Kills on Road & Street
xXx napisał(a):Toyota Yaris 1.0VVTi vs Audi A6 2.5 TDi...
Audi poległo na ciasnych łukach pokonywanych z dużą prędkością...
Jeśli to było na drodze publicznej to jechałeś chyba na marginesie bezpieczeństwa albo kierowca A6 trochę dawał ciała
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Gibsong, Lukano:
http://pl.youtube.com/watch?v=Una0IqaGmNs
ps. przepraszam za tragiczną jakość... ale idzie sie domyślić co jest co
http://pl.youtube.com/watch?v=Una0IqaGmNs
ps. przepraszam za tragiczną jakość... ale idzie sie domyślić co jest co
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
tak tak, wlasnie 1840cm3, 66kW*1,36= 90KM
zdrowizna jak trza
chętnie bym sie popróbował z innymi 1.8l GE.
Nie wiem, moze ma to jakies znaczenie ze to sedan? bo z tego co widze to przeważają hatchbag.... (czy jak to sie kurde pisze
)
ps. nie wiem czy nie spapralem startu albo czy nie kręce do złych obrotków...
chyba wyszlo mi najlepiej jak potrafie, w jednej łapie mając telefon a w drugim wajche od biegów
odcinke na na lpg i pb mam ~6750 obrotów.
Ale jak na moje, to nie ma sensu kręcic więcej jak 6k rpm
chętnie bym sie popróbował z innymi 1.8l GE.
Nie wiem, moze ma to jakies znaczenie ze to sedan? bo z tego co widze to przeważają hatchbag.... (czy jak to sie kurde pisze

ps. nie wiem czy nie spapralem startu albo czy nie kręce do złych obrotków...
chyba wyszlo mi najlepiej jak potrafie, w jednej łapie mając telefon a w drugim wajche od biegów
odcinke na na lpg i pb mam ~6750 obrotów.
Ale jak na moje, to nie ma sensu kręcic więcej jak 6k rpm
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
ogurrek napisał(a):tak tak, wlasnie 1840cm3, 66kW*1,36= 90KMzdrowizna jak trza
![]()
chętnie bym sie popróbował z innymi 1.8l GE.
Nie wiem, moze ma to jakies znaczenie ze to sedan?
Niewiem czy to ma znaczenie.. (posiadacze hachbacków powiedzą że nie.. i w sumie na zdrowy rozum mają racje) jednak nigdy nieskilował mnie żaden z nich a objechałem już 6 różnych 626stek.. też sedanem.
Twój jak na 90KM bardzo ładnie pomyka , zdaje mi się że u mnie góra jest troche [jaka?] tzn od 140 szybciej ciągnie.
Bardzo dobre rozłożenie mocy u ciebie (praktyczne) w normalnym użytkowaniu.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Toteż nie jeden sie ździwił, jak sie próbowaliśmy
Miedzy innymi kierownik Rovera 620Si
Ale za to jak mnie kiedyś 214Si porobiło
Martwi mnie mój katalizator.... Tłumik końcowy mam wybebeszony, końcówka to jedna rura rozchodząca sie na dwururke. A dźwięk przyzwoity, żadnego buczenia, strzelania. Jak na moje to przypchany katalizator
Więc to jest przyczyną osłabnięcia powyżej 140-150.... bo wtedy opory powietrza już są kosmiczne i liczy sie każdy kunik, a nie zdolność kierownika.
Aaaa, byłbym zapomniał, w standardzie są oponki 185/70, ja mam na przodzie wetknięte 195/65. Przekłamania licznika całe 3%
Miedzy innymi kierownik Rovera 620Si
Ale za to jak mnie kiedyś 214Si porobiło


Martwi mnie mój katalizator.... Tłumik końcowy mam wybebeszony, końcówka to jedna rura rozchodząca sie na dwururke. A dźwięk przyzwoity, żadnego buczenia, strzelania. Jak na moje to przypchany katalizator
Więc to jest przyczyną osłabnięcia powyżej 140-150.... bo wtedy opory powietrza już są kosmiczne i liczy sie każdy kunik, a nie zdolność kierownika.
Aaaa, byłbym zapomniał, w standardzie są oponki 185/70, ja mam na przodzie wetknięte 195/65. Przekłamania licznika całe 3%
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
Ładnie śmiga jak na 1,8. Szła jak 2.0 normalnie. sprawdz kiedyś jeszcze z jakimś GPS, wtedy bedzię dokładniej prędkość max. Ale spoko jest. Mój B6 myśle, że by po pupie dostał i musiał bym po coś większego lecieć 
Of course, ciskalem na LPG.... holenderska instalka, pewno dlatego tak dobrze sie uwija
Nie ma różnicy w osiągach między LPG a pb, jedynie w portfelu ;d
Z maksymalnym maksimum, GPSem i normalną kamerką zrobie jak trza. Tylko nie wiem kiedy
Musze sie kopsnąć na autostrade, najlepiej w porze nocnej, bo dobijające jest jak sobie lecisz 160km/h a tu Ci wyskakuje bus i łyka np. cienkłoczento
Dawać zdrowe 2.0 w 626 !
Bo jedne już pojechalem, ale może padlina.... :/
Lukano:
MX-3 to gokart
conajmniej łeb w łeb byśmy szli
Ale jakbyś stanął sabinką.... yyyy, hmmm, czy ja mam zaciągnięty ręczny i ruszam z dwójki?
Z maksymalnym maksimum, GPSem i normalną kamerką zrobie jak trza. Tylko nie wiem kiedy
Musze sie kopsnąć na autostrade, najlepiej w porze nocnej, bo dobijające jest jak sobie lecisz 160km/h a tu Ci wyskakuje bus i łyka np. cienkłoczento

Dawać zdrowe 2.0 w 626 !
Lukano:
MX-3 to gokart
Ale jakbyś stanął sabinką.... yyyy, hmmm, czy ja mam zaciągnięty ręczny i ruszam z dwójki?

- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
ogurrek moze chcesz jeszcze raz ode mnie dostac baty jak na ponizyszm filmie
http://pl.youtube.com/watch?v=I7BW_2TQCLU
http://pl.youtube.com/watch?v=I7BW_2TQCLU
-
Pyton162
Spoko, nareperuj swoją włoską padlinke
I możemy znowu spróbować
ale nie wiem czemu, nie wspomnialeś ze w szprotawie udało mi sie Ciebie raz objechać, a przy nastepnej próbie niewiele w tyle zostawalem
Pozatym, od tamtego czasu udało mi sie autko odmulić, bo poprzedni kierownik nie jechał wiecej jak 140km/h, a na obrotku nie zdarzylo mu sie mieć więcej niż 4k rpm
PS. Filmik który wrzuciles, to naprawde żenua
Bo prawko mialem miesiąc i moich zdolności nie trzeba tlumaczyć
bliskie zeru
PPS. Jednak zostajesz przy tym wozidle? Przecież miałeś zmieniać na 323Fke....
I możemy znowu spróbować
Pozatym, od tamtego czasu udało mi sie autko odmulić, bo poprzedni kierownik nie jechał wiecej jak 140km/h, a na obrotku nie zdarzylo mu sie mieć więcej niż 4k rpm

PS. Filmik który wrzuciles, to naprawde żenua
PPS. Jednak zostajesz przy tym wozidle? Przecież miałeś zmieniać na 323Fke....
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
Wczoraj zatrzymał się obok mnie nowy VW Transporter, nie miałem w planie się ścigać, bo nie sądziłem że taki busik coś może no i miałem 2 pasażerów. Przy starcie widze jak Transporter wystrzelił, ja wtedy depnąłem i do końca 1. Później wysoko 2. Wrzucając 3 już był za mną.. Odjechałem mu na dwie długości. Do 140 trzymał się mnie równo, później ja odpuściłem. Kill is Kill
Na klapie miał czerwone DI czyli 130KM, byłem zaskoczony że tak ładnie taki busik idzie.
- Od: 13 cze 2008, 13:43
- Posty: 449
- Skąd: Szczecin
- Auto: MX-5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje