Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 19 sie 2008, 20:38

megane 1.6 16v ale co to za przeciwnik...mimo to chciał się ścigać a ja też nie odmawiam. Sierrą.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 19 sie 2008, 21:39

Gibsong napisał(a):ravo jaka jest aktualna specyfikacja twojego fiaciora że tak zapindala?

nikt tego nie wie :) ale lubie wymieniac rozne wezyki hehehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Lukasz_zdw » 19 sie 2008, 23:29

Dzisiaj planowana ustawka z Fordem Probe 2.2 turbo (F2T). Niestety kawałek drogi na jakim sie ustawilismy okazał sie tak długi ze brakło mi biegów. Start z miejsca, na jedynce wyszedłem o pol dlugosci na dwojce o całe auto, tak ze moglem przed niego zjechac na 3 biegu juz rowno i od predkosci okolo 140km/h zaczął mnie doganiac a ze prostej było chyba ze 2 km to na koncu byl jakies 2 dlugosci przede mną :| Szczerze powiedziawszy i tak jestem pod wrazeniem bo z tego co tu czytalem takie probe pojeżdża nawet KL'kę. A ja dostalem tylko 2 dlugosci do niemal max mojej predkosci. Probe niedawno sciągniete z niemiec jeszcze na czerwonych blachach zero dymku tylko swist suszarki <ganja> . Nieco przygnebiony choc i tak dumny z mojej madzi ze mimo braku suszarki i niemal z połową momentu obrotowego jaki ma takie probe tak dzielnie walczyła.Wracajac do domu natrafiłem na dwoch łebków czarnym CRX Del Sol 1.6 Vtec 125KM. Ruszyłem za nimi po malu lewaruje na 2 i jade za nimi na dwojce ok 4 tyś obrotow na blacie i nagle widze ze dali do pieca, to czym predzej moj pedał gazu oparł się o dywanik i zaczynam po malu ich doganiac po niedlugim czasie przyszedl czas na 3 bieg i czas zmienic pas co by im w bagaznik nie wjechac pokazalem tylko ze bez problemu ich robie zwolniłem na wysokosci ich tylnego koła bo zblizał sie zakret a nie widzialem co sie za nim kryje. Chlopaki zjechali na bok i wymienilismy kilka zdan na temat naszych maszyn. Wtedy dowiedzialem sie ze mają 125 km. Znowu bylem zadowolony ze zrobilem taka honde bez wiekszych problemow ( dodam ze honda tez na niemieckich blachach jeszcze :) ) Dzisiejszy dzien mimo przegranej z Probasem mozna zaliczyc do udanego. Madzia jutro dostanie nowy olej i dam jej pic bo spisała sie na medal ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 19 sie 2008, 23:33

"wszystko co dobre już dawno z niemiec przyjechało a teraz widać same trupy ;) gratki.
Ja jeszcze wieczorem się załapałem na dwa wyścigi z Jeepem GC w najnowszej budzie, nie wiem jaki silnik, szliśmy równo, zdaje się że prowadziła pani :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 20 sie 2008, 10:37

Dokładnie tak jak lukasz_zdw mówi. Ja też brałem sie wtedy z tym probe. Ale dostał jakies 2 długości. Scigalismy sie od 0 do jakiś 180 km/h. Na jedynce mi minimalnie wszedł ale nie wiele mu to pomogło. Także nie takie F2T straszne jak niektórym sie wydaje. I nie róbcie z tego silnika ósmego cudu świata, bo moc to te silniki miały ale dobre 15 lat temu.

Teraz możecie sobie pisać że kierownik go nie ograniał, albo ze auto to trup, ja mam to w d...e. Mówił że tak idzie ze łba od zagłówka oderwać nie idzie, a znajomy który z nim jechał powiedział ze na dwójce 140 jechali hahaha Więc go sprałem i tyle :D Jeszcze coś szczekał ze kiedyś mnie objedzie ale nie słuchałem go :] Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pyton162 » 20 sie 2008, 11:42

no i pieknie
Pyton162
 

Postprzez Gib » 20 sie 2008, 13:09

nie da się jednak ukryć że F2T ma więcej potencjału niż K8, może tak być że niedługo polegniesz.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 20 sie 2008, 13:36

a znajomy który z nim jechał powiedział ze na dwójce 140 jechali

haha, no to sam sobie odpowiedziales na pytanie z jakim kierownikiem miales do czynienia, tam max moc jest przy 4300 a moment przy 3500, wiec jak ktos kreci powyzej 5000 to jest dupa..... 3jke sie pewnie wrzuca przy 80 km/h
widocznie sie sciagales z kims co za duzo honda sie najezdzil :D
ja dzis jade ogladac jednego probka ze zwezka :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez pawlak32 » 20 sie 2008, 14:40

no F2T ma więcej potencjału od K8 bo później go dogoniło i wygrało, ale z moim KF-em już sobie nie poradził. Licze sie z tym że jak troche ogarnie auto to BA GT nie da mu rady. Co suszarka to suszarka i tutaj nie nawet V6 nie pomoże. Fakt niezaprzeczalny i nawet nie dyskutujmy na ten temat :) A co do tych 140 na 2 to raczej z głową coś ma ten pasażer który to opowiadał. No chyba ze F2T kręci sie to co najmiej 13 tys obrotów no to wtedy moze na 2 te 140 mieć :) A zapomniałem dodać twierdził ze ma 190 koni :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 20 sie 2008, 17:30

miałem na mysli potencjał jeśli chodzi o modyfikacje. zbyt wiele się ukręcić w V6 NA mazdy nieda bez wymiany silnika albo uturbiania za 10 tysi. Na temat prostych modyfikacji F2T było parę stron temu.
mam takie pytanko na początku lat 90tych były silniki 2.2 12v o mocy 128 KM w 929 czy ten silnik się nazywa również F2?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 20 sie 2008, 19:33

hmmm wydaje mi sie ze ten silnik byl montowany do 90 roku i faktycznie nazywal sie F2 i mial 127 koni, po 90roku juz byly tylko dostepne mazdy 929 z 2.5 v6 i 3.0 v6, mniejszych chyba nie bylo :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Waluś » 20 sie 2008, 20:07

Gibsong napisał(a):mam takie pytanko na początku lat 90tych były silniki 2.2 12v o mocy 128 KM w 929 czy ten silnik się nazywa również F2?

do było coś w stylu F2 ZE <lol> ale coś takiego istniało w mazdach 929 ale one były RWD a silnik miał inną przepustnicę i cały dolot.

pawlak32 napisał(a):no F2T ma więcej potencjału od K8

no cóż fajnie że ci się udało, bo na 1/4 go objechałeś\
ale nigdy u nas na zlotach nie dogonił mnie żaden KF ani K8 (mówię o moim silniku zanim go wykręciłem czyli na serii) to że auto nie dymi nie znaczy że jest w idealnym stanie :P a tam najwyraźniej brakowało nie tylko auta ale i kierowcy. Daj mu czas niech chłopak nauczy się korzystać z potencjału fury i spróbuj jeszcze ras. będziecie mieli porównanie :D:D

acha i pamiętajcie złotą zasadę <lol> każda wolnossąca o mocy zbliżonej do turbo wystartuje zawsze szybciej od turbiniarza, bo wolnossąca ma potęcjał zaczynający się od dołu a turbina zaczyna pompować zwykle w okolicy 3,5 tys rpm a przed tym zakresem pracuje jak zwykły wolnossący (w wypadku F2T to tak jak byś zaczynał się ścigać ze zwykłym F2 115 km a nawet mniej bo silnik ma inne stopień sprężania) nawet teraz przy większym ciśnieniu K8 startuje pierwszy ale jak zapnę drugi bieg to już jest po zawodach :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gib » 20 sie 2008, 21:14

właśnie sobie badam rynek wzdłużnych czwórek z opcją doładowania. Najlepiej oczywiście nissan C18 i SR20 ale takie wzdlużne F2ZE z kolektorem wydechowym od F2T jest to jakaś opcja.

co do killa to oczywiście dla wszystkich jasne jest że jedzie zestaw, auto+kierowca, jeśli się przechwala że co to nie on, a nie umie startować i zmieniać biegów to potencjalnie wolniejszym autem można objechać, jest to jego problem, a nie objeżdżającego.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Waluś » 20 sie 2008, 21:47

pawlak32 napisał(a):A zapomniałem dodać twierdził ze ma 190 koni

ooo to cienias jakiś <lol> mój poprzednik na allegro jak zaczynał było 240 HP potem moc spadła do 200 i tak juz zostało hahaha jak mi powiedział in live że jest 200 kucy to parsknąłem śmiechem, ale typ był twardy i dalej sie upierał, że niby turbo jest inne hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Lukasz_zdw » 20 sie 2008, 22:24

No na 1/4 udalo mi się go zrobic ale potem mnie objechal, niewiele bo mijał mnie bardzo powoli tylko ze na odcinku 2 km to odległosc wyszła wlasnie jakies 2 dlugosci. Bardzo mozliwe i raczej napewno kierownik był do bani ale i tak swoje pomyslał bo przekonany jestz e ma 190 KM i ledwie poradził sobie z K8 a na 1/4 nie dał rady hahaha . Wyglad jego twarzy po wyscigu byl bezcenny <lol> . Jest jeszcze inny delikwent tez takim probe ktory twierdzi ze ma 280 KM <lol> musze jeszcze z tym sie ustawic i pokazac mu ze jednak tyle nie ma. Niektorzy ludzie mnie rozbawiają i najgorsze jest to ze nie wytlumaczysz takiemu ze ma zwykła serie on twierdzi ze 280 km <glupek2> .
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 20 sie 2008, 22:42

może 280 km na zbiorniku?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 20 sie 2008, 22:44

Gibsong napisał(a):może 280 km na zbiorniku?


W to jestem w stanie uwierzyć <lol>
Lukasz_zdw
 

Postprzez 8dyb8 » 20 sie 2008, 22:48

moze mu sie z momentem pomylilo :D fajnych scigantow masz tam u siebie w okolicach, skoro nawet nie wiedza czym jezdza :D wez ich zapros na fordprobe.pl niech napisza recepte na 280 koni to zostana tam guru! :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Lukasz_zdw » 20 sie 2008, 22:56

Wiesz to są młode, szczeniaki pokupili sobie auta, sprzedawca im naopowiadal jaka to moc nie jest i uwierzyli. Troche bajkopisarzy jest nie ma co dlatego jak slysze takie gadanie to od razu mnie krew zalewa i konczy sie to ustawką. <lol> Teraz bedzie pewnie całe miasto wiedzialo ze objechał mazdowskie V6 ale ja jesczze z nim nie skonczylem bo na 1/4 czy od swiateł do swiateł nie ma poki co zadnego polotu. a jak zacznie mnie dohcodzic to odpuszcze bo nie ma sensu dalej bo i tak go zrobilem ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez Bio » 21 sie 2008, 08:16

dzisiaj jak jechałem do pracy – rolling start z glofem 2 – przegapiłem trochę start ale i tak pojechałem kolesia :P
Bio
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje