Kills on Road & Street
Dużo skoczyły ale benzyn jeszcze nie prześcignęły...
Ostatnio edytowano 11 wrz 2008, 11:35 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Apropos gigantycznego momentu obrotowego w dieslach
Jak to ktoś kiedyś powiedział na forum streetracing: "nisko położony wysoki moment obrotowy jest przydatny w zawodach ale pod warunkiem że są to np. zawody w ciągnięciu przyczepy ze startu zatrzymanego"
Jak to ktoś kiedyś powiedział na forum streetracing: "nisko położony wysoki moment obrotowy jest przydatny w zawodach ale pod warunkiem że są to np. zawody w ciągnięciu przyczepy ze startu zatrzymanego"

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Apropos gigantycznego momentu obrotowego w dieslach
Jak to ktoś kiedyś powiedział na forum streetracing: "nisko położony wysoki moment obrotowy jest przydatny w zawodach ale pod warunkiem że są to np. zawody w ciągnięciu przyczepy ze startu zatrzymanego"

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Dużo skoczyły ale benzyn jeszcze nie prześcinęły...
o to mi wlasnie chodzi
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
TDI ENGINES FOR SENIOR CITIZENS HEHEHE!! no to dobre hasło!!no w dieslach niby tyle momentu a np ostatnio miałem takiego streeta z skodą Octavią II 2l TDI 140KM i 320Nm przy moich 140Nm w CRXie to różnica spora!a wyglądało to tak: wierzdzamy na trasę- wjazd na łuku i siedzę skodzie na tyłku za łukiem jest od razu most czyli od razu mocno pod górkę i po wyjściu z tego zakrętu jak tylko zaczęła się prosta na most skoda uciekła mi o 3-4długości tak jakby odrzut miała ja miałem zapięty drugi bieg i od 3-4tys obr gaz do dechy i przy prawie 8tys obr już byłem na centymetry za nią wbijam 3 bieg i tylko
z tego wynika że jak jechaliśmy na zakręcie ja miałem te 3tys on miał liczmy 2tys i jak on depnął to od razu miał strzał mocy i mi odskoczył ale jak mi wszedł na obroty to też strzał i zrównaliśmy nasze przyspieszenia dlatego go dogoniłem tylko że on miał szybciej tą moc a ja musiałem czekać aż się wkręci ale po zmianie biegu gdzie mi już obroty zostawały na wysokich czyli ok 5.5-6tys ja miałem idealny przedział mocy a skoda po zmianie biegu najwidoczniej już nie!jeździłem trochę dieslami i denerwuje mnie ciągłe zmienianie biegów a podczas streeta to już masakra a w benzynce to co ok 50km/h na liczniku więcej-to zmiana biegu!dlatego moim zdaniem piękne jest te wkręcanie się silnika benzynowego bo ja wole czekać na moc podczas killa niż ją tracić 
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
z tego wynika tylko i wyłącznie tyle że masz auto o 500kg lżejsze od takiej Octavii
a jakiekolwiek porównywanie w tym przypadku 320 i 140Nm jest idiotyczne 


ale wszystko się zaczęło od tego że chłopaki śmigają klockami (iveco &co) które mają 300-350 Nm i niejedenemu na światłach pokazali. Potem się zaczęło że wcale nie koniecznie. Dostawczak o wadze CRX z mocnym dieslem i 6b jeździł by ładnie, tylko że takich niema. Auta a w szczególności diesle, nie są robione do streetracingu tylko dla zwykłych zjadaczy chleba, mają być przyjazne planecie, elastyczne i trendy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Sam czasami śmigam Sprinterkiem 2,9 diesel i wiem o czym oni mówią. wiadomo ze to nie wyscigówki tylko dostawczaki, ale sporo pokazac potrafią na pusto. czasem tez mam okazje pojeździć ciągnikami siodłowymi.
bez naczepy te 480 koni pod maską może w wyścigu nie pojedzie, ale odejście ma.
bez naczepy te 480 koni pod maską może w wyścigu nie pojedzie, ale odejście ma.
Wczoraj wieczorem skillowany sromotnie Mercedes klasy S, nie wiem jaki silnik, ładnie szedł, ale na pewno nie jak S 600. Na długości 400m byłem jakieś 5 długości, a przy 200 km/h widziałem jedynie ładne xenonki w lusterku...
Lukano napisał(a):pawlak32 napisał(a):To czemu jeździsz MPS-em a nie CiTD ?
A co to ma do wagi octavi i crx
też chciałbym wiedzieć

A jeśli w pytaniu chodziło o to, czemu jeżdżę Mazdą z mocnym benzynowym silnikiem a nie z dieslem odpowiedź jest banalnie prosta – bo wybraliśmy z żoną najfajniejszego za tą cene hot hatcha na rynku
Gdybyśmy podjęli decyzje że kupujemy kolejnego diesla napewno nie bylaby to Mazda, bo Mazda nie ma mocnych i na dodatek łatwych do dalszego podkręcenia diesli

Nie ma też na tyle mocnych żeby nie trzeba było ich podkręcić – jej oferta jest pod tym względem poprostu cieniutka

co do Octavii TDI to jeździłem i bardzo mile wspominam, przy 190KM nie spaliła nigdy więcej jak 9l/100km w dużych korkach i ostrej jeździe poza nimi
a MPSem taki wynik ciężko osiągnąć jadąc spokojnie... w trasie

poza tym przez 90kkm nigdy nie zawiodła, dwa łożyska wymienili na gwarancji a trzecia i jedyna płatna naprawa to włacznik stopu za 78,50zł z wymianą w ASO

o pardons, dolna łapa skrzyni się poddała przy przebiegu 77172km koszt wymiany w ASO – 191,55. Dla porównania dolna poduszka silnika w MPSie nie wytrzymała 20kkm przy 19800km okazała sie pęknieta
Także Ocatvke wspominamy bardzo ciepło
apropos nie jeżdżących diesli, fajnie jakby te wszystkie szybkie benzyny wypowiadających się tu tak przyspieszały:
http://www.youtube.com/watch?v=_LFuZjhH5Dk (zeby to mialo sens trzeba kliknac "watch in high quality" pod spodem)
polecam porównanie, na dowolnym biegu, zeby nie było że na 3ce to nie bo benzyna może na 2ce

Octavia to wprawdzie nie dostawczak ale i tak jest ciężka krową



no niestety już nie mam czym
w sensie diesla
a kierownik ostatniego diesla koło którego przejechałem podjechał na kolejnych światłach i zapytał "Przepraszam bardzo ile Pana auto ma koni
" 



ha dzis szlifen na miescie stoje sobie na swiatlach podjezdza 626 kierownik przygazowal no to ja tez zielone 1. równo 2. minimalnie ja 3. pol maski przed kierownikiem stanelismy na nast swiatlach pytam co tam ma a on mowi ze 2.0
zrobilem takie oczy bo mysalem ze to jakies zdrowe 1.8 a tu taka niespodzianka 
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
comprex? byłem na S, widziałem MX-6 i 323F BG, mgła jak nie wiem, strzeliłem jednego prawie boka na pętli i poszukałem spokojniejszej miejscówki
Majorkca – ja swoim ładnie dociążonym FS ścigałem się ostatnio z B6, nie sądze żeby między 323 a MX-3 były takie różnice w osiągach, powiem ci nawet spaprawszy start byłem w stanie dość szybko dojść 323.
Majorkca – ja swoim ładnie dociążonym FS ścigałem się ostatnio z B6, nie sądze żeby między 323 a MX-3 były takie różnice w osiągach, powiem ci nawet spaprawszy start byłem w stanie dość szybko dojść 323.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje