Regulacja wolnych obrotow w Cronosie z automatem
Strona 1 z 1
na gazie ? czy benzynie ?
mam pytanie odnosnie tego podciagniecia na odbojniku co dokladnie masz na mysli, i powiedz czy dalej jezdzisz tak na podciagnietym , czy moze uporales sie juz i jest tak jak powinno byc czyli bez zadnych podciagniec
bo najpierw zajal bym sie tym co powodowaly jakies problemy i zmienialiscie ! jesli to juz zrobisz to zrobil bym rest kompa , bo mozliwe ze wykryl jakies bledy i prubowal to naprawic. jak to wyzej zrobisz powinno byc jak na poczatku ! i obroty bym zostawil , skoro byly dobre to dlaczego sa teraz za male
mam pytanie odnosnie tego podciagniecia na odbojniku co dokladnie masz na mysli, i powiedz czy dalej jezdzisz tak na podciagnietym , czy moze uporales sie juz i jest tak jak powinno byc czyli bez zadnych podciagniec
bo najpierw zajal bym sie tym co powodowaly jakies problemy i zmienialiscie ! jesli to juz zrobisz to zrobil bym rest kompa , bo mozliwe ze wykryl jakies bledy i prubowal to naprawic. jak to wyzej zrobisz powinno byc jak na poczatku ! i obroty bym zostawil , skoro byly dobre to dlaczego sa teraz za male
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
auto gaśnie i na paliwie i gazi a przepustnice trzeba było lekko wychylić poprzez wkrecenie sruby na odbojnkiu bo rano po zimnej nocy zakleszczała sie w gardzieli sprawdzilem błedy i wychodzi kod bład połozenia przepustnicy a obroty spadają do 300 potem sie podnosza do ok 700 i tak to sie dzieje sam niewiem co z tym fantem zrobic wszystko jak silnik jest ciepły
- Od: 30 gru 2004, 22:19
- Posty: 12
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 626 2.0 16V Cronos Lpg
wiesz co pytalem tak bo mailem dokladnie tak jak ty
nie wiedzialem gdzie sie podnosi obroty a mailem za niskie na gazie wiec wkrecilem se srobke w takie miejsce gdzie podnioslo mi obroty tak jak bym na pedal gazu lekko nacisnal
ale wiedzialem ze tak to na dluzsza mete nie moze byc. naprawilem se LPG i usunalem tym awarie
a jak wykrecilem srubke
ta co ty masz
to mialem potem niskie, pomyslalem ze moglo sie to wziasc z tad ze on sam se obnizyl te obroty jak ja wkrecilem srobke potem po wykreceniu jej byly za niskie
wiec zresetowalem kompa i sie naprawilo
a tak wogole jak odczytales bledy ?
a tak wogole jak odczytales bledy ?
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
okey wiec moze rzeczywiscie podneisienei obrotow pomoze , u mnei sie to robi na srobce nap rzepustnicy masz taka ? bo czujnika TPS bym raczej nei ruszal
u mnie regulacja tych obrotow nic nie dala poniewaz po jakims czasie on sam se je obnizyl. Powinno sie to wiec zrobic w trybie servisowym , na forum jest opisane dokladnie jak to sie robi u mnie w gniezdzie laczysz TEN + GND
u mnie regulacja tych obrotow nic nie dala poniewaz po jakims czasie on sam se je obnizyl. Powinno sie to wiec zrobic w trybie servisowym , na forum jest opisane dokladnie jak to sie robi u mnie w gniezdzie laczysz TEN + GND
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
W Cronosie FS musisz za lewym reflektorem odszukac duze zlacze z opisem EEC TEST (wlasnie to, z ktorego odczytywales kody), na tej samej wiazce bedzie podwojny przewod zamkniety szara zwora. Do regulacji zaplonu, tps'u i obrotow musisz wyciagnac te zwore.
the right man in the wrong place...
piotr19 napisał(a):czy samo wyciągniecie zwory jwst wystarczalne
Tak.
piotr19 napisał(a):czy trzeba wprowadzac w tryb testu tzn.zwarcie do masy pojedynczego gniazda STI
Nie. Tylko do odczytu kodow lub przejscia w tryb testowania i nie trzeba, a nawet nie wolno wtedy wyciagac tej zwory.
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6