Stuki na skręcie w prawo

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez hazell » 18 maja 2005, 12:04

No i wszystko jasne. Pojechałem do gości od przegubów i pojeździliśmy trochę autkiem (ciężko było zdjagnozować, bo facet nie chciał robić czegoś na zaś żeby mnie nie narażać na niepotrzebne koszty. W końcu wjechaliśmy na kanał, gość zdjął manszetę z przegubu wewn. przy podporze i wsadził palucha do środka. Okazało się, że korona z kulami była na samym brzegu i przy skręcie w prawo jak prawa strona samochodu unosiła się, korona tarła o pierścień zabezpieczający. Gość wyjął półoś, zdjął przegub i... okazało się, że korona została założona odwrotnie... Facet założył ją poprawnie i jak ręką odiął. Nic nie stuka, nie turkocze i nie wibruje.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez comin » 19 maja 2005, 19:44

nie licze raczej na przeguby, te stuki są bez wpływu na to czy jade na luzie, czy przyspieszam z resztą w przegibach jusz jestem obeznany, parę razy walczyłem z tymi dolegliwościami. Te stuki nasilają się w miarę prędkości tak jak by auto jechało po kostce btukowej (podobnie, nie tak samo) i tylko przy skręcie w prawo, dla tego przeguby zostawiam na koniec. Może łożysko....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2005, 15:02
Posty: 59 (0/2)
Auto: 626 1.8 16V 1992 hatchback

Postprzez hazell » 19 maja 2005, 21:48

Szukaj i życzę takiej ulgi rozwiązania problemu jak u mnie. W każdym razie napisz jak już będzie po sprawie.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez comin » 20 maja 2005, 18:04

[b]napiszę na pewno!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2005, 15:02
Posty: 59 (0/2)
Auto: 626 1.8 16V 1992 hatchback

Postprzez comin » 21 maja 2005, 14:19

wczoraj zrobiłem 400km i dziś zaczynam bardziej słyszeć "wycie" łożyska, prawdopodobnie lewego bo prawe wymieniłem, tylko czy to jest przyczyna stukania? Jeszcze trochę a rozwiąże tę zagadkę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2005, 15:02
Posty: 59 (0/2)
Auto: 626 1.8 16V 1992 hatchback

Postprzez comin » 26 maja 2005, 17:05

HURA! Dziś odkryłem, co było usterką w my car, otóż przełożyłem prawe przednie koło na tył a tylne na przód i po sprawie, proste! Chodź nie do końca po sprawie, bo teraz muszę wymienić uszkodzoną oponę, która kręci się z tyłu, ale to już formalność. Usterka odkryta, dziewczynki się gotują, humor dopisuje... I'Love my Madzia!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2005, 15:02
Posty: 59 (0/2)
Auto: 626 1.8 16V 1992 hatchback

Postprzez hazell » 26 maja 2005, 22:58

<jupi>
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez mayer » 27 maja 2005, 08:44

ewidentnie przegub. dalej nie chce mi się uzasadniać dlaczego bo o tym napisano tu już prawie tyle że starczyłoby na encyklopedię.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez hazell » 27 maja 2005, 09:04

mayer napisał(a):ewidentnie przegub. dalej nie chce mi się

hmm... chyba się deko spóźniłeś i nie doczytałeś do końca...
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez mayer » 27 maja 2005, 09:19

an
hazell napisał(a):hmm... chyba się deko spóźniłeś i nie doczytałeś do końca...

no.. nie doczytałem <jelen>
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez sebudin » 9 wrz 2008, 12:40

626 GLX 1,8 66KW 96r ABS
Wiem że ten temat był wałkowany ale odpowiedzi przeróżne ... więc opisze swój problem: Podczas jazdy na wprost jest ok, kiedy kierownicą ruszę w prawo(mniej lub bardziej) słyszę furkot (jak łożysko...półoś), słyszalne przy wolnej i szybkiej jeździe, niezależnie od stopnia skrętu, furkot jest wyczuwalny na kierownicy, przy skręcie w lewo ...może coś tam słychać ale delikatnie. Może macie jakieś sposoby na diagnozę
Początkujący
 
Od: 11 cze 2008, 21:51
Posty: 21
Skąd: Skierniewice
Auto: 626 1,8 DOHC 96r

Postprzez Rafi » 13 wrz 2008, 18:51

Witam wszystkich
Chcialbym dolaczyc sie do tematu i prosic o pomoc.
Mam podobny problem w mojej 626 FP, jak hazell, tzn mocne terkotanie przy skrecie w lewo, najbardziej przy ruszaniu na sreconych kolach. Chyba mocniej terkocze przy skrecie w lewo niz w prawo. Jak zdejme noge z gazu przestaje. Mechanik powiedzial ze to moze byc wlasnie wielowypust na podporze polosi. Ostatnio zauwazylem, ze wywala smar spod oslon przegubow wewnetrznych, najbardziej na lewej polosi (patrzac z fotela kierowcy).Do tego jeszcze mam problem chyba z lozyskiem na prawym kole, huczenie przy predkosci ok. 90 km/h, jadac wolniej lub szybciej slychac mniej. Czy terkotanie moze mniec zwiazek z tym huczeniem tzn z lozyskiem. Nie wiem od czego mam zaczac. Najbardziej uciazliwe jest terkotanie.
Pozdrawiam i prosze o wskazowki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 19:54
Posty: 66
Skąd: okolice Radomia
Auto: 626 GF FS 115 KM, 01r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6