Mazda 626 GE 2.0 16V, rok prod. 1992, przebieg 208000 km i ciągle rośnie !
BRAK LPG – z czego się bardzo cieszę bo nie lubię gazu w aucie!
Dość bogata wersja:
– klima,
– 4 elektryczne szyby,
– central zamek + pilot,
– ABS,
– elektrycznie ustawiany fotel kierowcy,
– tempomat,
– elektryczne lusterka,
– wspomaganie kierownicy,
– immobilaiser,
– książka serwisowa.
– kolor: J3 Platinum Opal Metal
Car Audio:
– radio JVC KD-G341 CD/MP3,
– orginalne głośniki 5x7 w orginalnych miejscach (przednie dzwi, półka tylna),
– głośniki wysokotonowe Peiling,
– orginalna, działająca elektryczna antena.
Zmiany:
– zdalny sterownik centralnego zamka firmy SPY,
– radio CD/MP3 JVC,
– wybielone kierunki przednie,
– dywaniki gumowe firmy PETEX,
– kierunkowskazy boczne cleary dedykowane do 626,
– montaż głośników wysokotonowych.
Naprawy, wymiany:
– kompletny rozrząd japoński,
– komplet amortyzatorów KAYABA,
– łączniki stabilizatora,
– filtry: powietrza, oleju, paliwa,
– olej wymieniany co 10 tyś km Mobil 10W/40,
– klocki hamulcowe (Japan),
– tłumik końcowy,
– akumulator,
– wycieraczki Champion,
– oponki Dębica Passio – lato, Dębica Frigo II – zima.
W planach:
– konserwacja,
– oryginalne alu felgi – ZROBIONE (ori Enkei z Xedosa)
– alu ramki zegarów,
– końcówka wydechu – ZROBIONE,
– obszycie gałki zmiany biegów skórą,
– pranie tapicerki – ZROBIONE,
– ori halogeny – W TRAKCIE, – EDIT: Zmiana koncepcji, w miejscu fabrycznych halogenów pojawiły się reflektorki ledowe jako światła do jazdy dziennej,
– dbanie o autko
A oto jak DYSZLOWÓZ wygląda:
























Nowe fotki – lato 2009



Świeżo wyprana tapicera:


Spoty Mazdaspeed grupy Podkarpacie:




