a ja sądze inaczej klemy są ważne bo w mazdach sa bardzo marne po pierwsze sa cienkie i z jakiejś blaszki śmiesznej po drugie mają malą powierzchnie styku po 3 zakręca sie je mocno a one dalej chodzą na słupkach
klemy pod CA niby ładne dobre i pewnie tak jest ale jak nie musi wyglądać a ma grać i dobrze powierzchniować to kup mosiężne klemy grube ja takie założyłem jak tylko kupiłem auto cena 25 zł za dwie ściśniesz mocno na śrubki
a co do tematu konda hmm to jak pisał green sprawdza sie przy stosunkowo niewielkich mocach i budżecie ograniczonym mocno , przy mocy 1 kw w góre to juz zbędny wydatek
kwasówka dobra (centra, varta o dużym prądzie rozruchu ) sie sprawdza ale znów zaleznie do tego ile może zjeść wzmacniacz
np. mam SL-a 3000 producent podaje 250A może łyknąć przy aku 55AH i 38Ah , 450 i 350A to jest dużo za dużo za mało, prąd potrafi paść do 10,5V na właczonym aucie i wzmaku rozkręconym na 50%
nie tylko wzmaki i głośniki "grają" trzeba pamietać o prądzie jak jest kasa śmialo polecam żelówke do CA
optima yellow, stinger power i power2 , w miejsce fabryczniaka 50Ah pakujemy 50Ah stingera i tu miłe zaskoczenie z 500A mamy 1000A i nasz wzmak chodzi dobrze nie robi sie choinka z świateł i wszystko sie doładowuje jak trzeba
pozdrawiam
