Kills on Road & Street
tak na powaznie pytam bez zlosliwosci, jak wy to robicie, ze ciagle kogos macie od scigania ? ja to czasami miesiac czekam
( aby przypadkiem ktos chcial. A wy ciagle
a oni wiedza, ze sie scigaja ?
ravo napisał(a):ja to czasami miesiac czekam
Boją sie Ciebie

Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
Nie no soory, jak ktoś mi podjedzie i zacznie świstać BOVem spod machy to wymiękam
Pozatym, godny przeciwnik dla Cię...?
Ja to jeszcze z kolesiami się ustawiam, często kończę pracę o 20 a w domu jestem 1,5h później, i kilka dobrych litrów mniej w baku
Jeszcze muszę się dokładnie z kolegami dogadać, została Nexia, zdaje się ze 1.6, oprócz tego civic V 1.5 vtec-e i laguna 1.6 16v.
Ki grzyb z tym vtec-e? Ekonomiczny fałtek, 90KM, ale jak to jedzie? Bo inny koleś ma zwykłego 1.5 16V i też 90KM, ale to to wogole poracha, niemalże moge co drugi bieg wrzucac a i tak go jadę, żaden wyczyn...
Pozatym, godny przeciwnik dla Cię...?
Ja to jeszcze z kolesiami się ustawiam, często kończę pracę o 20 a w domu jestem 1,5h później, i kilka dobrych litrów mniej w baku
Jeszcze muszę się dokładnie z kolegami dogadać, została Nexia, zdaje się ze 1.6, oprócz tego civic V 1.5 vtec-e i laguna 1.6 16v.
Ki grzyb z tym vtec-e? Ekonomiczny fałtek, 90KM, ale jak to jedzie? Bo inny koleś ma zwykłego 1.5 16V i też 90KM, ale to to wogole poracha, niemalże moge co drugi bieg wrzucac a i tak go jadę, żaden wyczyn...
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
Może być ciężko...
MX-6 http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=29843
VR6 http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=34210
MX-6 http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=29843
VR6 http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=34210
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Ja sobie poradziłem ale ledwo ledwo 9pamiętam że szybko wystartował, musiałem go cały czas gonić ale dognałem na 3 biegu dopiero przy ok 140 km/h więc to już prawie koniec 1/4 mili, więc MX6 może mieć problem, ale zależy od kierownika.
pierwsze co słyszę o vteku -e w civiku V gen, tam takich nie byłoogurrek napisał(a):oprócz tego civic V 1.5 vtec-e
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
poza tym te 1.5 miały 115KM a nie 90KM i były w civiku VI gen!
dokładnie tak
ogurrek napisał(a):Bo inny koleś ma zwykłego 1.5 16V i też 90KM, ale to to wogole poracha, niemalże moge co drugi bieg wrzucac a i tak go jadę, żaden wyczyn...
hmmm taki civik robi poniżej 10sek wiec żebyś go wciągał tak lekko to aż dziwne, pewnie ma zajechany motor totalnie albo nie umie jeździć:]
A ja dzisiaj miałem killa: jadę sobie patrze na światłach do wjazdu na trasę stoi civic coupe Vgen 1.5 101KM stoję za nim on patrzy w lusterko, zielone ruszamy po woli on nagle rura więc ja za nim, wieżdza na trasę i rura na całego, chyba myślał że jadę civikiem IVgen 1.3 albo 1.5 jakich pełno a tu jak tylko zrobiły się 3 pasy to ja rura i objechałem go strasznie i jak go mijałem to zobaczył że to nie civik a crx

Ostatnio edytowano 27 sie 2008, 20:56 przez Marek2Mazda323f, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
ja mam dość często, jak widzę że ktoś rusza z pichem to go gonie, a gotowy do startu jestem prawie zawsze, ale dziś specjalnie sprowokowałem przegazówkami faceta w accordzie poprzedniej generacji, nie wiem co za silnik pewnie 2.0, przez jakiś czas próbował gonić ale chyba odpuścił nie wiem czy to kill. Z ciekawostek Sierka ma seryjny wydech na 2 katach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
ravo napisał(a):tak na powaznie pytam bez zlosliwosci, jak wy to robicie, ze ciagle kogos macie od scigania ? ja to czasami miesiac czekam( aby przypadkiem ktos chcial. A wy ciagle
a oni wiedza, ze sie scigaja ?
od pewnego czasu mam ten sam problem
Pytanie? Honda sie myli czy Wy? Albo juz zdurniałem
Honda Civic V (piątej) generacji, czyli lata 1991-1995.
ple ple ple"Oferta silnikowa w trzydrzwiowej wersji rozpoczynała się od 75 KM a kończyła na 160 KM, w limuzynie od 90 do 160 KM. Z tą generacja zostały zaprezentowane nowe silniki VTEC: SOHC-VTEC i VTEC-E, zapewniają one dobre osiągi oraz niskie zużycie paliwa."ple ple ple
Jechalem z kolesiem, który ma taka w sedanie, 1.5L 16V 90KM.
Robiłem jak chcialem
NIE-jechalem, ale to kwestia czasu, z sedanem, 1.5L 16V VTEC-E.
Nie wiem czy to ma napewno 90KM, moze silnik swapnięty i stare papiery, ale jest jak byk wpisane 90KM.
PS. Trzeba rozróżniać SOHC-VTEC, DOHC-VTEC i VTEC-E

Honda Civic V (piątej) generacji, czyli lata 1991-1995.
ple ple ple"Oferta silnikowa w trzydrzwiowej wersji rozpoczynała się od 75 KM a kończyła na 160 KM, w limuzynie od 90 do 160 KM. Z tą generacja zostały zaprezentowane nowe silniki VTEC: SOHC-VTEC i VTEC-E, zapewniają one dobre osiągi oraz niskie zużycie paliwa."ple ple ple
Jechalem z kolesiem, który ma taka w sedanie, 1.5L 16V 90KM.
Robiłem jak chcialem
NIE-jechalem, ale to kwestia czasu, z sedanem, 1.5L 16V VTEC-E.
Nie wiem czy to ma napewno 90KM, moze silnik swapnięty i stare papiery, ale jest jak byk wpisane 90KM.
PS. Trzeba rozróżniać SOHC-VTEC, DOHC-VTEC i VTEC-E
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
Siedzę trochę w hondach i z tego co pamiętam to w civiku 5gen był silnik 1.3-75KM, 1.5-90 i 101KM, 1.6 vtec sohc 125KM i 1.6 vtec dohc-160KM o vteku-e słyszałem dopiero w VI genie!wiec może ma wbite 1.5 i 90KM a zrobił swapa na 1.5 vtec-e!wystarczy przeczytać oznaczenie na silniku i wszytko jasne
Niektorzy to mają nawet pro-tec
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6091504 -jakiś kosmos
a co do 1.5 vtec-e 90KM to jakiś dziwny ten silnik bo co to za vtec dający taką samą moc jak zwykłe 1.5 16v? niby na allegro są civiki V gen 1.5 vtec-e ale to chyba mega rzadkości muszą być sam już nie wiem

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Niektorzy to mają nawet pro-tec



Ostatnio edytowano 27 sie 2008, 22:01 przez Marek2Mazda323f, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
Wystarczy poryć w necie:
1.5L 16V VTEC-E w piątej generacji miał 90KM
wyglada tak:
http://img166.imageshack.us/my.php?image=starszynw8.jpg
1.5L 16V VTEC-E w szóstej generacji ma 114/115KM (różnie podają)
wygląda tak:
http://img176.imageshack.us/my.php?image=nowszyky0.jpg
1.5L 16V VTEC-E w piątej generacji miał 90KM
wyglada tak:
http://img166.imageshack.us/my.php?image=starszynw8.jpg
1.5L 16V VTEC-E w szóstej generacji ma 114/115KM (różnie podają)
wygląda tak:
http://img176.imageshack.us/my.php?image=nowszyky0.jpg
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
Skoro objechałeś 1.5 90KM to i objedziesz 1.5 vtec-e bo te silniki są strasznie leniwe! zdaj potem relację
oddaję honor o takiej rzadkości nie wiedziałem
a wiecie że w civiku 5gen był też silnik D15B 1.5-130KM to jest power 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje