Kills on Road & Street
Dzisiaj planowana ustawka z Fordem Probe 2.2 turbo (F2T). Niestety kawałek drogi na jakim sie ustawilismy okazał sie tak długi ze brakło mi biegów. Start z miejsca, na jedynce wyszedłem o pol dlugosci na dwojce o całe auto, tak ze moglem przed niego zjechac na 3 biegu juz rowno i od predkosci okolo 140km/h zaczął mnie doganiac a ze prostej było chyba ze 2 km to na koncu byl jakies 2 dlugosci przede mną
Szczerze powiedziawszy i tak jestem pod wrazeniem bo z tego co tu czytalem takie probe pojeżdża nawet KL'kę. A ja dostalem tylko 2 dlugosci do niemal max mojej predkosci. Probe niedawno sciągniete z niemiec jeszcze na czerwonych blachach zero dymku tylko swist suszarki
. Nieco przygnebiony choc i tak dumny z mojej madzi ze mimo braku suszarki i niemal z połową momentu obrotowego jaki ma takie probe tak dzielnie walczyła.Wracajac do domu natrafiłem na dwoch łebków czarnym CRX Del Sol 1.6 Vtec 125KM. Ruszyłem za nimi po malu lewaruje na 2 i jade za nimi na dwojce ok 4 tyś obrotow na blacie i nagle widze ze dali do pieca, to czym predzej moj pedał gazu oparł się o dywanik i zaczynam po malu ich doganiac po niedlugim czasie przyszedl czas na 3 bieg i czas zmienic pas co by im w bagaznik nie wjechac pokazalem tylko ze bez problemu ich robie zwolniłem na wysokosci ich tylnego koła bo zblizał sie zakret a nie widzialem co sie za nim kryje. Chlopaki zjechali na bok i wymienilismy kilka zdan na temat naszych maszyn. Wtedy dowiedzialem sie ze mają 125 km. Znowu bylem zadowolony ze zrobilem taka honde bez wiekszych problemow ( dodam ze honda tez na niemieckich blachach jeszcze
) Dzisiejszy dzien mimo przegranej z Probasem mozna zaliczyc do udanego. Madzia jutro dostanie nowy olej i dam jej pic bo spisała sie na medal 

-
Lukasz_zdw
"wszystko co dobre już dawno z niemiec przyjechało a teraz widać same trupy
gratki.
Ja jeszcze wieczorem się załapałem na dwa wyścigi z Jeepem GC w najnowszej budzie, nie wiem jaki silnik, szliśmy równo, zdaje się że prowadziła pani
Ja jeszcze wieczorem się załapałem na dwa wyścigi z Jeepem GC w najnowszej budzie, nie wiem jaki silnik, szliśmy równo, zdaje się że prowadziła pani
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dokładnie tak jak lukasz_zdw mówi. Ja też brałem sie wtedy z tym probe. Ale dostał jakies 2 długości. Scigalismy sie od 0 do jakiś 180 km/h. Na jedynce mi minimalnie wszedł ale nie wiele mu to pomogło. Także nie takie F2T straszne jak niektórym sie wydaje. I nie róbcie z tego silnika ósmego cudu świata, bo moc to te silniki miały ale dobre 15 lat temu.
Teraz możecie sobie pisać że kierownik go nie ograniał, albo ze auto to trup, ja mam to w d...e. Mówił że tak idzie ze łba od zagłówka oderwać nie idzie, a znajomy który z nim jechał powiedział ze na dwójce 140 jechali
Więc go sprałem i tyle
Jeszcze coś szczekał ze kiedyś mnie objedzie ale nie słuchałem go
Pozdrawiam
Teraz możecie sobie pisać że kierownik go nie ograniał, albo ze auto to trup, ja mam to w d...e. Mówił że tak idzie ze łba od zagłówka oderwać nie idzie, a znajomy który z nim jechał powiedział ze na dwójce 140 jechali

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
a znajomy który z nim jechał powiedział ze na dwójce 140 jechali
haha, no to sam sobie odpowiedziales na pytanie z jakim kierownikiem miales do czynienia, tam max moc jest przy 4300 a moment przy 3500, wiec jak ktos kreci powyzej 5000 to jest dupa..... 3jke sie pewnie wrzuca przy 80 km/h
widocznie sie sciagales z kims co za duzo honda sie najezdzil
ja dzis jade ogladac jednego probka ze zwezka
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
no F2T ma więcej potencjału od K8 bo później go dogoniło i wygrało, ale z moim KF-em już sobie nie poradził. Licze sie z tym że jak troche ogarnie auto to BA GT nie da mu rady. Co suszarka to suszarka i tutaj nie nawet V6 nie pomoże. Fakt niezaprzeczalny i nawet nie dyskutujmy na ten temat
A co do tych 140 na 2 to raczej z głową coś ma ten pasażer który to opowiadał. No chyba ze F2T kręci sie to co najmiej 13 tys obrotów no to wtedy moze na 2 te 140 mieć
A zapomniałem dodać twierdził ze ma 190 koni 
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
miałem na mysli potencjał jeśli chodzi o modyfikacje. zbyt wiele się ukręcić w V6 NA mazdy nieda bez wymiany silnika albo uturbiania za 10 tysi. Na temat prostych modyfikacji F2T było parę stron temu.
mam takie pytanko na początku lat 90tych były silniki 2.2 12v o mocy 128 KM w 929 czy ten silnik się nazywa również F2?
mam takie pytanko na początku lat 90tych były silniki 2.2 12v o mocy 128 KM w 929 czy ten silnik się nazywa również F2?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):mam takie pytanko na początku lat 90tych były silniki 2.2 12v o mocy 128 KM w 929 czy ten silnik się nazywa również F2?
do było coś w stylu F2 ZE

pawlak32 napisał(a):no F2T ma więcej potencjału od K8
no cóż fajnie że ci się udało, bo na 1/4 go objechałeś\
ale nigdy u nas na zlotach nie dogonił mnie żaden KF ani K8 (mówię o moim silniku zanim go wykręciłem czyli na serii) to że auto nie dymi nie znaczy że jest w idealnym stanie
acha i pamiętajcie złotą zasadę

właśnie sobie badam rynek wzdłużnych czwórek z opcją doładowania. Najlepiej oczywiście nissan C18 i SR20 ale takie wzdlużne F2ZE z kolektorem wydechowym od F2T jest to jakaś opcja.
co do killa to oczywiście dla wszystkich jasne jest że jedzie zestaw, auto+kierowca, jeśli się przechwala że co to nie on, a nie umie startować i zmieniać biegów to potencjalnie wolniejszym autem można objechać, jest to jego problem, a nie objeżdżającego.
co do killa to oczywiście dla wszystkich jasne jest że jedzie zestaw, auto+kierowca, jeśli się przechwala że co to nie on, a nie umie startować i zmieniać biegów to potencjalnie wolniejszym autem można objechać, jest to jego problem, a nie objeżdżającego.
Stała pod ścianą prężąc kakao
pawlak32 napisał(a):A zapomniałem dodać twierdził ze ma 190 koni
ooo to cienias jakiś



No na 1/4 udalo mi się go zrobic ale potem mnie objechal, niewiele bo mijał mnie bardzo powoli tylko ze na odcinku 2 km to odległosc wyszła wlasnie jakies 2 dlugosci. Bardzo mozliwe i raczej napewno kierownik był do bani ale i tak swoje pomyslał bo przekonany jestz e ma 190 KM i ledwie poradził sobie z K8 a na 1/4 nie dał rady
. Wyglad jego twarzy po wyscigu byl bezcenny
. Jest jeszcze inny delikwent tez takim probe ktory twierdzi ze ma 280 KM
musze jeszcze z tym sie ustawic i pokazac mu ze jednak tyle nie ma. Niektorzy ludzie mnie rozbawiają i najgorsze jest to ze nie wytlumaczysz takiemu ze ma zwykła serie on twierdzi ze 280 km
.




-
Lukasz_zdw
Wiesz to są młode, szczeniaki pokupili sobie auta, sprzedawca im naopowiadal jaka to moc nie jest i uwierzyli. Troche bajkopisarzy jest nie ma co dlatego jak slysze takie gadanie to od razu mnie krew zalewa i konczy sie to ustawką.
Teraz bedzie pewnie całe miasto wiedzialo ze objechał mazdowskie V6 ale ja jesczze z nim nie skonczylem bo na 1/4 czy od swiateł do swiateł nie ma poki co zadnego polotu. a jak zacznie mnie dohcodzic to odpuszcze bo nie ma sensu dalej bo i tak go zrobilem 

-
Lukasz_zdw
dzisiaj jak jechałem do pracy – rolling start z glofem 2 – przegapiłem trochę start ale i tak pojechałem kolesia 
-
Bio
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje