Kills on Road & Street
kf Dudsona który jeszcze niedawno szedł równo jak tylko można, kilka ewidentnych killi w tym z kierownikiem xXx 

- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Toyota Awensis po 2004r objechana przez mazde w gazie
niemam pojęcia jaki silnik.. benzyna.
Baty od awifta 1,3gti ..znowu
niemam pojęcia jaki silnik.. benzyna.
Baty od awifta 1,3gti ..znowu

- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Badyl napisał(a):kf Dudsona który jeszcze niedawno szedł równo jak tylko można, kilka ewidentnych killi w tym z kierownikiem xXx
potwierdzam

- Od: 21 gru 2005, 12:50
- Posty: 945
- Skąd: Izbica/Krasnystaw
- Auto: 323F BA KF ;)
Lukano napisał(a):MadziaForever napisał(a):Baty od awifta 1,3gti
gti miał 1,6 i niesamowicie zapitala przy tej wadze samochodu.
swift gti ma silnik 1,3 i 101 kucy, a jako że waży 835 kg no to wiadomo jakie to daje efekty... 1.6 był montowany w sedanach i miał chyba 92 konie i ważył troche wiecej bo 900 kg
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
Może i tak. jeździłem kiedyś właśnie sedanem z 1,6. no przecinak niesamowity.
1.3 GTi (G13B)
* Moc: 101 KM
* Przyspieszenie 0-100 km: 8.6 s
* Prędkość maksymalna: 195 km/h
nawet nieźle to zapitala.
Przepraszam za zamotanie![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
1.3 GTi (G13B)
* Moc: 101 KM
* Przyspieszenie 0-100 km: 8.6 s
* Prędkość maksymalna: 195 km/h
nawet nieźle to zapitala.
Przepraszam za zamotanie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
większość źródeł mówi o 188 kmh. Nie zmienia to faktu że przyspiesza ładnie. Będę się z takim próbował.
–
Dziś taki dziadzio w S-Type 2.7D, mimo najszczerszych chęci nie udało mi się pójść równo z nim (Mazda) może się nie ścigał a może ścigał.
–
Dziś taki dziadzio w S-Type 2.7D, mimo najszczerszych chęci nie udało mi się pójść równo z nim (Mazda) może się nie ścigał a może ścigał.
Stała pod ścianą prężąc kakao
koles mial takiego 1.3 147km na hamowni wyplute, jechal to fajnie ale tylko w zakresie obrotów 6- 10tys
Jak pamietam byl nawet mierzony sprzętem do pomiaru na 400m simoneusa mial niskie 14 z tego co kojarzę
Jak pamietam byl nawet mierzony sprzętem do pomiaru na 400m simoneusa mial niskie 14 z tego co kojarzę
-
Pyton162
zależy od traktowania i dobrania odcięcia. Były przypadki że silnik po grubych modach do 1/4 nie wytrzymywał i się tłoki spotykały z zaworami z racji zapętlenia faz. Ale auto kolegi z forum złośnikowego mające 142 KM jeździ dalej w amatorskich rajdach i ma się dobrze.
Dwa znane problemy tego silnika, niestety dość drogie wynikają z osprzętu: TPS i MAF. No i pod obciążeniem to auto sporo traci wigoru (niski moment).
Dwa znane problemy tego silnika, niestety dość drogie wynikają z osprzętu: TPS i MAF. No i pod obciążeniem to auto sporo traci wigoru (niski moment).
Stała pod ścianą prężąc kakao
moja padaka juz jest doprowadzona do ładu, rozrząd zrobiony , wydech dograny juz do końca – mozna sie ustawiać na kreskach. Nagram jakis nowy filmik z przyspieszenia do 140km.h
-
Pyton162
Brt napisał(a):Adaś, Gibsong,
jak się ustawiacie to ja się dołączam,
szczególnie z Adasiem chciałbym się sprawdzić,
dajcie znać,
my się jakoś mieliśmy ustawić ale jak na razie to tylko z habzimierzem sie udało
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje