Regulacja wolnych obrotow w Cronosie z automatem

Postprzez piotr19 » 13 lut 2005, 20:43

mam pytanko czy regujacja TPS w 626 z automatem jest taka sama jak w manualnej prosze o odpowiedz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 gru 2004, 22:19
Posty: 12
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 2.0 16V Cronos Lpg

Postprzez VIP » 13 lut 2005, 20:59

moze sie nie znam ale po co ruszac TPS ?

Ja reguluje wolne obroty na srubce na przepustnicy. Ale teraz z praktyki wiem ze jak mam obroty male to cos jest nei tak i podniesienie ich to tylko sztucznie naprawia blad.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez piotr19 » 13 lut 2005, 22:25

problem polega na tym ze zakleszczała sie przepustnica wiec trzeba gyło podciągnąć na odbojniku a teraz auto gasnie na wolnych obrotach i obroty falują jak silnik osiągnie temperature
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 gru 2004, 22:19
Posty: 12
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 2.0 16V Cronos Lpg

Postprzez VIP » 13 lut 2005, 22:38

na gazie ? czy benzynie ?

mam pytanie odnosnie tego podciagniecia na odbojniku co dokladnie masz na mysli, i powiedz czy dalej jezdzisz tak na podciagnietym , czy moze uporales sie juz i jest tak jak powinno byc czyli bez zadnych podciagniec :)

bo najpierw zajal bym sie tym co powodowaly jakies problemy i zmienialiscie ! jesli to juz zrobisz to zrobil bym rest kompa , bo mozliwe ze wykryl jakies bledy i prubowal to naprawic. jak to wyzej zrobisz powinno byc jak na poczatku ! i obroty bym zostawil , skoro byly dobre to dlaczego sa teraz za male :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez piotr19 » 13 lut 2005, 22:51

auto gaśnie i na paliwie i gazi a przepustnice trzeba było lekko wychylić poprzez wkrecenie sruby na odbojnkiu bo rano po zimnej nocy zakleszczała sie w gardzieli sprawdzilem błedy i wychodzi kod bład połozenia przepustnicy a obroty spadają do 300 potem sie podnosza do ok 700 i tak to sie dzieje sam niewiem co z tym fantem zrobic wszystko jak silnik jest ciepły
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 gru 2004, 22:19
Posty: 12
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 2.0 16V Cronos Lpg

Postprzez VIP » 13 lut 2005, 22:59

wiesz co pytalem tak bo mailem dokladnie tak jak ty :) nie wiedzialem gdzie sie podnosi obroty a mailem za niskie na gazie wiec wkrecilem se srobke w takie miejsce gdzie podnioslo mi obroty tak jak bym na pedal gazu lekko nacisnal :) ale wiedzialem ze tak to na dluzsza mete nie moze byc. naprawilem se LPG i usunalem tym awarie :) a jak wykrecilem srubke :) ta co ty masz :) to mialem potem niskie, pomyslalem ze moglo sie to wziasc z tad ze on sam se obnizyl te obroty jak ja wkrecilem srobke potem po wykreceniu jej byly za niskie :) wiec zresetowalem kompa i sie naprawilo :)

a tak wogole jak odczytales bledy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez piotr19 » 13 lut 2005, 23:07

u mnie reset kompa nie daje wiekszej poprawy znalazłem w archiwum cało procedure jak odczytac błedy i wyszło
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 gru 2004, 22:19
Posty: 12
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 2.0 16V Cronos Lpg

Postprzez VIP » 13 lut 2005, 23:18

okey wiec moze rzeczywiscie podneisienei obrotow pomoze , u mnei sie to robi na srobce nap rzepustnicy masz taka ? bo czujnika TPS bym raczej nei ruszal :)

u mnie regulacja tych obrotow nic nie dala poniewaz po jakims czasie on sam se je obnizyl. Powinno sie to wiec zrobic w trybie servisowym , na forum jest opisane dokladnie jak to sie robi u mnie w gniezdzie laczysz TEN + GND
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Paweł » 13 lut 2005, 23:34

W Cronosie FS musisz za lewym reflektorem odszukac duze zlacze z opisem EEC TEST (wlasnie to, z ktorego odczytywales kody), na tej samej wiazce bedzie podwojny przewod zamkniety szara zwora. Do regulacji zaplonu, tps'u i obrotow musisz wyciagnac te zwore.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez VIP » 14 lut 2005, 00:46

no i po problemie :) nie ma to jak fachowa odpowiedz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez piotr19 » 15 lut 2005, 20:01

czy samo wyciągniecie zwory jwst wystarczalne czy trzeba wprowadzac w tryb testu tzn.zwarcie do masy pojedynczego gniazda STI
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 gru 2004, 22:19
Posty: 12
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 2.0 16V Cronos Lpg

Postprzez Paweł » 20 lut 2005, 18:58

piotr19 napisał(a):czy samo wyciągniecie zwory jwst wystarczalne

Tak.

piotr19 napisał(a):czy trzeba wprowadzac w tryb testu tzn.zwarcie do masy pojedynczego gniazda STI

Nie. Tylko do odczytu kodow lub przejscia w tryb testowania i nie trzeba, a nawet nie wolno wtedy wyciagac tej zwory.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez piotr19 » 27 lut 2005, 22:32

dzieki za wszystkie informacje pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 gru 2004, 22:19
Posty: 12
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 2.0 16V Cronos Lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6