Migająca kontrolka świec żarowych.

Postprzez prolukas » 26 cze 2007, 21:39

<glupek2> hahaha Łukasz ale masz poczucie humoru!!! <glupek2> <zygi>
MAZDA 323F TDVI '99
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2007, 12:25
Posty: 19
Skąd: Olecko
Auto: Mazda 323f TDVI '99

Postprzez magicadm » 27 cze 2007, 14:11

A ja sobie też zmieniłem głośniki z ory-śmieci na najtańszą Alpinę...
Grają dużo lepiej bez wpływu na pracę silnika....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez prolukas » 30 cze 2007, 17:20

Musze jeszcze wymienić głośniki z tyłu bo są kiepskie. Nie ma tego brzmienia co z przodu. Przydalo by się jeszcze wygłuszyć drzwi ale teraz nie mam na to czasu!! :( Montuje teraz centralny zamek i alarm do drugiej Maździ 121 :D
MAZDA 323F TDVI '99
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2007, 12:25
Posty: 19
Skąd: Olecko
Auto: Mazda 323f TDVI '99

Postprzez xANDy » 30 cze 2007, 20:28

Ehhh – tylko uważaj, żeby przypadkiem mruganie kontrolki nie przeszczepiło się do drugiej madzinki... Nigdy nic nie wiadomo. :P



magicadm napisał(a):ja sobie też zmieniłem głośniki z ory-śmieci na najtańszą Alpinę...

Ja mam oryginalne głośniki i nie narzekam, co więcej – nie nazwałbym ich śmieciami... Może miałeś jakieś nie-ory... ?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez prolukas » 3 lip 2007, 19:11

xANDy napisał(a):uważaj, żeby przypadkiem mruganie kontrolki nie przeszczepiło się do drugiej madzinki...


hahaha bez obaw w drugiej nie ma takich kontrolek, to jeszcze nie taka technika :) alarm i centralny zamek zamontowałej i jest OK. Nic nie mruga tylko dioda od alarmu.... :)

<czarodziej>
MAZDA 323F TDVI '99
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2007, 12:25
Posty: 19
Skąd: Olecko
Auto: Mazda 323f TDVI '99

Postprzez luzaklive1 » 3 lip 2007, 21:40

xANDy napisał(a):Ehhh – tylko uważaj, żeby przypadkiem mruganie kontrolki nie przeszczepiło się do drugiej madzinki... Nigdy nic nie wiadomo. :P



magicadm napisał(a):ja sobie też zmieniłem głośniki z ory-śmieci na najtańszą Alpinę...

Ja mam oryginalne głośniki i nie narzekam, co więcej – nie nazwałbym ich śmieciami... Może miałeś jakieś nie-ory... ?


xANDy no bo sie przekrece....chyba nie masz duzych wymagań ...pewnie ucho twoje jakies przytępione....graja oryginaly bo graja....po prostu...widac że nie sluchałes muzy w samochodzie gdzie było dobre wytłumienie i dobre głosniczki....przepaść.....

no ale....najwazniejsze że Tobie z tym dobrze.... :P :P :P
http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2006, 21:08
Posty: 58
Skąd: Lublin
Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r

Postprzez magicadm » 4 lip 2007, 09:35

xANDy napisał(a):Ja mam oryginalne głośniki i nie narzekam, co więcej – nie nazwałbym ich śmieciami... Może miałeś jakieś nie-ory... ?

Grały "jako-tako", ale szacunek straciłem do nich gdy z ciekawości jeden wymontowałem...
Ważył tyle co paczka husteczek higienicznych – czyli prawie nic.

Po wymianie na Alpine (i ułożeniu akustycznym membran głośników do drzwi) wiem ile było warte "ory-audio".Zaraz po wymianie nowe głośniki grały tragicznie (dużo gorzej od ory) – po ok 20 godzianch nabrały barwy.
Ps
Ory radio (też porażka) już dawno wymieniłem na Kenwooda.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez PawHub » 30 sie 2008, 11:31

U mnie padł bezpiecznik 10A (jeden z trzech, które mają podpis żarzenie – "glow"),

Witam jestem nowy na forum. Moja mazda 626 GF 98 DiTD . Mam problem " migająca kontrolka świec żarowych" , miga cały czas miarowo, pytanie do xANDyego , gdzie jest trzeci bezpiecznik ( jeden przy klemi 40A, drugi przy lewym błotniku 10A a trzeci??) , może coś przeoczyłem.

zimą aby odpalić auto bez problemów czekam aż usłysze pod maską "dzwięk stuknięcie" , może to przekaźnik się rozłancza.

Dzięki za poradę
Początkujący
 
Od: 6 sie 2008, 20:04
Posty: 8
Skąd: Pabianice
Auto: 6 GH combi 2.0 diesel RF-7J 2009

Postprzez xANDy » 30 sie 2008, 12:23

No to kolego popatrz w Poradnik w dziale diesel, punkt chyba 10ty.

Od tamtego posta minęło sporo czasu (>3 lata) i sporo wiedzy przybyło na forum. Odczytaj kody i będziesz wiedział gdzie szukac i czego. Kontrolka świec odpowiada za WIELE rzeczy, najrzadziej zaś za same świeczki.

PS. a w ogóle dlaczego ten temat jest w tym dziale a nie w dziale diesel?!?!?!?!
Proszę modów o przerzucenie do mojego działu.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez PawHub » 30 sie 2008, 13:35

Serdeczne dzięki , z wielu porad na tym formu już skorzystałen np. czujniki ABS . Jakoś nie zauwarzyłem tego poradnika. Trochę gapa ze mnie <glupek2>
Początkujący
 
Od: 6 sie 2008, 20:04
Posty: 8
Skąd: Pabianice
Auto: 6 GH combi 2.0 diesel RF-7J 2009

Postprzez Uczeń89 Bawaria Motors Ka » 8 wrz 2008, 20:27

Czy ktos wie gdzie jest usytuowany przekaznik swiec zarowych
podobno blad 0380 mowii o uszkodzonym przekazniku?
czy moge spodziwac sie takze innej usterki?
Dodam ze ma problem z porannym rozruchem i nie slychac charakterystycznego klikniecia po podgrzaniu swiec
czy to jest napewno przekaznik
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2008, 15:27
Posty: 10
Skąd: Katowice
Auto: 626 GW 2.0 DITD 110 ('02)

Postprzez artur 323 » 11 wrz 2008, 15:53

Mam taki sam problem byłem ztym u dobrego elektryka i rzeczywiście wskazuje ona bląd u mnie ukurat jest to uszkodzony zawór egr.Podobno można z tym spokojnie jezdzić ja już jeżdżę pół roku i wszystko jest ok tylko ta kontrolka mruga.
artur 323
 

Postprzez magikgt » 18 wrz 2008, 21:21

mam to samo na zimnym silniku,kontrolka miga i nie da sie samochodu odpalićpo kilkukrotnym włączennu i wyłaczeniu zapłonu świeca nagrzewa się i można silnik odpalić,szczególnie jak jest mokro,komputer jakby świruje,włącza sie też czasem kontrolka ABS,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika gaśnie.
Początkujący
 
Od: 28 cze 2008, 20:04
Posty: 9
Auto: 626 '94 1.8 Hatchback

Postprzez Enduro » 20 wrz 2008, 13:52

pomiar swiec zarowych miernikem na tzw. przejscie...
nie jest w 100% poprawe!!!
wszyskim proponuje aby wykręcili swiece i podłączyli napiecie z aku
aby przekonac się wizułalnie czy rozgrzewają się do czerwonosci...
i przy wymianie tylko originały...chocby uzywane
i dotyczy to tez benzynowych motorkow Mazdy..itp. japoncow
wraz z kablami do swiec (oporowe)
i jakiekolwiek zammieniki czy to swiece czy kabel nie nadają się..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez magikgt » 22 wrz 2008, 10:35

jakie są oryginalne świece?NGK?
Początkujący
 
Od: 28 cze 2008, 20:04
Posty: 9
Auto: 626 '94 1.8 Hatchback

Postprzez Enduro » 22 wrz 2008, 11:49

raczej tak,
NGK
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez magikgt » 23 wrz 2008, 11:30

sorry za lamerskie pytanie ale jak sie zabrać do wymiany tych świeć?Jest to jakaś filozofia czy tak jak zwykłe swiece,ściągnąć pokrywę silnika i co dalej?i ile tego ustrojstwa tam jest?4?na każdy cylinder?Musze kupić i nie wiem czy sam dam rade to zrobić bo w mechanikowanie nie bawiłem sie ładnych parę lat
Początkujący
 
Od: 28 cze 2008, 20:04
Posty: 9
Auto: 626 '94 1.8 Hatchback

Postprzez Enduro » 23 wrz 2008, 18:00

ile zylindrow tyle swiec,
chyba ze np,. Alfa ma podwojnie...
i to dosc proste:
najpierw maly kluczyk 7,
potem duzy chyba 12
i po krzyku (dot Mazdy 6-diesel)
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez magikgt » 23 wrz 2008, 19:17

dzięki wielkie
Początkujący
 
Od: 28 cze 2008, 20:04
Posty: 9
Auto: 626 '94 1.8 Hatchback

Postprzez Enduro » 23 wrz 2008, 21:34

nie ma sprawy!
prosze je z czuciem wykrecac !!!
aby nie zerwac gwintu..
bo nie wiadomo kiedy ostatni raz byly wyciagane?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6