Grzyby napisał(a):Skoro twierdzisz że naprawa daje takie same szanse co kupienie używki to jesteś w sporym błędzie
jak mam wydać do pasata za silnik 500-czy 800zł a remoncik mnie wyniesie 315zł
do tego po remoncie wiem co mam jeśli jakieś elementy spełniają parametry to nie widzę sensu ich wymieniać mija się to z celem przy zamontowaniu taniego zamniennika można tylko sobie pogorszyć...
bazakbal napisał(a):(znalezienie odpowiedniego mechanika, który to zdiagnozuje, naprawi...) niesie ze sobą podobne ryzyko, szczególnie dla kogoś kto "nie jest w temacie".
tu muszę przyznać racje
odprowadzać tylko tam gdzie jest polecany mechanik i go nie poganiać!!!!

. Reasumując – wymiana samych pierścieni i panewek, oraz drobny "lifting" głowicy powinno wystarczyć na kilkadziesiąt tyś km..
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)