Wysokie obroty biegu jałowego – samoczynnie wzrastają
1, 2
Witam obroty na wskazniku sa dobre ale jak przejade sie z jakies 5 km i sie zatrzymam to mam obroty w granicach ok 2 tys jak zgasze silnik i poczekam jakies 10 min to potem jest okey
ale po przejechaniu kolejnych obroty znowu wzrastaja.
ale po przejechaniu kolejnych obroty znowu wzrastaja.

- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
za mału płynu w układzie chlodzenia!!

- Od: 29 paź 2004, 14:58
- Posty: 71
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE; '95; 5D
kurde znowu te problemy z tym plynem.
ciagle mi go brakuje juz mam dosyc tego
ale dlaczego plyn ma wplyw na obroty ?
mysle ze moze jakis czujnik jest i jak widzi malo plynu to zwieksza obiekt zeby jakos wydolic chlodzeniem z tak mala iloscia plynu ?
dzieki
ciagle mi go brakuje juz mam dosyc tego
mysle ze moze jakis czujnik jest i jak widzi malo plynu to zwieksza obiekt zeby jakos wydolic chlodzeniem z tak mala iloscia plynu ?
dzieki

- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
heheh no spoko
wiesz przez rok czasu bylo okey
a teraz to juz rece opadaja
teraz przymiezam sie do remontu chce wymienic rozazad kompletny i odrazu uszczelki pod glowica, pod deklami i neich jak rozbiora popatrza co z nia jest nie tak.
wiecie ile moga kosztowac uszczelki originalne
wiecie ile moga kosztowac uszczelki originalne

- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
zagadalem wszedzie i nei widze zeby gdzies cieklo druga sprawa to bardzo malo ucieka tego
wiec mozliwe ze nie zauwazalnie.
kurde dolalem mu plynu weszlo 0,5 l i dalej mam tak jak by na ssaniu
tzn ten bimetal dalej jest niedogrzany bo mam 1,5 tys obrotow
ale juz po dolaniu plynu spadlo o polowe to juz cos 
kurde dolalem mu plynu weszlo 0,5 l i dalej mam tak jak by na ssaniu
ale juz po dolaniu plynu spadlo o polowe to juz cos 
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
nemi napisał(a):Kurde masz tak awaryjną tą mazdę
Tak, jak moja
VIP napisał(a):odrazu uszczelki pod glowica
Nie wiem, jak jest u Ciebie, ale mi 3 razy uszcelniali, zanim przestało cieknąć ...
VIP napisał(a):kurde znowu te problemy z tym plynem.
ciagle mi go brakuje juz mam dosyc tego
Ja jush wymianiałem chłodnicę
Objawiało się to tym, że wężyk był pęknięty ... lał się płyn na gorący silnik i wileka para była ... jaby się palił silnik .... o tego uszkodziło mi czujnik i sie chcek engine świeci
Ps. Nie wiem, jak inne xedosy/millenie, ale moja jest cholernie awaryjna
Wymianiany był rozrząd niedawno....
Koło pasowe poszło ... itp ...
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł

- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
HEHE
sluchaj ja tez wymienialem chlodnice
a przed wymiana chlodnicy wymienialem co chwile jakies wezyki od chlodnicy te z tylu kolo nagrzewnicy bo coraz to z ktorego parowalo
i tak nie wiem czy nie paruje malutka z niektorych , szykuje sie do wymiany wszystkich przewodow dla pewnosci
a rozrzad teraz chce wymieniac i mysle o uszczelce pod glowica ale nie wiem
ty mowisz ze 3 razy suzczelniales glowice
sluchaj ja tez wymienialem chlodnice
a przed wymiana chlodnicy wymienialem co chwile jakies wezyki od chlodnicy te z tylu kolo nagrzewnicy bo coraz to z ktorego parowalo
i tak nie wiem czy nie paruje malutka z niektorych , szykuje sie do wymiany wszystkich przewodow dla pewnosci
a rozrzad teraz chce wymieniac i mysle o uszczelce pod glowica ale nie wiem
ty mowisz ze 3 razy suzczelniales glowice

- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
VIP napisał(a):ty mowisz ze 3 razy suzczelniales glowice
No niestety w autoboxie 2 razy ... raz kosztowała(komplet) 600 zł, walnęła, wymiana gwarancyjna + 200 zł ... ta tesz poszła (gumowe) ... a poetm zrobili papierową ... i teraz jeh nie cieknie
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł

- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
VIP napisał(a):originalne
dobre pytanie – chyba nie (auto jest taty ...)
VIP napisał(a):nie zdaly egzaminu
Dokładnie, gdzie się podjechało, odrazu była plama oleju
VIP napisał(a):a te papierowe to co to sa original
Nie, zresztą nie wiem, ale chyba nie, robione na wymiar i teraz nie cieknie
VIP napisał(a):poradz bo mnei czeka wymaina chyba
Życzę, mocnych nerwów
Widać, że trafił Ci się taki awaryjny egzemplarz jak mój,
Ps. Przy napawie układu chłodzenia, uszkodzili rurkę od klimy (w lato zeszły rok) grrr a poetm na szcęście naprawili
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł

- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6