Jak zabezpieczyć antykorozyjnie tylny błotnik? 323f
Strona 1 z 1
Mam mały problem z tylnymi nadkolami, rdza, własnie zamierzam się za nie zabrać, przy okazji chciałbym wprowdzić jakiś środek zabezpieczajacy w tylne błotniki. Którędy sie to wprowdza i ewentualnie co doradzacie. Mazda 323 bj 2003 i juz pęcherze na tylnych nadkolach, a może ktos ma przepis na to też???
pozdrawiam wszystkich
- Od: 20 maja 2008, 06:14
- Posty: 25
- Skąd: końskie
- Auto: 323 ditd 2003
byłem właśnie u lakiernika bo chciałem kupić odpowiednie materiały do pozbycia się tego, zresztą całą technologię ściągnąłem chyba z tego forum ale okazało się że koszt zakupu będzie duży a 3/4 zakupionych komponentów nie zużyję, dlatego zrobi mi to fachowiec, mówił w jaki sposób planuje to zrobić ale jutro postaram się wszystko opisać, główny problem jest taki że blacha jest tam zgrzewana, podwójna i woda wchodzi do środka i dlatego takie cuda się dzieją, dlatego trzeba tam oczywiście oczyścić, wysuszyć i w jakis sposób nabić czegoś co zabezpieczy itd
pozdrawiam
też juz myślę o 6 w dieselku
pozdrawiam
też juz myślę o 6 w dieselku
pozdrawiam wszystkich
- Od: 20 maja 2008, 06:14
- Posty: 25
- Skąd: końskie
- Auto: 323 ditd 2003
powiem tak, po pierwsze blacha to wiadomo, reperaturkę wstawić trzeba. chociażby RaKo (ja od nich brałem) ma dużą ofertę.
Po drugie błotniki z jakiegoś tworzywa się przydadzą. w 626 już ładnych kilka lat po wstawieniu reperaturek funkcjonują i nie ma śladu rdzy. polecam.
Po drugie błotniki z jakiegoś tworzywa się przydadzą. w 626 już ładnych kilka lat po wstawieniu reperaturek funkcjonują i nie ma śladu rdzy. polecam.
Czy ktoś próbował dopasować jakieś plastikowe nadkola do 323F na tył żeby woda nie dostawała się tam gdzie nie trzeba i żeby ruda więcej nie buszowała/ zadomowiła po naprawie tych miejsc
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
tam jest zgrzewana ta krawędź błotnika która jest prostopadła do koła, podwójna blacha i tam dostaje się wilgoć i stamtąd od środka zgrzewu atakuje, błotnik wyżej od węwnętrznej strony, powyżej zgrzewań wygląda jak nówka, mój blacharz robi to bardzo dokładnie, na razie oczyścił i pokrył jakimś gruntem reaktywnym czy czymś takim, jutro pójdzie podkład bez szpachli i malowanko, zobaczymy ile to wytrzyma on daje gwarancje na rok ale mówi, że na koniec zakleji ten styk podwójnej blacchy klejem chyba szklarskim, żeby całkowicie zabezpieczyć przed wilgocią, ma zrobic tak jakby dlea siebie robił, zobaczymy co sie będzie działo dalej, swoją drogą to przykre, że cały lakier wygląda jak nówka a ta częśc jest tak niedopracowana(2003r)
pozdrawiam wszystkich
- Od: 20 maja 2008, 06:14
- Posty: 25
- Skąd: końskie
- Auto: 323 ditd 2003
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości