Klemy akumulatora dobre do CA

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez magicadm » 9 wrz 2008, 11:52

Green napisał(a):Wiec wymiana akumulatotra na dzien dobry to chyba niezbyt dobre posuniecie.

Moim zdaniem zmiana klem (a o nią chodzi w teamcie :) ) nic nie wniesie – w porównaniu do wymiany baterii, przewodów czy dorzucenia kondensatorka.
Może i specjalistą nie jestem, ale moim zdaniem decydując sie na jakikolwiek "upgrade" wypadałoby najpierw pomnierzyć czy faktycznie na wejściu zasilania we wzmaku brakuje prądu, ustalić "wąskie gardło" i dopiero "inwestować"
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Vein » 9 wrz 2008, 14:02

Fajnie zeszliście z tematu :P Może dlatego że nie wyjaśniłem, że klemy to nie wąskie gardło i ich zmiana ma coś poprawić. Poprostu chodziło mi o to żeby gwinty się nie porozwalały po 2 dokręceniach, żeby miała dwie dziurki na kabelki i żeby nie powodowała zwarć, spięć, przebić, tudzież innych niemiłych niespodzianek. Ale już zamówiłem trochę inne niż podałem link ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2007, 12:21
Posty: 655
Skąd: Lubin
Auto: Toyota Corolla E12

Postprzez magicadm » 9 wrz 2008, 14:13

Vein napisał(a):Może dlatego że nie wyjaśniłem, że klemy to nie wąskie gardło i ich zmiana ma coś poprawić.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <glupek2>
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Sqbi » 16 wrz 2008, 21:01

A dorzucę swoje 3 grosze :)

1 Grosz: Też chciałem sobie klemy kupić... tylko się nie wyrobiłem bo kupiłem nowy samochód :) :P i w nim mam całą listwę więc plan legł w gruzach:(

2 Grosz: Ap ropo tego kondensatora itd nie wiem czy jest w ogóle sens dawać do 250 rms ? to w sumie nie jest tak dużo przecież. (zależy od akumulatora i alternatora). No chyba że ktoś ostro (głośno) katuje nutę ale i za razem patrzy na jakość. :|

3 Grosz: Lubie głośną muzę :P <glupek2>

Pozdr
Dj Sqbi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2007, 12:38
Posty: 65
Skąd: Nadarzyn
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD

Postprzez Green » 18 wrz 2008, 15:34

Sqbi napisał(a):3 Grosz: Lubie głośną muzę język głupek



Sqbi napisał(a):2 Grosz:No chyba że ktoś ostro (głośno) katuje nutę


:P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez mlody1921 » 18 wrz 2008, 23:50

a ja sądze inaczej klemy są ważne bo w mazdach sa bardzo marne po pierwsze sa cienkie i z jakiejś blaszki śmiesznej po drugie mają malą powierzchnie styku po 3 zakręca sie je mocno a one dalej chodzą na słupkach

klemy pod CA niby ładne dobre i pewnie tak jest ale jak nie musi wyglądać a ma grać i dobrze powierzchniować to kup mosiężne klemy grube ja takie założyłem jak tylko kupiłem auto cena 25 zł za dwie ściśniesz mocno na śrubki

a co do tematu konda hmm to jak pisał green sprawdza sie przy stosunkowo niewielkich mocach i budżecie ograniczonym mocno , przy mocy 1 kw w góre to juz zbędny wydatek

kwasówka dobra (centra, varta o dużym prądzie rozruchu ) sie sprawdza ale znów zaleznie do tego ile może zjeść wzmacniacz

np. mam SL-a 3000 producent podaje 250A może łyknąć przy aku 55AH i 38Ah , 450 i 350A to jest dużo za dużo za mało, prąd potrafi paść do 10,5V na właczonym aucie i wzmaku rozkręconym na 50%

nie tylko wzmaki i głośniki "grają" trzeba pamietać o prądzie jak jest kasa śmialo polecam żelówke do CA
optima yellow, stinger power i power2 , w miejsce fabryczniaka 50Ah pakujemy 50Ah stingera i tu miłe zaskoczenie z 500A mamy 1000A i nasz wzmak chodzi dobrze nie robi sie choinka z świateł i wszystko sie doładowuje jak trzeba

pozdrawiam :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje