Porażka z zawieszeniem gumy JC

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez JACU626 » 7 lut 2005, 22:12

Z tego co widzę to przyspawał ci w trzech punktach migomatem więc spaw punktowy ja robię podobnie tylko 6 punktów zwykłymi elektrodami i nic sie nie dzieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Adam626GD » 7 lut 2005, 22:20

Tak, migomatem. A potem jak pekło to z 6 punktów. Kilka sekund spawania i potem wsadzanie do wody – by nie przegrzać sworznia. POtem znow sie obluzowało i teraz niemal doookoła. A zwykla spawarke tez miał – i nawet go teraz pytałem. To mowil ze spaw lepszy bo przetopiony, a nie tylko nałozony jak w migo. Ale ze mozna przegrzac sworzeń i tego nie chce robic.Ja mowilem zeby zdjal gume i segara i coby od gory chociaz jeden punkt wzmocnił. Bo wiadomo ze to w innej plaszczyznie trzyma. Ale jednak zadecyował ze tylko od dołu. Jak wyjechałem od niego to bylo ok. Przejechałem 10km i buło juz rozwalone. Ale to sobota i juz był fajrant i ch...j. I znow 200km wrocilem. Teraz chyba bede jedził do lata. I potem sobie wymienie wahacze. rozpacz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Adam626GD » 7 lut 2005, 22:21

JACU626 napisał(a):Z tego co widzę to przyspawał ci w trzech punktach migomatem więc spaw punktowy ja robię podobnie tylko 6 punktów zwykłymi elektrodami i nic sie nie dzieje.


Jacu, on mi juz wymieniał ze 2x te sworznie i nigdy nic podobnego sie nie działo. To pierwszy raz taka skucha jest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Mazdofon » 7 lut 2005, 22:29

Ja wlasnie niedawno wymienialem w GD z przodu prawie wszystko co sie da, tarcze, klocki, tuleje... Wszystko kupowalem w JC. I powiem tak: silentbloki trzymaja sie bez zarzutu, ale jak na razie nie przejechaly zbyt wiele. A polecony mi przez znajojmych i bardzo rozsadnie wygladajacy mechanik, ktory sprawial wrazenie uczciwego i kumatego faceta, PRZYSPAWAL MI NA STALE DRAZKI STABILIZATORA po obu stronach! Najpiwerw cos zaczelo stukac, wiec zajrzalem a tu urwana koncowka sterczy. Wymienilem na nowa, podobnie druga, ktora trzeba bylo palnikiem demontowac i wcale nie z powodu zapieczonej sruby, bo zamiast nakretki byl tam SPAW. Takze z mechanikami trzeba uwazac, tyle lat niemoge znalezc miejsca gdzie moglbym zostawic auto i sie nie denerwowac. JAk dotad znalazlem tylko takiego tlumikarza, co jest i tak rekordem swiata (w Wawie na Lopuszanskiej, trzeba wjechac miedzy budynki miedzy Grojecka a Alejami). A co do JC, to zamontowalem sobie wlasnie kupione tam wycieraczki przedniej szyby i zbieraja katastrofalnie, prawie tak zle jak stare ktore wyrzucilem. Pozdrawiam tak przy okazji. Moze zalozyc specjalny watek z opiniami czesci JC?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2004, 16:29
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 1.6 (F6) 1991

Postprzez Adam626GD » 7 lut 2005, 22:34

Mysle, ze JC już tutaj czyta wątki ;)

Z tym stabilizatorem to ktos niezłe druciarstwo odwalił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Jaksa » 7 lut 2005, 23:07

Mazdofon napisał(a):Takze z mechanikami trzeba uwazac, tyle lat niemoge znalezc miejsca gdzie moglbym zostawic auto i sie nie denerwowac
Nie jest chyba tak zle ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Mazdofon » 8 lut 2005, 16:12

Jaksa napisał(a):
Mazdofon napisał(a):Takze z mechanikami trzeba uwazac, tyle lat niemoge znalezc miejsca gdzie moglbym zostawic auto i sie nie denerwowac
Nie jest chyba tak zle ;)

U Was jeszcze nie bylem, Smyki :–) <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2004, 16:29
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 1.6 (F6) 1991

Postprzez hazell » 9 lut 2005, 10:41

Jaksa napisał(a):hazell napisał:
Ehhhhh.... chyba lepiej kupić wahacze na Kaczeńca, używane, orginalne w dobrym stanie po ok 150 za sztukę bo dalsza rzeźba chyba tylko przysporzy Ci kosztów a wyników nie będzie.
No... I tu masz 5.

Niestety musiałem to przejść i poczuć na własnej skórze żeby tak twierdzić. Chyba każdy musi uczyć się na własnych błędach, nie da rady na cudzych <lol>
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Paweł » 9 lut 2005, 11:01

Mazdofon napisał(a):Moze zalozyc specjalny watek z opiniami czesci JC?/

Taki temat juz istnieje w dziale "eksploatacja".
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez BigBlack » 10 lut 2005, 21:07

Nie będę zakładał nowego wątku :D
Też się bujam z wahaczami. Tuleje JC już przerabiałem i dziś byłem na Kaczeńca. W tym tygodniu mieli dostawę części ale 1.5 m-ca czekania niestety się nie opłaciło. Wszystkie jakie przyjechały są w gorszym stanie niż ostatnia para jaką mieli na początku (zmęczona guma w tylnych silentblockach). Zaproponowali mi wahacze w najlepszym stanie jakie były i do tego nowe tylne silentblocki made in JC. No i nie wiem czy ma to sens. Już wymieniałem na JC i jest lipa, więc po co mi inne używane wahacze, w których i tak będę miał JC.
Już mam dość tego ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez Jaksa » 10 lut 2005, 21:46

BigBlack napisał(a):No i nie wiem czy ma to sens.
Myslę ze nie...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Paweł » 10 lut 2005, 22:57

Chyba najwyzszy czas zrobic wlasne tuleje. Mozna kupic dwuskladnikowe substancje, ktorych chemicznych nazw nawet nie wymienie. Od silikonowych do poliuretanowych w kazdym razie. Ludzie w ten sposob przerabiaja poduszki silnikow, moze zda tez egzamin w zawieszeniu.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez hazell » 20 kwi 2005, 13:42

Podaj mnie nazwę i chętnie przetestuję <lol>
A co do tulei. Na Marsa sprzedają oryginalne przednie tuleje wahacza przód do GE za 125PLN. Co sądzicie?
Za to nie wiem jak sprawdzić czy wahacz jeszcze się nadaje na wymianę tulei. Słyszałem, że może być już rozjechany i co bym w niego nie włożył (ori czy jc) to i tak będzie latać. Najlepiej sprawdzić jak kupię tuleję i zdejmę wahacz. Ale jak się okaże, że też będzie luźny to co? Oddam tuleję? Raczej nie przyjmą z powrotem.
Dzwoniłem na kaczeńca, mają używkę ale za 250PLN... trochę się rozczarowałem. Jakiś czas temu kosztowało to 150. Przy tych cenach tuleja ori za 125pln może być warta zachodu.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez es » 20 kwi 2005, 15:35

Na Allegro pojawil sie "dealer" niemieckich czesci firmy Optimal. Czy ktos cos wie, bo do GD za przednie wahacze gosc chce 240 zl.

www.optimal-germany.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez hazell » 20 kwi 2005, 15:38

Daj namiar na gościa.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez es » 20 kwi 2005, 15:50

hazell napisał(a):Daj namiar na gościa.


Na przyklad ta aukcja: http://allegro.pl/show_item.php?item=48896992
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez hazell » 20 kwi 2005, 15:52

Ciekawe co warty ten optimal.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez robertoz » 23 maja 2006, 11:41

Będę robił zazwieszenie w swoim nowym nabytku i chciałem zapytać ile jest tulei w całym zawieszeniu.Chcę wymienić cały komplet na wachaczach i może drążkach.
Lubię skośnookie wozy i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2006, 22:16
Posty: 29
Auto: 2.0i 90 KM 8V 4/OHC FE 1990

Postprzez es » 23 maja 2006, 12:49

Z przodu sa po dwie sztuki na strone. Tylu sie nie wymienia, bo nie ma zamiennikow :) Tulei tez nie ma wiec trzeba wymnieniac cale wahacze, a tych masz po trzy na strone.

Uzywaj szukajki, bo Grzybek moze Cie zatruc :)

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... =pora%BFka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez robertoz » 23 maja 2006, 23:28

Mogę kupić cały [waaaco?] ale tam są inne mocowania-choroba wie od jakiego to modelu?
Ostatnio edytowano 30 paź 2006, 22:18 przez robertoz, łącznie edytowano 1 raz
Lubię skośnookie wozy i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2006, 22:16
Posty: 29
Auto: 2.0i 90 KM 8V 4/OHC FE 1990

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6