Kills on Road & Street

Postprzez 8dyb8 » 17 sie 2008, 17:40

1363.5 kg

w kazdym badz razie to fajne autko :D i bardzo bardzo niewielkim kosztem, podnoszac cisnienie doladowania + pare tweakow mozna zrobic fajnego killera :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Gib » 17 sie 2008, 17:42

tylko ma maluńką turbinę, podobno bez wielkiego potencjału. to by tłumaczyło dlaczego moc przy 4500 obr.
A przyspiesza wszystko, łącznik, trakcja, moment, moc, powerband, przełożenia skrzyni, lekki zamach, ciekawe że swoim 100 Nm swiftem objeżdżałem 202 Nm golfy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez KANAL » 17 sie 2008, 17:48

Mazde znam takze moze byc ciekawie... do sety kreci czasy zawsze w okolicach 8sek. Piotrek, daj mi znac jak bedziecie sie ustawiac.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6

Postprzez pawlak32 » 17 sie 2008, 18:00

Spoko, bedziemy zdzwonić po Ciebie KANAL :) Probe 2.2 turbo ma katalogowo 8.6 do setki wiec jedynka i dwójka raczej nie ucieknie.. Potem jak na trójce zacznie suszyć to bedzie ciekawie :D Wtedy moge faktycznie baty dostać... Sprawdze to wam powiem czy KF robi F2T czy nie :)

A i w kolejce czeka też Pralka V gen 2.0 16V :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Quaki » 17 sie 2008, 18:17

czemu probe ma tylko 147 moze dlatego ze seryjne doladowanie to 0,5 bara praktycznie za 15zl mozna podniesc to doladowanie do 0,8 (przy tej wartosci jest boost cut) jesli ktos wie jak to za kwote 150zl mozna podniesc cisnienie doladaowania do 1-1,1 bara uzyskujac okolice 170-190kM (i okolo 300-320Nm) przy tych wartosciach seryjny zdrowy KL dostaje po glowie ze startu zatrzymanego jakies 2-3 dlugosci do 2 biegu (oczywiscie modyfikacje mozna przeprowadzic tak ze nikt nie bedzie mial o tym pojecia nawet spogladanie pod maske nic nie da )
Pozdrawiam
ps. seryjne probe I z silnikiem F2T (czyli 2.2 turbo) i seryjne probe 2,5 v6 KL ida praktycznie leb w leb ( i w zaleznosci od stanu technicznego kierownika itp wygrwa jeden lub drugi)
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Gib » 17 sie 2008, 19:28

a ja nie próżnowałem, podczas treningu panowania nad uślizgami, ścignąłem się z Clio 2.0 16V, no cóż, dostałem baty i tyle, nie wiem 3 długosci?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 17 sie 2008, 19:51

pawlak32 napisał(a):Spoko, bedziemy zdzwonić po Ciebie KANAL :) Probe 2.2 turbo ma katalogowo 8.6 do setki

7.5 :) niewiem skad ten katalog wziales :D
ogolnie z praktyki i ze zlotow wynika ze 2.2gt naogol objezdza probe 2.5 v6, wiec jak tam mazda 2.0 v6 trzyma sie KL'ki to masz szanse powalczyc :P

update: a juz widze ze quaki napisal na ten temat :P nie przeczytalem nizej zanim odpisalem na ten post :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Iktorn92 » 17 sie 2008, 20:11

Nie zdazyłem sie dzis z kumplem ustawic...niestety ale ponoc to jego B5 idzie niezle zobaczym... :D musze go skillowac postawilem sobie to za punkt honoru <lol> nie pozowole zeby jakis pasek byl lepszy od GW <faja> Faktycznie jak tym nie dam wezme kaczuche i wtedy bedzie jazda :P
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 17:05
Posty: 185
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'

Postprzez Gib » 17 sie 2008, 21:25

Słuchajcie co do tego F2T, dół silnika wytrzymuje 100% większe ciśnienie doładowania bez żadnych jęków, tuning na 50 KM za 150 zł to x razy mniej niż zrobienie programu w dieslu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Waluś » 17 sie 2008, 22:14

ooo do probe skaczą :D:D to może inaczej zapraszam do mazdy <lol>
KF robiłem na serii, po niewielkich modach robię spokojnie KLe. Jedyny z jakim miałem problem to KL XXXa z inną skrzynią i lżejszym kołem zamachowym, ale i tak prawie łeb w łeb mimo że XXX to niezły kierownik jest. Z lekko modyfikowanym KL radziłem sobie mniej więcej na pół długości
Ale faktem jest że Mazda jest prawie 100 kg lżejsza od probasa więc wszystko przed wami ale i tak uważam że KFa nawet niekręcone Probe łyknie bez problemu chyba że się trafi spalacz gum bo uturbione autka niesamowicie łatwo zrywają przyczepność. nigdy nie udało mi się normalnie ruszyć z obrotów powyżej 2300
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez KANAL » 17 sie 2008, 22:27

Waluś Podejrzewam ze nikt nie skacze do Probe. Liczy sie fun z jazdy i o to tutaj chodzi... o dobra zabawe.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6

Postprzez Waluś » 17 sie 2008, 22:40

a kto mówi od razu o skakaniu ?? jak będziemy skakać to na pewno nie wygramy, ale to nie te zawody przecież <lol> próbuję was tylko uświadomić że Probe naprawdę jeździ i to całkiem nieźle bo ma silnik mazdy :P a szansa zawsze jest. kolega z forda może być pewny siebie i dupa.

acha i coś mi się przypomniało

pawlak32 napisał(a):jedynka i dwójka raczej nie ucieknie

obawiam się że jesteś w błędzie. Jak dobrze ruszy to właśnie na tych biegach ci odjedzie. Mnie zawsze doganiali wtedy kiedy kończyłem trójkę czyli wysokie obroty przed metą których F2T nie lubi a silniki serii K... jak najbardziej :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez koksik » 17 sie 2008, 22:43

kolega ma podkręcone turbo w probe F2Tm obecnie ma 190,4 KM, tyle hamownia pokazała i to naprawdę szybko jeździ, jak był fabryczny też była masakra
(:Mazda:)--> Bawareczka-->Lani-->Xsara
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2006, 21:37
Posty: 319
Skąd: ok. Piaseczna
Auto: Citroen Xsara

Postprzez Gib » 17 sie 2008, 23:18

fajny tani funcar, ale prawdą jest że w budzie GD ładniejszy niż jako probe. że się tak wyrażę Ponadczasowszy ;–)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 18 sie 2008, 08:15

tak jest :) tylko ze wzgledu na wyglad jeszcze sobie nie kupilem probe I gen dla funu :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Gib » 18 sie 2008, 11:24

a tak btw. w jakich rejonach wawy kolega się porusza swoim FSem?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez People_Hate_Me » 18 sie 2008, 11:51

dzis rano Scorpio 2.0 MK1 przygazowało mi na światełkach i sie pan kierownik przeliczył xD
juz na 2 biegu go zniszczyłem xD.
cos mi sie wydaje ze mial silnik zajechany i dlatego go zmiarzdzyłem.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez ravo » 18 sie 2008, 15:06

wczoraj killy na lotnisku

probe KL – na 3 jakas masakra
Corrado ponad 213KM – masakra
Coupe 16vt 252KM – maskra
Coupe 20VT ( gt28RS) prawie 380KM i 500NM – pierwszy wyscig dostalem jakies 2 dlugosci za 2 razem jemu nie weszla odrazu 2 i mnie onil ale dostal straszne baty :)

ehh ale to teraz jedzie <diabełek>
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 18 sie 2008, 20:43

widze ze trzeba sie w niezla maszyne uzbroic zeby Cie dogonic... tylko pogratulowac :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Bio » 18 sie 2008, 21:04

hmmm myślę ze 323 BG GTR wystarczy :P 210KM :D przy wadze od pudełka zapałek ;)
Bio
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje