Kills on Road & Street

Postprzez ogurrek » 14 wrz 2008, 21:16

Szlag :/
To co tam mozna pogrzebać?:P
W tzw międzyczasie wynalazlem, wszystko jasne.
Moment fajowy :)
http://www.mazdaclub.cz/engine_detail.php?id=58


Pyton, tak,tak, masz racje, objechaleś mnie jak trza :] Może gdybym miał tyle funduszy co Ty i nie jeździł limuzyną średniej klasy.....
nie to co jakieś fiacisko ;d
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Pyton162 » 14 wrz 2008, 21:34

ogurrek moj silnik mial seryjnie 90km , we fiacie sa dwie odmiany silnika 1.6 90km i 103km roznia sie praktycznie wszystkim inne korby inne tloki inne walki ale da sie zrobić fankestaina , ja właśnie tak robiłem czyli inny dol i inna góra silnika plus oprogramowanie na nowo , wydech dolot
Pyton162
 

Postprzez noucamp » 14 wrz 2008, 21:48

Pyton162 napisał(a):ja właśnie tak robiłem czyli inny dol i inna góra silnika plus oprogramowanie na nowo , wydech dolot


to ile wydales kasy :| ?
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Lukasz_zdw » 14 wrz 2008, 22:00

Pyton widac ze miales duzo lepszą trakcje na starcie bo wyszedles od samego poczatku, potem juz nie widac zebys odchodzil ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez Jacek176 » 14 wrz 2008, 22:16

Lukasz_zdw napisał(a):Pyton widac ze miales duzo lepszą trakcje na starcie bo wyszedles od samego poczatku, potem juz nie widac zebys odchodzil ;)

Dakładnie. Lepszy start. Potem idziecie równo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Jacek176 » 14 wrz 2008, 22:17

noucamp napisał(a):
Pyton162 napisał(a):ja właśnie tak robiłem czyli inny dol i inna góra silnika plus oprogramowanie na nowo , wydech dolot


to ile wydales kasy :| ?

Nie liczy się takich rzeczy :P Zabijałoby to przyjemność z tuningu ;)
Ja przynajmniej nie licze, żeby się nie stresować :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez noucamp » 14 wrz 2008, 22:29

no niby masz racje... tylko jestem ciekawy ile, bo wszycy mowa ze duzo ;]
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Pyton162 » 15 wrz 2008, 07:00

heheh , wcale nie duzo , łącznie z 3 tys zl .W tym drugi silnik ,obróbka kompleksowa głowicy, caly wydech ,dolot, strojenie auta .Fakt ze oguurek nie mogl mnie juz dojść a ja mu juz praktycznie nie odchodziłem. 1 I 2 bieg mam niezła w padace a juz nie dlugo bedzie jeszcze lepiej bo bedzie nowa krótsza skrzynia z nowym lekkim kołem zamachowym.
Co do oguurka jeszcze to lacznie jechałem z nim 4 , kiedyś 2 i wczoraj tez 2 razy , za kazdym razem dostawał 1 i 2 bieg , ja mam bardzo kiepska 3 dlatego potem mu juz nie odchodzę a on mnie nie dogania bo za slabe to 2.0 na 1.6 :D :P
Pyton162
 

Postprzez noucamp » 15 wrz 2008, 09:12

Pyton162 napisał(a):heheh , wcale nie duzo , łącznie z 3 tys zl

to tragedi nie ma ;]
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Jacek176 » 15 wrz 2008, 10:38

Pyton162 napisał(a):heheh , wcale nie duzo , łącznie z 3 tys zl .W tym drugi silnik ,obróbka kompleksowa głowicy, caly wydech ,dolot, strojenie auta

To musisz mi zdradzić tajemnice gdzie to robiłeś bo sam wydech + obróbka głowicy więcej kosztuje :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pyton162 » 15 wrz 2008, 10:52

wszystko u siebie w miescie z kolesiami w garażu ktorzy maja co nieco pojecia o silnikach , da sie zrobic taniej , niektórzy robia w wyspecjalizowanych warsztatach , niektórzy u znających sie na rzeczy kolesiach
Przyklad ty robiles wydech w el-tecu , my w zg mamy kolesia kotry robi u siebie w garazu , robil juz pare aut i na kazdym wyszly przyrosty mocy i momentu , mamy wykresy a koszta zdecydowanie mniejsze , tylko kupowalismy rury z kwasowy , gientarka jest spawacz jest mozna dzialac
Pyton162
 

Postprzez Jacek176 » 15 wrz 2008, 11:01

Szkoda że wcześniej nie zgłosiłem się do was :(
Może zrobicie mi obróbkę głowicy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pyton162 » 15 wrz 2008, 11:37

najwiekszy killer w zg robiony przez kolesia samemu, tylko graty kupowane w stanach , obecnie juz ponad 300km
http://pl.youtube.com/watch?v=5-E4OUSqXrk&feature=user
Pyton162
 

Postprzez Gib » 15 wrz 2008, 17:42

o mało co nie kupiłem Concerto z podobnym silnikiem (D16 – dohc) ze ślimakiem fajnie się to odpychać musi, tylko z filmu to niewiele wynika trochę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 15 wrz 2008, 18:19

w ta niedziele bedzie smigac na 400m i bedzie mierzona profi sprzetem to napisze jaki czas miala
Pyton162
 

Postprzez yiabol » 15 wrz 2008, 18:33

Gibsong napisał(a):o mało co nie kupiłem Concerto z podobnym silnikiem (D16 – dohc).


masz czego żałować bo ten silniczek (d16A8 seria 122 kucy) juz po wywaleniu kata ma 130 kucy i jest juz D16A9.
Jezdziłem Roverkiem 216 z silnikiem D16A7 seria 115 kucy 9,2 sek 0-100 ... i już przy "dziurawym" tłumiku (przed wymianą) czuło się spory przyrost mocy... nieźle te japońce nagrzebali :P
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Gib » 15 wrz 2008, 20:03

nie żałuję bo kupiłem 626 FS :) praktycznie za te same pieniądze myślę troche lepsze auto.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Kryształ » 16 wrz 2008, 15:43

a oto tworczosc samsunga i przyspieszenie od 0-100 (na wiecej niestety nie bylo drogi) filmik nagrany na szybkiego i niestety pod minimalna górke i przez pomyłke nagrany bez dzwieku ale w wolnej chwili jeszcze znajde równe miejsce i nagram z dzwiekiem. wychodzi 10s wiec przy lepszym ruszeniu i na równi ponizej 10 powinno byc spokojnie :)

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1zCKDoIBQhc"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/1zCKDoIBQhc" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez pawlak32 » 16 wrz 2008, 16:24

Oby z górki było na stacje benzynową bo nie wiem czy dojedziesz jak dalej bedzie butował <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 16 wrz 2008, 16:49

bardzo chętnie zmierzę się z MX-3 dohc
dziś Mazdą zabawa w wyścig z Passatem 130 KM TDI, wygrałem :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje