Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
Thx 
habzimierz --> Do tego dochodzi jeszcze kit instalacyjny za 25 $ i podatek i wychodzi tak jak pisalem prawie 200$
ponizej link do strony dilera, niestety nie ma zdjec
http://accessories.mazdausa.com/webapp/ ... AZDASPEED6
Co do samodzielnej instalacji lusterka to niestety nie pomoge bo nie wiem. Sam o tym myslalem bo krzykneli w serwisie 150 $ za montaz.
Z tanich rzeczy mozna dozocic blow off, intake i rear bone engine mount. Zreszta co ja sie bede wymadrzal, tu jest drzewko co robic po kolei w aucie.
https://www.streetunit.com/Articles.asp?ID=127
Na tej stronie mozecie tez sprawdzic czesci i ich orientacyjne ceny. Polecaja w szczegolnosci wymiane blow off, bo orginalny podobno puszcza.
Po wsadzeniu air intake auto dostaje 30 koni wiecej przy 6200 obr, czyli by bylo akurat wymarzone przez niektorych 300
http://www.streetunit.com/AEM_Cold_Air_ ... 21-641.htm
Ten rear bone engine mount to chyba ta poduszka co tu pisaliscie ze sie zaczyna tluc, mozna to samemu wymienic.
http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_6_ ... m6admm.htm
http://www.streetunitforum.com/showthread.php?t=1161
Do wymiany blow offa ktos tu juz wyrzucil link na youtube, tylko to byl do TurboSmarta a ja myslalem o HKS-ie i mam maly zgryz bo nietety trzeba z nim bardziej kombinowac.
http://www.streetunit.com/Turbosmart_Du ... 5-1009.htm
http://www.streetunit.com/Blow_off_Valv ... ckmms6.htm
I najfajniejsze ze wszystko za niecale 750$
ponizej link do strony dilera, niestety nie ma zdjec
http://accessories.mazdausa.com/webapp/ ... AZDASPEED6
Co do samodzielnej instalacji lusterka to niestety nie pomoge bo nie wiem. Sam o tym myslalem bo krzykneli w serwisie 150 $ za montaz.
Z tanich rzeczy mozna dozocic blow off, intake i rear bone engine mount. Zreszta co ja sie bede wymadrzal, tu jest drzewko co robic po kolei w aucie.
https://www.streetunit.com/Articles.asp?ID=127
Na tej stronie mozecie tez sprawdzic czesci i ich orientacyjne ceny. Polecaja w szczegolnosci wymiane blow off, bo orginalny podobno puszcza.
Po wsadzeniu air intake auto dostaje 30 koni wiecej przy 6200 obr, czyli by bylo akurat wymarzone przez niektorych 300
http://www.streetunit.com/AEM_Cold_Air_ ... 21-641.htm
Ten rear bone engine mount to chyba ta poduszka co tu pisaliscie ze sie zaczyna tluc, mozna to samemu wymienic.
http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_6_ ... m6admm.htm
http://www.streetunitforum.com/showthread.php?t=1161
Do wymiany blow offa ktos tu juz wyrzucil link na youtube, tylko to byl do TurboSmarta a ja myslalem o HKS-ie i mam maly zgryz bo nietety trzeba z nim bardziej kombinowac.
http://www.streetunit.com/Turbosmart_Du ... 5-1009.htm
http://www.streetunit.com/Blow_off_Valv ... ckmms6.htm
I najfajniejsze ze wszystko za niecale 750$
- Od: 14 cze 2008, 06:00
- Posty: 39
- Skąd: Krakow/Warszawa
- Auto: Mazda Speed6 MPS
Malinakra napisał(a):Po wsadzeniu air intake auto dostaje 30 koni wiecej przy 6200 obr, czyli by bylo akurat wymarzone przez niektorych 300
http://www.streetunit.com/AEM_Cold_Air_ ... 21-641.htm
MSPANC

jak dostaniesz 10KM na tym dolocie to będziesz mógł uznać że jest dobrze

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
misiekwaw --> Moze i to smieszni brzmi, ale przegrzebalem troche siec i kilka duzych firm robiacych air intake do tego samochodu podaje podobne wartosci przyrostu mocy.
Na wykresie Fujity pomiar mocy na kolach jest rozny o prawie 20 KM a to by dalo na silniku okolo 30 KM, porownujac to ze spadkiem mocy w stackowej miedzy silnikiem i kolami.
http://www.fujitaonline.com/PhotoGaller ... =CA%2D2505
Na wykresie Fujity pomiar mocy na kolach jest rozny o prawie 20 KM a to by dalo na silniku okolo 30 KM, porownujac to ze spadkiem mocy w stackowej miedzy silnikiem i kolami.
http://www.fujitaonline.com/PhotoGaller ... =CA%2D2505
- Od: 14 cze 2008, 06:00
- Posty: 39
- Skąd: Krakow/Warszawa
- Auto: Mazda Speed6 MPS
Malinakra napisał(a):misiekwaw --> Moze i to smieszni brzmi, ale przegrzebalem troche siec i kilka duzych firm robiacych air intake do tego samochodu podaje podobne wartosci przyrostu mocy.
Na wykresie Fujity pomiar mocy na kolach jest rozny o prawie 20 KM a to by dalo na silniku okolo 30 KM, porownujac to ze spadkiem mocy w stackowej miedzy silnikiem i kolami.
http://www.fujitaonline.com/PhotoGaller ... =CA%2D2505
papier wszystko zniesie, zwłaszcza jak to producenci go publikuja – dla przypomnienia producenci magnetyzerów publikuja wykresy że one moc podnoszą

Ja Ci nie żałuję, miej sobie te 30 koni

ciekawe jakie wykresy podaje Magnaflow przy wydechu do MazdaSpeed6 (nie pamietam i nie chce mi sie szukac) w kazdym razie w tescie w VTG przybylo 8KM

To poprostu jest nierealne, ale skoro chcesz w to wierzyć – nic mi do tego
misiekwaw --> Popatrz jak ladnie
I to w twoim aucie
http://videos.streetfire.net/video/Mazd ... 162466.htm
http://videos.streetfire.net/video/Mazd ... 162466.htm
- Od: 14 cze 2008, 06:00
- Posty: 39
- Skąd: Krakow/Warszawa
- Auto: Mazda Speed6 MPS
Malinakra napisał(a):misiekwaw --> Popatrz jak ladnieI to w twoim aucie
http://videos.streetfire.net/video/Mazd ... 162466.htm
tak jak Ci napisałem – i tak planuję do siebie założyć, sprawdzę zatem co to dało i albo odszczekam

Wpadlem zeby sie wam pochwalic
Wlasnie dokonalem zakupu DashHawk-a i ide go testowac
http://www.dashhawk.com/
I pierwsze wykresy z jazdy
ECT – Coolant Temp
IAT – Intake Air Temp
Parametrow ktore mozna monitorowac jest mnostwo
Wlasnie dokonalem zakupu DashHawk-a i ide go testowac
http://www.dashhawk.com/
I pierwsze wykresy z jazdy


ECT – Coolant Temp
IAT – Intake Air Temp
Parametrow ktore mozna monitorowac jest mnostwo
- Od: 14 cze 2008, 06:00
- Posty: 39
- Skąd: Krakow/Warszawa
- Auto: Mazda Speed6 MPS
Kurcze, zrobiłem najwiekszy bład w zyciu........
...................przejechałem sie nowym RS6.
I teraz nie wiem, co mam ze soba zrobic w tej 6MPS
To jest prawdziwy kosmos. Nawet 911 nie zrobiła na mnie takiego wrazenia.
Musze ochłonac, albo przeprowdzic sie do stanow, gdzie taka bryka kosztuje ze 170 tys. zł.
...................przejechałem sie nowym RS6.
I teraz nie wiem, co mam ze soba zrobic w tej 6MPS
To jest prawdziwy kosmos. Nawet 911 nie zrobiła na mnie takiego wrazenia.
Musze ochłonac, albo przeprowdzic sie do stanow, gdzie taka bryka kosztuje ze 170 tys. zł.
- Od: 25 kwi 2007, 20:56
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: 6MPS
Przejedź się GSX-R 1000 K7 – będziesz miał takie samo zdanie o RS6 jak teraz o 6MPS 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
baccara14 napisał(a):Kurcze, zrobiłem najwiekszy bład w zyciu........
...................przejechałem sie nowym RS6.![]()
![]()
![]()
I teraz nie wiem, co mam ze soba zrobic w tej 6MPS![]()
To jest prawdziwy kosmos. Nawet 911 nie zrobiła na mnie takiego wrazenia.
Musze ochłonac, albo przeprowdzic sie do stanow, gdzie taka bryka kosztuje ze 170 tys. zł.
nie martw sie, jakos to bedzie, dasz sobie rade, badz silny...

2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
baccara14 napisał(a):Kurcze, zrobiłem najwiekszy bład w zyciu........
...................przejechałem sie nowym RS6.![]()
![]()
![]()
I teraz nie wiem, co mam ze soba zrobic w tej 6MPS![]()
To jest prawdziwy kosmos. Nawet 911 nie zrobiła na mnie takiego wrazenia.
Musze ochłonac, albo przeprowdzic sie do stanow, gdzie taka bryka kosztuje ze 170 tys. zł.
Widzę, że kolega niedaleko mieszka
- Od: 13 lis 2007, 00:58
- Posty: 76
- Skąd: Bydgoszcz / Toruń
- Auto: Mazda 6 MPS
regiz napisał(a):Możliwe też, że da się coś ruszyć z nawigacją, po zmianie softu może będzie czytać płyty do nowego mondeo. Ale dam znać jak będę miał konkrety.
odgrzebalem temat, ktory chyba nie daje ludziom spokoju
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Dexeila Ultra 5W30 to praktycznie to samo co ELF Evolution SXR 5w30, chociaz Dexelia spełnia trochę wyższe normy czystości narzucone Elf'owi przez mazdę.
Ogólnie olej bardzo wysokiej jakości, ale i drogawy. Normy ACEA: A5/B5, API:SL/CF
Ogólnie olej bardzo wysokiej jakości, ale i drogawy. Normy ACEA: A5/B5, API:SL/CF
- Od: 13 paź 2005, 12:02
- Posty: 217
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości