Podczas postoju w cylindrze zbiera się olej (626 GE FS)
Strona 1 z 1
to na 3 i 4 bardziej cylinder naplywa olej uszczelniacze sa nowe i na bank dobrze wymienione. Przez to silnik po dluzszym postoju kopci i bierze olej co mam robic?????????????????????? POMOŻCIE
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
Prosze, bez zartow, bo z tego co wiem, to problem jest powazny – silnik jest po remoncie, na co poszlo troche pieniazkow. Jesli ktos moze pomoc, niech zabierze glos.
Ja mowie, ze to uszczelka pod glowica, albo uszczelniacze. Pierwsze jakby odpada, bo olej nie miesza sie z ciecza chlodzaca...
Pozdrawiam
Ja mowie, ze to uszczelka pod glowica, albo uszczelniacze. Pierwsze jakby odpada, bo olej nie miesza sie z ciecza chlodzaca...
Pozdrawiam
the right man in the wrong place...
Miałem to samo w 1.6 wpakowałem 2500 zł sprowadzałem uszczelniacze rozbierali silnik 3 razy i nic gładzie ok nowe oryginalne z japonii uszczelniacze a auto coraz to bardziej kopciło wrzeszcie strzał 1 zdechł jeden cylinder później drugi i wy.......... silnik i pojechałem do niemców po drugi Mazda jak się zaczyna pie....ć to najlepiej wymienić
MAM kolejny przykład strzeliło stukało i korba mi bokiem wyszła
( 
- Od: 28 sty 2004, 07:37
- Posty: 50
- Skąd: Kraków
- Auto: MX-3 GSR 2,5 V6
ja tez mam czasem taki problem jak tu napisano...dodatkowo dzieje sie tak jak dlugo hamuje silnikiem (dlugi zjazd z gory) 
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)
ja bym obstawiał uszczelniacze i ewentualnie jakiś nagar w gnieździe zaworowym na cylindrze do którego dostaje się olej. Co do uszczelki to nie zawsze olej musi się mieszać z chłodziwem zależy jak ci uszczelka strzeli...
Szczelność zaworów można łatwo sprawdzić, przy zapiętych zaworach i zdjętej głowicy zalewasz zawór od góry naftą. Jeżeli przepływa na drugą stronę przy zamkniętym zaworze do masz gniazda do szlifowania...
Szczelność zaworów można łatwo sprawdzić, przy zapiętych zaworach i zdjętej głowicy zalewasz zawór od góry naftą. Jeżeli przepływa na drugą stronę przy zamkniętym zaworze do masz gniazda do szlifowania...
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
- Od: 11 lis 2003, 00:01
- Posty: 38
Zapodałem temat znajomym mechanikom, obaj doszli do tych samych wniosków (co ciekawe bo to 2 konkurujące ze sobą warsztaty). Obaj mówią, że to uszczelka. Jeżeli wymieniłeś uszczelniacze, gniazda są po szlifie to innej możliwości nie ma w/g nich nie ma.
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
- Od: 11 lis 2003, 00:01
- Posty: 38
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6