-M Susz
- Auto: mazda 323 f 1.8 dohc. 96 r.
tak bylem dzis u gazownikow i stwierdzili ze zaloza mi jakas blokade anty wybuchowa i podstawa dobre kable np Bosha a ja mialem jakies [cenzura] zwykle :/ i faktycznie nie mam sekwencji mam 2 generacje ;/ moze ta blokada cos pomoze zobaczymy ale znowu musze kupic przeplywomierz
hehehe zbankrutuje 
mazda 323 c
- Od: 3 wrz 2008, 17:56
- Posty: 15
- Skąd: BYDGOSZCZ
- Auto: mazda 323 c 1.3 1994
Witam wszyskich.Mam taki mały problemik(właściwie mi to nie przszkadza ale jakby sie dało coś z tym zrobić to prosze o rady),mianowicie gdy moja madzia postoi dlużej(np.przez noc) to zanim odpali kreci jakieś 3-4sekundy,jak uż odpali to potem odpala od kopa-dopóki sie jej nie zostawi na dłużej.Czy jest jakieś rozwiązanie żeby autko paliło odrazu albo chociaż paliło w krótszym czasie?Prosze o porady i opinie.pozdrawiam
PS.dodam że planuje niedługo załozyć pompe paliwa walbro 255 i może jakiś regulator ciśnienia paliwa-co o tym myslicie odnośnie tego co napisałem wyżej?
PS.dodam że planuje niedługo załozyć pompe paliwa walbro 255 i może jakiś regulator ciśnienia paliwa-co o tym myslicie odnośnie tego co napisałem wyżej?
-
Gość
Tonsil4 napisał(a):dodam że planuje niedługo załozyć pompe paliwa walbro 255 i może jakiś regulator ciśnienia paliwa-co o tym myslicie odnośnie tego co napisałem wyżej?
nooo moze miec zwiazek.U mnie jak mam mniej paliwa tez ciezej odpala a jak powyzej pierwszej kreski to po ok.1 sek
-
waldii
Mam identycznie jak waldii
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
ma ktoś jakieś pomysły jak zwalczyć tą irytującą (wade?) usterkę?
Ps.dodam że kreci tyle samo czasu niezaleznie ile jest paliwa-tzn jak jest rezerwa i jak jest ponad pół baku to jest ten sam problem. prosze o rady.
Ps.dodam że kreci tyle samo czasu niezaleznie ile jest paliwa-tzn jak jest rezerwa i jak jest ponad pół baku to jest ten sam problem. prosze o rady.
-
Gość
Ja miałem cos podobnego ale spowodowane było to nie domykającym się wtryskiwaczem gazu
Po wyłączeniu silnika gaz z przwodów wędrował powoli do kolektora.
Może wtryski benzynowe też moga się niedomykać/
Lub silnik zasysa lewe powietrze.
Po wyłączeniu silnika gaz z przwodów wędrował powoli do kolektora.
Może wtryski benzynowe też moga się niedomykać/
Lub silnik zasysa lewe powietrze.
w poniedziałek zmieniam kable wn,kopułke,palec,kompletny dolot ze stożkiem ,wiec jak dalej bedzie problem z odpalaniem to nie bedzie wina tych rzeczy.
ps.napisze wszystko co i jak.
ps.napisze wszystko co i jak.
-
Gość
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość