Jak odpiąć linkę prędkościomierza?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez FabioW » 11 wrz 2008, 11:23

Jak odpiąć linkę prędkościomierza od silnika – tam jest takie łącznie którego nie potrafię rozłączyć
Pozdroofka, FabioW
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 sty 2005, 09:55
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Auto: 323F 1.8 '91

Postprzez czejs » 11 wrz 2008, 12:05

od której strony chcesz odpiąć linke predkościomierza?? przy liczniku czy przy silniku?
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez FabioW » 11 wrz 2008, 14:44

od silnika,
najpierw trzeba od silnika odpiąć, a poźniej można od licznika, co nie?
Pozdroofka, FabioW
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 sty 2005, 09:55
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Auto: 323F 1.8 '91

Postprzez Siwus » 11 wrz 2008, 15:14

tak najpierw wypina się pod maską, jest to banalnie proste, a póżniej możesz wyciągnać licznik i wtedy wypiąć przy liczniku.
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez Siwus » 11 wrz 2008, 15:59

tak najpierw wypina się pod maską, jest to banalnie proste, a póżniej możesz wyciągnać licznik i wtedy wypiąć przy liczniku.
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez Yooziu » 11 wrz 2008, 16:04

Siwus7 napisał(a): jest to banalnie proste, a póżniej możesz wyciągnać licznik i wtedy wypiąć przy liczniku.


a kolega pisze ze nie moze sobie poradzic, to mogles podac co trzeba zrobic.
i dlaczego piszecie ze najpierw trzeba odpiac przy silniku a dopiero potem mozna przy zegarach? wymienialem kiedys zegary w BG i odpinalem tylko przy liczniku, nie bylo z tym problemu
Obrazek
ZAPRASZAM DO SKLEPU ONLINE:

www.m-parts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2003, 00:21
Posty: 227
Skąd: Luboń/k Poznania
Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)

Postprzez Siwus » 11 wrz 2008, 16:27

Yooziu napisał(a):odpinalem tylko przy liczniku, nie bylo z tym problemu


zależy kto ma jaką rękę i jaką długość ma sama linka, nalezy odkręcić wszystklie śruby mocujące licznik, pociągnąć go do siebie i wsadzić za niego dłoń jeśli jest to możliwe (tak pewnie zrobił kolega Yooziu. Jeżeli nie, trzeba zacząć odpinanie pod maską, tak jak ja to musiałem zrobić u siebie. Jest tam takie łączenie przypominające bębenek z jakby przyciskiem, trzeba go wcisnąć i pociągnąc za obydwa końce linki i bez problemu wychodzi.
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez czejs » 11 wrz 2008, 17:32

bez sesu odpinać przy silniku!!!!!! wystarczy odkręcić licznik lekko go pociągnąć do siebie(jeżeli siedzi sie na fotelu kierowcy) nastepnie sięgamy od drugiej strony za linke od prędkościomierza... jest tam taka jakby plastikowa obejma przyciskamy ją i linka schodzi bez problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323