Kills on Road & Street

Postprzez xXx » 21 sie 2008, 17:21

Toyota Yaris 1.0VVTi vs Audi A6 2.5 TDi...

Audi poległo na ciasnych łukach pokonywanych z dużą prędkością...



Yarisem oczywiście jechał mistrz kierownicy, Patryk...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Lukano » 21 sie 2008, 17:31

Na łukach odpadają ciężkie limuzyny z miękkim zawiasem :D
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez brii » 21 sie 2008, 19:09

xXx napisał(a):Toyota Yaris 1.0VVTi vs Audi A6 2.5 TDi...

Audi poległo na ciasnych łukach pokonywanych z dużą prędkością...

Jeśli to było na drodze publicznej to jechałeś chyba na marginesie bezpieczeństwa albo kierowca A6 trochę dawał ciała ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pawlak32 » 21 sie 2008, 22:37

Brii a uważasz ze xXx pojechałby na tor Yarisem 1.0 ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 21 sie 2008, 23:25

tak cięli się na 'ringu, dopiero na długiej prostej A6 odeszło :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 21 sie 2008, 23:54

objechane 3 motocykle, jakies chyba zlomy udajaca cos szybiego – napewno :) ale i tak mile uczucie, brak aut na drogach :((
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 22 sie 2008, 08:41

ravo jaka turbine masz teraz i ile dmuchasz??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez ravo » 22 sie 2008, 08:49

turbina to seria tb2810 a dmucha to sobie ona roznie <diabełek> w piku max jest powyzej 1.5bara ale srednia to 1.3
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 22 sie 2008, 11:24

wole nie myslec co bedzie jak bedziesz mial jedna z tych o ktorych pisales w swoim temacie ...mam nadzieje ze kiedys Cie dogonie ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez ogurrek » 22 sie 2008, 15:05

Gibsong, Lukano:
http://pl.youtube.com/watch?v=Una0IqaGmNs

ps. przepraszam za tragiczną jakość... ale idzie sie domyślić co jest co :)
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Gib » 22 sie 2008, 15:52

to jest 1.8? przyspiesza jak moje 2.0 (to zielone) faktycznie leci 190.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ogurrek » 22 sie 2008, 16:03

tak tak, wlasnie 1840cm3, 66kW*1,36= 90KM :) zdrowizna jak trza :D
chętnie bym sie popróbował z innymi 1.8l GE.
Nie wiem, moze ma to jakies znaczenie ze to sedan? bo z tego co widze to przeważają hatchbag.... (czy jak to sie kurde pisze <killer> )

ps. nie wiem czy nie spapralem startu albo czy nie kręce do złych obrotków...
chyba wyszlo mi najlepiej jak potrafie, w jednej łapie mając telefon a w drugim wajche od biegów :D
odcinke na na lpg i pb mam ~6750 obrotów.
Ale jak na moje, to nie ma sensu kręcic więcej jak 6k rpm
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez ravo » 22 sie 2008, 16:16

italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MadziaForever » 22 sie 2008, 20:50

ogurrek napisał(a):tak tak, wlasnie 1840cm3, 66kW*1,36= 90KM :) zdrowizna jak trza :D
chętnie bym sie popróbował z innymi 1.8l GE.
Nie wiem, moze ma to jakies znaczenie ze to sedan?


Niewiem czy to ma znaczenie.. (posiadacze hachbacków powiedzą że nie.. i w sumie na zdrowy rozum mają racje) jednak nigdy nieskilował mnie żaden z nich a objechałem już 6 różnych 626stek.. też sedanem.
Twój jak na 90KM bardzo ładnie pomyka , zdaje mi się że u mnie góra jest troche [jaka?] tzn od 140 szybciej ciągnie.

Bardzo dobre rozłożenie mocy u ciebie (praktyczne) w normalnym użytkowaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez ogurrek » 22 sie 2008, 20:55

Toteż nie jeden sie ździwił, jak sie próbowaliśmy :D
Miedzy innymi kierownik Rovera 620Si :)
Ale za to jak mnie kiedyś 214Si porobiło <jelen> <jelen>
Martwi mnie mój katalizator.... Tłumik końcowy mam wybebeszony, końcówka to jedna rura rozchodząca sie na dwururke. A dźwięk przyzwoity, żadnego buczenia, strzelania. Jak na moje to przypchany katalizator :(
Więc to jest przyczyną osłabnięcia powyżej 140-150.... bo wtedy opory powietrza już są kosmiczne i liczy sie każdy kunik, a nie zdolność kierownika.
Aaaa, byłbym zapomniał, w standardzie są oponki 185/70, ja mam na przodzie wetknięte 195/65. Przekłamania licznika całe 3% ;)
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Lukano » 22 sie 2008, 20:58

Ładnie śmiga jak na 1,8. Szła jak 2.0 normalnie. sprawdz kiedyś jeszcze z jakimś GPS, wtedy bedzię dokładniej prędkość max. Ale spoko jest. Mój B6 myśle, że by po pupie dostał i musiał bym po coś większego lecieć :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez ogurrek » 22 sie 2008, 21:06

Of course, ciskalem na LPG.... holenderska instalka, pewno dlatego tak dobrze sie uwija :) Nie ma różnicy w osiągach między LPG a pb, jedynie w portfelu ;d

Z maksymalnym maksimum, GPSem i normalną kamerką zrobie jak trza. Tylko nie wiem kiedy ;)
Musze sie kopsnąć na autostrade, najlepiej w porze nocnej, bo dobijające jest jak sobie lecisz 160km/h a tu Ci wyskakuje bus i łyka np. cienkłoczento <killer>
Dawać zdrowe 2.0 w 626 ! :D Bo jedne już pojechalem, ale może padlina.... :/

Lukano:
MX-3 to gokart :) conajmniej łeb w łeb byśmy szli :)
Ale jakbyś stanął sabinką.... yyyy, hmmm, czy ja mam zaciągnięty ręczny i ruszam z dwójki? hahaha
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Pyton162 » 22 sie 2008, 21:38

ogurrek moze chcesz jeszcze raz ode mnie dostac baty jak na ponizyszm filmie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=I7BW_2TQCLU
Pyton162
 

Postprzez ogurrek » 22 sie 2008, 21:52

Spoko, nareperuj swoją włoską padlinke :D
I możemy znowu spróbować :) ale nie wiem czemu, nie wspomnialeś ze w szprotawie udało mi sie Ciebie raz objechać, a przy nastepnej próbie niewiele w tyle zostawalem ;)
Pozatym, od tamtego czasu udało mi sie autko odmulić, bo poprzedni kierownik nie jechał wiecej jak 140km/h, a na obrotku nie zdarzylo mu sie mieć więcej niż 4k rpm <jelen>

PS. Filmik który wrzuciles, to naprawde żenua ;P Bo prawko mialem miesiąc i moich zdolności nie trzeba tlumaczyć :) bliskie zeru :D
PPS. Jednak zostajesz przy tym wozidle? Przecież miałeś zmieniać na 323Fke....
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez zaciek » 23 sie 2008, 08:48

Wczoraj zatrzymał się obok mnie nowy VW Transporter, nie miałem w planie się ścigać, bo nie sądziłem że taki busik coś może no i miałem 2 pasażerów. Przy starcie widze jak Transporter wystrzelił, ja wtedy depnąłem i do końca 1. Później wysoko 2. Wrzucając 3 już był za mną.. Odjechałem mu na dwie długości. Do 140 trzymał się mnie równo, później ja odpuściłem. Kill is Kill ;) Na klapie miał czerwone DI czyli 130KM, byłem zaskoczony że tak ładnie taki busik idzie.
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje