Kills on Road & Street

Postprzez BratCukierka » 18 wrz 2008, 21:34

Więc wklejam wypowiedź zabera:

"SMT6 i ECUMastera itp. teoretycznie nie da się podłączyć ponieważ przepływka w BF pracuje częstotliwościowo i to jeszcze w jakiś częstotliwościach nie standardowych których nie obsługuje żaden piggy back a zapłon jest sterowany bezpośrednio z ECU więc żeby nim sterować trzeba by wciąć się przed modułem umieszczonym w samym już ECU :–(
Chyba że lubisz się bawić to są 3 opcje żeby dolać paliwa :

1. Najprostsza – Zakupić ECU od wersji WRC – ładować można wtedy auto bez żadnych problemów do 1.2 BAR – ma tak wyskalowane mapy , nie ma bost cutów

2. Najdroższa – Zakupić jakiś komputer Stand Allone i działać (bardzo dużo pracy i troszkę strojenia ) już to w jednym swoim wozie przerabiałem ale efekt może być najlepszy

3. Najtańsza – ECUMastera podpiąć do sterowania wtryskami w trybie (Full Group) . Zasilasz piggy backa , musisz podpiąć 2 BAR-owego Map-sensora , wyciąć sterowanie wtryskami z ECU i wpiąć wtryskiwacze pod ECUMastera . Stroisz to wszystko i śmigasz jak szatan – jeden bul tego motywu że jak wystroisz na ciepłym silniku to potem przy odpaleniu może ci troszeczkę przylewać ale jeżeli używasz auta wyłącznie do zabawy to żaden problem a efekt murowany:–)
A dzięki temu że wystroisz to na map-sensorze jak go więcej doładujesz to on automatycznie zmieni ci mapy jak zdejmiesz doładowanie – od razu ci to skoryguje już bez strojenia .
Strojeniem też musi się zająć osoba która zna ECUMastera – ale to już później mogę kogoś polecić .

Pozdrawiam"
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Fiveopac » 18 wrz 2008, 21:51

Wujek Kamil napisał(a):Widze,że poprostu nie przyjmiesz do wiadomości,że to NIE DZIAŁA – próbowały SMTka podłączyć w GTXach już 3 osoby – ja z kumplami,Fantass z Cobciem i Zaber i ni chu chu – co jak co ale jak ostatnia z ww. osób sobie nie poradziła mimo,że zjadła zęby na GTXach to nie sądze bym ja z kumplami był to w stanie zrobić.

Zdumiewasz mnie. Pokazuje ci na oczy zyrafe a ty dalej, ze zyrafa nie istnieje. Niepodlaczysz uzywaja schemtow z Perfect Power ale to nei znaczy, ze te schematy sa dobre...
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Wujek Kamil » 18 wrz 2008, 21:57

No i właśnie – TRZEBA KOMBINOWAĆ Z RZECZĄ o której ma bardzo blade pojęcie i ja tego SAM NIE ZROBIE, więc teraz będziemy próbować opcję z Ecu Masterem. SMT ODPADA. Koniec OT !!
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez ravo » 19 wrz 2008, 22:56

no i w koncu udany dzien :)))) choc az 2 przegrane :)

trafilem na jakas ekipe

audi a4 230KM
golf3 230KM
alfa gtv 3.2 v6 240KM
evo 9 ponad 330KM

audi i golf bez srodkow pelne wydmuszki a ja z ukochana :)

alfa zostawala strasznie z tylu, audi zostawalo delikatnie z tylu po kazdym biegu, a od golfa bylem szybszy tylko na 1 biegu na 2 mnie doganial i wyprzedzal ( ciekaw jestem wyniku jak bym tak samo jechal na pusto ) o evo nie mowie bo masakrowalo wszystko :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 20 wrz 2008, 07:24

baba z wozu koniom lżej

Audi FWD czy Q?
Golf jaki silnik? 230 KM to chyba po szczepie 1.8T albo baaaardzo zdłubane TDI. zakładam że ośka.
GTV to chyba seria, dość rzadki sinik.
Evo – :D chyba się nieda, fiatem bez miliarda przeróbek. Auto marzeń. Chyba że Forester STI na nasze cudowne drogi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez People_Hate_Me » 20 wrz 2008, 10:21

nie no Evo to chyba ciutke inna klasa xD
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez ravo » 20 wrz 2008, 10:51

People_Hate_Me napisał(a):nie no Evo to chyba ciutke inna klasa xD

seyjne evo czy sti nie ma zadnych szans z moim autem


ravo napisał(a):golf3 230KM

2l turbo, okazalo sie ze kolega klamal, troche dziwne podejscie bo znalazlem jego watek na street racing ostatni jego wykres to 264KM a to przed strojeniem jeszcze bylo ( wykres z maja )
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 20 wrz 2008, 11:14

wybacz Ravo ale 14.282 dla Evo to chyba nie jest problem? Tym bardziej 5.8 do 60 mph, wiec nie wiem skąd ta pewność siebie. Tym bardziej że kierownik evo może właściwie startować z gazem do dechy a kierownik fiata jednak z umiarem, szczególnie zdłubanego.
edit: za Motortreds.com – Evo X MR – 290 KM ze skrzynią "DSG" czyli podobno mulącą ten samochód czas: 0-60 = 5.2; 1/4m = 13,8 sek.
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0806_bmw_135_mitsubishi_evo_mr_comparison/specifications.html
dane dla Evo IX – 13.4 sek
dane dla Evo VI – 13.0 sek
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez People_Hate_Me » 20 wrz 2008, 11:46

Przychylam sie do Info Gibsona :P Ravo to jakie Ty czasy krecisz skoro evo jest do objecha? i co tam masz pod maska? xD
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Sokool » 20 wrz 2008, 12:45

ravo napisał(a):seyjne evo czy sti nie ma zadnych szans z moim autem

Nawet jeśli to miałaby być prawda, to tylko do pierwszego zakrętu :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez DISItune » 20 wrz 2008, 13:17

Gibsong napisał(a):wybacz Ravo ale 14.282 dla Evo to chyba nie jest problem? Tym bardziej 5.8 do 60 mph, wiec nie wiem skąd ta pewność siebie. Tym bardziej że kierownik evo może właściwie startować z gazem do dechy a kierownik fiata jednak z umiarem, szczególnie zdłubanego.


dokładnie tak <lol> mocna oska na starcie to sobie moze nagwizdac w porownaniu z Evo czy STI hahaha

chyba ze kierownik 4 łapa nie ogarnia, ale to wtedy cała dyskusja nie ma sensu

miałem WRXa i wiem co potrafił po wydechu (seryjnie był delikatnie mówiąc taki sobie czyli robił 6.1 do 60mph <zeby> ), czasem widziałem co kumpel potrafi zrobić STI :| na 1/4 krecil niskie 13 tki :]
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez noucamp » 20 wrz 2008, 14:21

ravo czy w Twoim fiacie seidzi silnik ten sam co w Lancia Delcia Itegrale ?? kiedys cos mi sie o uszy obilo ze w fiacie coupe jest taki sam silnik...
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Gib » 20 wrz 2008, 16:15

Ravo ma 5-cyl 20VT, w LDI były 4-cyl 16v, który był we fiatach coupe 16vt, lancii delcie HF HPE (2gen) i alfach 155 GTA (4x4), z tym że nie wiem czy to DOKŁADNIE ten sam silnik. Pojemność dla 16v ta sama 1995cc.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez maxim_wawa » 20 wrz 2008, 16:24

ja przy swojej porazajacej mocy 90 KM (1.8 + LPG) i masie dobrego autobusu (zapakowany) zostałem skillowany przez... nowy autobus miejski (pusty) ..

.. normalnie czuje sie jak <jelen> <jelen> <jelen>


(kompleksy mi wzrosły) :|
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez Gib » 20 wrz 2008, 16:50

swapuj ZE.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 20 wrz 2008, 16:56

Ja wczoraj "ściąłem" się z jakimś nowym Coltem. Objechałem go ale zdziwiło mnie to, że tak powoli mu odchodziłem. Nie spodziewałem się po nim takiej ambitnej walki ;) Ciekawy jestem co miał pod maską.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 20 wrz 2008, 17:07

może 1.8T 150 KM, miałby oznaczenie CZT. Żaden inny nowy colt nie dałby rady 323 GT.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 20 wrz 2008, 17:20

Gibsong napisał(a):może 1.8T 150 KM, miałby oznaczenie CZT. Żaden inny nowy colt nie dałby rady 323 GT.

Nie wiem jakie miał oznaczenie bo widziałem go tylko z boku (jak staliśmy na światłach) a potem tylko w lusterku. Ale to mogło być to bo powoli zostawał z tyłu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez 8dyb8 » 20 wrz 2008, 18:04

uch :) jaguar s-type dzis 3 razy probowalem spod swiatel, 3 razy mi odchodzil powoli :P niewiem czy sie scigal, ale skoro do 160 sie rozpedzilismy na pulawskiej to moze moze... ale watpie, bo widze ze to ma 250 koni :D

saab 9-3 probowal mnie na krakowskiej wyprzedzic, tak od 80-210 szedl rowno, pozniej powoli mu odchodzilem i udalo mi sie poleciec licznikowe 220 ;) 6500 obrotow
z tego co wypatrzylem to chyba 2.0 benzyna 150 koni, bo ten 200 konny by mnie zjadl, a 125 konny diesel chyba by nie dal tak rady

trzeba szybko soft turbo zakladac i szukac jakiegos s-type do rewanzu :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Brt » 20 wrz 2008, 18:14

8dyb8 napisał(a):saab 9-3 probowal mnie na krakowskiej wyprzedzic, tak od 80-210 szedl rowno, pozniej powoli mu odchodzilem i udalo mi sie poleciec licznikowe 220 ;) 6500 obrotow


na krakowskiej ulicy? czy na krakowskiej autostradzie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje