klub3 napisał(a):kupiłem Mazdę w ciemno

www.mazdaspeed.pl
klub3 napisał(a):kupiłem Mazdę w ciemno


mmario20 napisał(a):Jak się wkurzę to tylko sam pasek wymienie-przecież pozostałe części jako ori nie powinny się zużyć chyba że to też wada tego silnika.
mmario20 napisał(a):Może zrobię te uszczelniacze

Jaki oszczędny-bo nie chcę się pakować w koszta żeby jeździć tym co ma służyć mnie a nie na odwrót? My krytykujący daliśmy ciała tak???Bzdet- chyba że z wyborem jednostki napędowej-poczytaj kolego i zastanów się jakiego procentu obecnych na tym forum ten problem dotyczy. Ciebie widocznie NIE więc co? Masz szczęście?

mmario20 napisał(a):czyżbyś miał na myśli że pęknięcie paska rozrządu nie prowadzi automatycznie do kraksy w komorze spalania?
mmario20 napisał(a):Jasna– Rusek....to czemu innym pomogło......czary mary
rusek napisał(a):silniki Opla X16SZ i SZR miały taką zalet już w 89 roku

mmario20 napisał(a):Jak słusznie zauważyłeś Kubas "przeważnie"-nie jest to regułą.
Każdy co choć trochę zna się na swoim fachu Ci to powie.mmario20 napisał(a): I znowu następny co gada o górze i dole bo to nie pomoże-temu pomogło tamtemu nie i tak w kółko.
Owszem. Niedokładnie obejrzeliście i sprawdziliscie egzemplarze, ktore zakupiliście i teraz jest problem.mmario20 napisał(a):My krytykujący daliśmy ciała tak?
Umiem ocenić stan kupowanego auta? Nawet na pierwszy rzut oka widać jak właściciel traktuje samochód.mmario20 napisał(a):Ciebie widocznie NIE więc co? Masz szczęście?
Kolego, weryfikacja części chyba nie bierze się ze spojrzeniammario20 napisał(a):Poprzednik jak czytałeś poleca całkowity demontaż silnika i weryfikację części a o pomiarach ni słowa-czasem zgroza .
Oczywistym jest, że robi się pomiary wszystkiego, więc po co to dopisywać?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości