Kills on Road & Street

Postprzez ogurrek » 27 sie 2008, 22:14

Właśnie nie wiem czego się spodziewać... Przecie to straszne szlifiery :P
Tam gdzie ja mam odcinke one dopierą mają pełną moc....

Ta zwykła 1.5l 16v się nie liczy ;) Instalka gazowa, drugiej generacji? Nie wiem, chodzi mi o tą co jest zwężka i możliwość wywalenia obudowy filtra przy cofnięciu :P
Of course jechał na benzynce, ale zwężka go załatwiła....
Wg. mnie :) chyba ze się mylę, naprostować mnie


Aaaale prawdziwe VTECi to złooo.... Jedzie normalnie normalnie, przekracza magiczną granice obrotów, nagle ciach i prędkościomierz nie nadąża :P
Jako pasażer CRXa z vtec`iem jechalem, nie wiem czy 1.6 czy 1.8.
Gniotło w fotel jak cholera, diabelstwo <killer>
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez 8dyb8 » 27 sie 2008, 22:21

czy ktos z tych slabszych mazd 1.8/2.0 ktore ostatnio czesto sie tu przewijaja, probowal sie z prelude 2.0 133km, to auto wazy (wedlug motofakty.pl) 1700 kg i mnie objechalo dzis 2x z zatrzymanego :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Gib » 27 sie 2008, 22:25

która generacja? czaje się na tą przedostatniej generacji. 1700 kg chyba masa całkowita.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Marek2Mazda323f » 27 sie 2008, 22:38

preluda IV gen waży ok 1288 kg mi też podoba sie ta przedostatnia generacja ale ta z otwieranymi światłami też jest super taka niska :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez 8dyb8 » 27 sie 2008, 22:47

ta IV gen, najladniejsza imo :) wlasnie dzis ogladalem autko i chyba w piatek je kupie :P
tylko ten bagaznik :D teraz jest tam tuba i zapas (lpg w kole) to zero miejsca :D a u siebie to przeprowadzki moge urzadzac :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Lukasz_zdw » 27 sie 2008, 22:49

8dyb8 napisał(a):prelude 2.0 133km,


Taka Pralka ma 9,2 do setki wiec nie dziwie sie ze Cie pojechał ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez 8dyb8 » 27 sie 2008, 22:51

w katalogu moj tez tyle ma :) performanceprobe.net , ale moj jest juz wiekowy (przebiegowy :D) wiec nie ma fabrycznych osiagow raczej + tamta pralka jest lekko dlubnieta, jakies kolektory wydechowe, filtry costam costam :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Lukasz_zdw » 27 sie 2008, 22:55

Ja kiedys sie ustawialem z takim probe jak twoje tylko ze w gazie bylo i dostal z miejsca do 140 jakies 4 dlugosci wiec nie wiem, ale sądze ze nawet zdrowym Probe nie pojedziesz takiej pralki bo ładnie to cieka. U mnie w mieście cieka taka praleczka tylko nie wiem czy 2.0 czy 2.3 raz sie z nim ciąłem ale mokro bylo to do 100 rowno ale mielilismy caly czas, a teraz nie moge na niego natrafic. ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez check » 28 sie 2008, 12:46

ano Prelude IV generacji najładniejsza :D
8dyb8 napisał(a):wlasnie dzis ogladalem autko i chyba w piatek je kupie

witaj w klubie :P Jaki silnik ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez 8dyb8 » 28 sie 2008, 12:57

no 2.0 :D bo po ogladaniu sie pogonilismy :) ale zrobiony jest dolot, kolektor wydechowy 4-2-1 i dostane kolektor ssacy od 23 (narazie to mi wszystko za duzo nie mowi, ale powoli przyswajam wiedze z forum prelude, tylko ze to ciemna strona a w pracy mi swiatlo po monitorze wali wiec nie mam warunkow :D, ale z tego co slyszalem to sam kolektor ssacy moze podniesc moc na jakeis 150koni)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez pawlak32 » 28 sie 2008, 13:00

No Prelide IV gen ładna ale banan z twarzy natychmiast znika po otworzeniu drzwi :D Deska w tym sprzęcie jest... brakuje mi słów na to brzydactwo :| Gdyby to miało deche z accorda to pewnie bym tym teraz jeździł :) Autko śliczne ale my kierowcy w większości patrzymy na wnetrze i musi to jakoś wyglądać. Brał sie ktoś z celicą okularnikiem 2.0 16V 175 PS ? Wiecie jak to jeździ ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez check » 28 sie 2008, 13:22

8dyb8 napisał(a):ale zrobiony jest dolot, kolektor wydechowy 4-2-1 i dostane kolektor ssacy od 23 (narazie to mi wszystko za duzo nie mowi, ale powoli przyswajam wiedze z forum prelude, tylko ze to ciemna strona a w pracy mi swiatlo po monitorze wali wiec nie mam warunkow

no ja w swojej mam też zmienione m.in kolektor ssący na H23 i wydechowy 4-2-1 , więc jak będziesz zmieniał ssący to wal do mnie wytłumaczę Ci co i jak zrobić żeby było gites ;) A co do zmiany to powiem Ci,że warto bo seryjną 2.0 robię na miękko , ba nawet 2.3 ostatnio pojechałem :) Ale dla mnie to za mało i na następny sezon prawdopodobnie będzie większy zastrzyk mocy :P


pawlak32 napisał(a):No Prelide IV gen ładna ale banan z twarzy natychmiast znika po otworzeniu drzwi zeby Deska w tym sprzęcie jest... brakuje mi słów na to brzydactwo


Deska to jedna z najpiękniejszych rzeczy w tym samochodzie. Generalnie to jest tak,że jedni ją nie nawidzą a inni kochają :) Za nic na świecie bym jej nie zmienił.Poważnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Gib » 28 sie 2008, 13:41

jak duże są szanse że tak stara pralka będzie chciała jeździć prosto? rozumiem że silnik 2.0 16v
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 28 sie 2008, 13:53

No deska jest tak kontrowersyjna że albo sie ją kocha albo nienawidzi, bo obojętnym być nie można :) Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez check » 28 sie 2008, 13:54

Gibsong napisał(a):jak duże są szanse że tak stara pralka będzie chciała jeździć prosto? rozumiem że silnik 2.0 16v

a czemu ma jeździć krzywo ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez pawlak32 » 28 sie 2008, 14:05

Chyba chodzi o to że tymi autami jezdzą tylko młodzi a oni często mają różne przygody :D I Auto klepane i prostowane X razy czasem nie chce jechać prosto :) Ale to bardziej chyba III gen a nie IV.. PS Ceny za V-tec IV gen są chore :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pit » 28 sie 2008, 15:19

OT się wkrada...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez MadziaForever » 28 sie 2008, 16:40

8dyb8 napisał(a):czy ktos z tych slabszych mazd 1.8/2.0 ktore ostatnio czesto sie tu przewijaja, probowal sie z prelude 2.0 133km, to auto wazy (wedlug motofakty.pl) 1700 kg i mnie objechalo dzis 2x z zatrzymanego :)


ja 3 razy próbowałem, 2 razy remis.. raz dostałem 0.5 długości (spaprałem start i tak już dojechałem) ..Fajnie to jeździ ale 150kg cięższe od mojej.
Pewnie tak od 150km/h zaczołbym już odstawać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Bartg » 28 sie 2008, 17:15

Yyy ale co wazy 1700 kg ? Bo na pewno nie Prelude ani Mazda O_o
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez noucamp » 28 sie 2008, 21:36

Bartg napisał(a):Yyy ale co wazy 1700 kg ?

czołg ;]
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje